globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestování s přívěsem PAv v zahraničí
 
4.3.2011 v 22:41
Letos se chystám na dovolenou do BG na motocyklu a chci si s sebou vzít přívěsný vozík PAv.
Proto se táži. Má někdo z vás zkušenost s taháním tohoto přívěsu v zahraničí?
Jde mi o to jak vysvětlím například rumunskému, nebo bulharskému policistovi, proč má PAv stejnou RZ jako motocykl a jakto že nemá vlastní pojištění. Nedokážu si představit, jak ho budu přesvědčovat o tom, že je u nás brán PAv jako příslušenství motocyklu a že pojištění nepotřebuje.
Má někdo nějakou zkušenost jak tato situace probíhá? Stalo se to někomu?
Děkuji za postřehy a rady.
Předchozí
1 2
Následující

Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

4.3.2011 v 22:57 | Nahoru | #1
Co to je PAV? Fakt nevim kterej vozejk myslis. Snad nepojedes s timhle na zadech?

[IMG]

Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

4.3.2011 v 22:59 | Nahoru | #2
ohh uz jsem to nesel . To je ten vetsinou cervenej vozejk PAV

Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

4.3.2011 v 23:02 | Nahoru | #3
Ano, to je přesně on, ale s tím pávem co jsi sem dal Ty, bych taky nadělal hodně parády.

1 reakcí na tento příspěvek Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

4.3.2011 v 23:04 | Nahoru | #4
Když už se to tu tak hezky řeší.. Mám ho doma taky, a docela by mě zajímaly vůbec podmínky provozu. Pojíštění teda platí z motorky?.. RZ taky, to je jasný, ale co nevim je TK, platí technická taky z motorky, to asi ne co? Ale páva si na STK moc představit nedovenu

Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

4.3.2011 v 23:07 | Nahoru | #5
Frantas> tak bych jim zavolal nebo tam zajel. O nic prece nejde se zeptat bud na DI nebo STK ,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

4.3.2011 v 23:08 | Nahoru | #6

Frantas píše: Když už se to tu tak hezky řeší.. Mám ho doma taky, a docela by mě zajímaly vůbec podmínky provozu. Pojíštění teda platí z motorky?.. RZ taky, to je jasný, ale co nevim je TK, platí technická taky z motorky, to asi ne co? Ale páva si na STK moc představit nedovenu



PAv žádnou TK nemá, je u nás brán jako příslušenství motocyklu a vzhledem k tomu, že nemá vlastní RZ, tak nemůže mít ani TK. Normálně zapřáhneš a jezdíš, ale jak toto vysvětlím bulharovi, to teda nevím.

edit: Jediné co bys měl mít, je zapsání do TP od motocyklu, že je motocykl přizpůsoben k tažení přívěsného vozíku PAv, ale to se u nás zatím nějak extra neřeší. Na ČZ 175 jsem to měl, ale teď na moto to nemám a nikdy žádnej problém.

Naposledy editováno 04.03.2011 23:13:53

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

4.3.2011 v 23:12 | Nahoru | #7
LovecTaťka> Aha, no zní to logicky, tak snad máš pravdu Já ho mám doma po tátovi a 477 (kterou sem mu prodal), takže ho nemám ani za co pořádně zapřáhnout, ale tak abych aspoň věděl jak to je

Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

4.3.2011 v 23:48 | Nahoru | #8
Nikdo nic? Nikdo nemá nějakou zkušenost?

3 reakcí na tento příspěvek Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 00:23 | Nahoru | #9
...poradil bych ti zkusit dotaz u konkurence , tam se někdo zkušený snad najde...

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 00:36 | Nahoru | #10
_xy_> Zkusím to dík za tip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 00:39 | Nahoru | #11
_xy_> Abych mohl vznést dotaz, musím se tam zaregistrovat a registrace je možná pouze v době od 8 do 20 Hod.

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 00:43 | Nahoru | #12
LovecTaťka> Koukám, že už zase balíš holky na svý rozcuchaný péří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 00:45 | Nahoru | #13

_xy_ píše: ...poradil bych ti zkusit dotaz u konkurence , tam se někdo zkušený snad najde...



Zkus i
tady f Ústí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 00:52 | Nahoru | #14
Ben-harmonika> Jsi si jistý? Po zhlédnutí fotogalerie mi nepřipadá že by někdo tahal PAva.
Že Ty si ze mě utahuješ holomku.

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 00:58 | Nahoru | #15

LovecTaťka píše: Ben-harmonika> Jsi si jistý? Po zhlédnutí fotogalerie mi nepřipadá že by někdo tahal PAva.
Že Ty si ze mě utahuješ holomku.



No teď jsi mě tím peřím zmátl. Najednou nemám pevnou půdu pod nohama, že by mě někdo tahal za páva?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 01:00 | Nahoru | #16
LovecTaťka> Páva tahaj skotro všichni, ale můžu se Ti optat. Je to banda, která rok co rok objíždí republiku na Jawách s páfama a určo lítaj i za hranice fšedních dní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 01:15 | Nahoru | #17

Ben-harmonika píše: LovecTaťka> Páva tahaj skotro všichni, ale můžu se Ti optat. Je to banda, která rok co rok objíždí republiku na Jawách s páfama a určo lítaj i za hranice fšedních dní



Tak se zeptej a dej vědět.

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 01:15 | Nahoru | #18

LovecTaťka píše: Tak se zeptej a dej vědět.



Provedu

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 05:27 | Nahoru | #19
LovecTaťka> V zahraničí na to policajti kašlou víc, než u nás, neslyšel jsem nikdy o tom, že by někomu dělali problém.
Co se týče TK, tak jako příslušenství motorky by měl jít s ní společně na technickou. Probíralo se to tady už několikrát a určitě se to dá dohledat.
Dohledáno
Edit: odkaz

Naposledy editováno 05.03.2011 05:31:19

1 reakcí na tento příspěvek Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 07:56 | Nahoru | #20
...nemusíš mít obavy co se týká Maďarska, Rumunska a Ukrajiny, projel jsem to s PAVem, kterého jsem táhnul za VZ 800 ana hranicích si to fotili a přišlo jim to zábavný a vůbec žádnej problém s dokladama nebyl (neměl jsem zapsané TZ na motorce páč to normální cestou ani nejde). V Rumunsku jsem sice zastavenej od poldů nebyl, ale když jsem stál tak několikrát přišli pokecat, jestli se mi u nich líbí, nebo jestli nemám problém, PAV je samozřejmě zaujal vždy, ale nikdy nic nechtěli. Nemusíš se toho vůbec bát, spíše ve východní cizině z toho plynou výhody, než nevýhody , navíc budeš středem pozornosti .

Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 08:13 | Nahoru | #21
Podle mě v poho, když se koukneš na různý cestopisy, tak je docela zajímavý, s čím lidi jezděj, Elefanti jasnej důkaz. A pávik není dělanej na koleně, tže by jsi neměl mít problém, kámoš takhle projel do Švícar.

Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 09:34 | Nahoru | #22
Hm, takže se toho bát nemusím. To jsem rád. Děkuji za odpovědi.

Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 09:58 | Nahoru | #23
Byl sem s Pavem v Německu, na Slovensku, Ukrajině, v Rumunsku a Polsku. Všude v pohodě, jen na ukrajinsko-polské hranici pšonci nechápali co to je, že to nikdy neviděli...Ale vcelku bez problémů mě pustili (neměl sem ho ani zapsanej v TP)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 12:00 | Nahoru | #24

miki-švára píše: ...nemusíš mít obavy co se týká Maďarska, Rumunska a Ukrajiny, projel jsem to s PAVem, kterého jsem táhnul za VZ 800 ana hranicích si to fotili a přišlo jim to zábavný a vůbec žádnej problém s dokladama nebyl (neměl jsem zapsané TZ na motorce páč to normální cestou ani nejde). V Rumunsku jsem sice zastavenej od poldů nebyl, ale když jsem stál tak několikrát přišli pokecat, jestli se mi u nich líbí, nebo jestli nemám problém, PAV je samozřejmě zaujal vždy, ale nikdy nic nechtěli. Nemusíš se toho vůbec bát, spíše ve východní cizině z toho plynou výhody, než nevýhody , navíc budeš středem pozornosti .

To víš je to jenom vo lidech.Záleží na jak důležitýho blba narazíš.

1 reakcí na tento příspěvek Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 12:08 | Nahoru | #25

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 16:08 | Nahoru | #26
MotodědekTonda> tak tak svatá pravda . Jo když se někdo špatně vyspí, nebo se cítí důležitější než kulatý razítko tak umí znepříjemnit den i za vydejchanej vzduch.

