Kde to mám kůpit?
Já našel pouze vložky do airboxu!
Pipercross
DNA
BMC
a pod...
1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely
A na TeLe tam byla jen vložka :-/
F3RA píše: No já byl na stránkách KN a tam byly jen na výběr podle motorky
A na TeLe tam byla jen vložka :-/
ale houbeles
1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely
Aby tama šlo dostatek vzduchu.
1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely
Musim pořešit velikost aby se vlezly pod nádrž
1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely
Já myslim že s tyma mojíma otevřenýma laufama mě nic nevyvede
2 reakcí na tento příspěvek K&N kužely
to s tou lambdou platí za předpokladu, že TLo je vstřik, mám teď vokno a nevím a jsem línej to hledat:)))
pokud je to karbec, tak na to bez přetryskování zapomeň, to už vůbec nefunguje..
RUTAN píše: počítej s tím, že tím tu motorku kompletně rozhasíš a bez doladění ti to pojede dost špatně..pokud to pojede. tyhle kužely hodně ochuzují směs a nejsem si jistý, že si s tím samotná lambda poradí.
to s tou lambdou platí za předpokladu, že TLo je vstřik, mám teď vokno a nevím a jsem línej to hledat:)))
pokud je to karbec, tak na to bez přetryskování zapomeň, to už vůbec nefunguje..
TL je vstrik, ale i kdyby byla lambda nic si to nedoladi, u vsech produkcnich motorek u kterejch je lambda tak ta tam neni vubec k nakym "samo nastavovani smesi" ale kvuli ochrane katalyzatoru, aby si ridici jednotka mohla sama neco nastavovat musela by to bejