Takže chodit v zimě do garáže a startovat si tam tu svojí Čínu asi nebude ten nejlepší nápad
4 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
Naposledy editováno 06.03.2011 22:53:18
2 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
jenze pak si takovou masinu po nakym takovym teleti kup..vsechno vpohode, malo najeto, nikdy nelehla...ale ze ji furt bezhlave drzel u drzky za studena to nikdo nevi a nezjisti
Naposledy editováno 06.03.2011 23:26:06
nahllowSKY píše: Nema cenu nechat motor hrcet patnact minut,ale nechat aspon spadnout sytic pokud je automaticky.V pripade manualniho sytice ho pomalu stahovat az do udrzitelnosti volnobeznych otacek a potom teprve vyrazit s lehkou nohou(rukou).Teplota oleje by mela byt aspon sedesat stupnu celsia.Edit:olej se vzdy zahriva pozdeji nez voda.
Přesně tak, nastartovat a hned vyrazit se skákajícím studeným škytajícím motorem je také pitomost - chce nechat ale jen chvilku než se ustálí otáčky a dá se vypnout sytič (což je tak akorát se oblíct a pomalu vyjet. Tím spíš, čím větší objem a menší počet válců... Že se na místě se nezahřeje se ostatně stačí mrknout a hned vidět na teploměr oleje. Na 60 stupňů je prohřátý až po čase jízdy, když stojí na místě tak se zahřívá akorát blok, ale celý zbytek je naopak studený, jízdou se prohřeje rovnoměrně vše a mnohem rychleji
To, že je blbost chodit startovat v zimě je jasné ale snad každému, ne? Aku to na zimu i tak snese a pokud ne, tak stačí dobít. A kdo se bojí o kroužky, tak si na zimu nalije do válců trochu oleje nebo po zimě rozhýbe jen protočením naprázdno nejdřív.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
dejf. píše: a ja prave zas znam ty typky co to v - 5' nadlábnou, nechaj ji na volnobeh tak minutu maximalne (pac to uz se staci vohrat prece dost) a pak pekne "tumáš!" a aspon 14-15 tisic ! (R6)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
Naposledy editováno 06.03.2011 23:39:07
Naposledy editováno 07.03.2011 00:04:54
2 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
Ve všech manuálech se říká, že se má motor zahřát na provozní teplotu pomalou a klidnou jízdou.
Osobně nastartuju na sytič a po cca 0,5-1 minutě vyrážim s lehkým plynem.
nahllowSKY píše: Nejvetsi kravina to neni.Nema cenu nechat motor hrcet patnact minut,ale nechat aspon spadnout sytic pokud je automaticky.V pripade manualniho sytice ho pomalu stahovat az do udrzitelnosti volnobeznych otacek a potom teprve vyrazit s lehkou nohou(rukou).Teplota oleje by mela byt aspon sedesat stupnu celsia.Edit:olej se vzdy zahriva pozdeji nez voda.
Já jí vždycky nadlábnu.Převlíkám se,během toho pomalu ubírám sytič(během 5-7 minut jsem převlečenej),vyrazim a potom tomu polehounku přidávám
2 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
Vorel píše: ...nezahřívám, sednu, nastartuju a kliďánko bez vytáčení jedu. Nějaký řeči o studeném, cukavém motoru je blbost, je to v citu...bez problému se přece dá jet i na sytič bez plynu. Jinak při zahřívání zlátnou svody a to se mi nelíbí
Tohle už se psalo v příručkácih k vozidlům v padesátých letech (a možná i dříve, ale starší manuál jsem osobně neviděl).
Už jen selským rozumem se dá vydedukovat, že motor pod zátěží se ohřeje dřív než motor bez zátěže. A motoru víc svědčí pokud pracuje ohřátý, jinak by se tam nedávaly termostaty které drží teplotu okolo 90`C..
Takže ohřát klidnou jízdou ano, nevidím důvod delat to jinak..
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
Ale to je vedlejší, to jsou beztak většinou italské jepky nebo jejich nepovedené americké napodobeniny a u těch je to fuk, to je rozbitý už z fabriky..
Ale ten poznatek s tím že Ti jelo efko lépe je zajímavý, přesně tohle jsem pozoroval u jednoho nejmenovaného východoněmeckého bakelitového vozidla
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání motoru naprázdno je asi opravdu kravina
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Volnoběh Adamsmoto JBW 150-8 | Poky9369 | 4 | 14.3.2018 v 19:45 Poky9369 |
koupe chopper jbw 150 Adamsmoto JBW 150-8 | kuki | 13 | 15.5.2015 v 17:19 scorpion1701 |
po stk Adamsmoto JBW 150-8 | kuki | 11 | 12.7.2013 v 13:30 DRN. |
shanim choppaky okolo karvine. Adamsmoto JBW 150-8 | kuki | 8 | 11.10.2012 v 18:42 seikos |
jakou ostřejší 125cc Adamsmoto JBW 150-8 | WoxmenRX | 15 | 22.4.2011 v 20:12 WoxmenRX |