Naposledy editováno 05.03.2011 16:09:23

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 16:43 | Nahoru | #27

_xy_ píše: www.jawamania.info/poradna/detail.aspx



Děkuji mnohokrát.

1 reakcí na tento příspěvek Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

5.3.2011 v 18:10 | Nahoru | #28
a jak je to s tím, kdyby sem si chtěl něco podnobnýho jako pav postavit sám?

(reakce na) Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

6.3.2011 v 12:05 | Nahoru | #29
Karl_Von> Vidět je silnicích kde co, sudy, kanystry, hydrant, dvojité boudy z originálů - osobně si myslím, že to majitelé papírově neřeší. Já bych (když už) použil originál podvozek a na něj posadil boudu podle svých představ. Ovšem já mám výhodu v tom, že mým představám odpovídá originál

1 reakcí na tento příspěvek Cestování s přívěsem PAv v zahraničí

6.3.2011 v 15:27 | Nahoru | #30
Zdravím všechny,
já přispěji trochou svých zkušeností. Moje první setkání s PAvem je z roku 1977, kdy jsem si koupil v necelých 18ti letech Jawu 350 Bizon s PAvem. Tehdy za deset tisíc komunistických peněz. Při mzdě po vyučení max. 1200,- kčs to bylo dost peněz. Jezdil jsem s ním skoro pořád, vždy bylo co do něj dát. Nikdy jsem se neřídil povolenou sedmdesátkou a i za Bizonem držel na silnici jako přibitý.
Když jsem se po letech k ježdění vrátil, došlo znovu i na PAva. Proběhla renovace se vším co k ní patří, zlatými ručně malovanými linkami a originál odrazkami. Prohlédl jsem všechny diskuze na netu, které by mi pomohly k tomu, abych mohl vozík tahat oficiálně. Nakonec jsem to zkusil na úřadě v Soběslavi. Co jsem se dozvěděl mě sice nepotěšilo, ale neodradilo. Prý to nabílo přihlásit nelze, ale ať si nedělám hlavu a klidně s ním jezdím načerno. Prý když mě policajti zastaví, rádi se na soupravu podívají. Tomu i věřím, ale zase na druhou stranu kdyby došlo k pojistné události,byla by potíž s pojišťovnou. Pak mě napadlo, že dám dotaz na ministerstvo dopravy, protože kde jinde by mi měli poradit,že? A jak jsem se rozhodl, tak se stalo. Dne 10.2.2009 jsem poslal elektronickou poštou dotaz na MD. Dostal jsem z podatelny potvrzení o přijetí dotazu s podacím číslem a těšil se na odpověď v naději, že bude kladná a já půjdu na úřad s papírem v ruce že je to možné. Uplynulo 14 dní ve kterých jsem měl odpověď dostat, ale nedostal. Říkal jsem si, mají asi dost práce, počkám měsíc. Nic. Tak jsem tam zavolal. Bylo to tak, moc dotazů, přes osm tisíc. Ale od té doby vím, že můj dotaz má na starosti paní Belatková, vedoucí odboru a konkrétně odborník pan ing. Sojka. Když jsem se marně těšil na odpověď již rok, volal jsem opět paní Belatkové. Škoda,pan ing. Sojka je nemocen, ale když tak moc trvám na odpovědi,(na kterou prý nemám nárok, protože jsem dotaz neposlal doporučeně poštou) tak mu to paní Belatková připomene až se uzdraví a on mi odpoví, i když tam mají stále moc práce, přes osm tisíc dotazů. (Počet dotazů se nesnižuje, asi mají málo lidí.) Druhý rok uplynul jako voda a já se chystám napsat doporučený dopis s urgencí odpovědi na můj dotaz pod evidenčním číslem 6759/2009-MD-CKDP.
Velmi šikovný zámečník mi vyrobil tažné zařízení na Yamahu XV 750 SE a já PAva občas vyvenčím. Díky použití pneu Mitas Aero se mi zvýšila povolená rychlost na neomezenou. I když přes tu stovku snad ani nejezdím. Ještě plánuji dát závěs na Virago 750 , protože mám dva PAvy a vyjížďka dvou Japonců s vozíky je hezčí než jednoho. Snad se někdy donutím motky vyfotit a dát do profilu.
Přeji všem krásnou novou sezonu s PAvem i bez něj. Jirka.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist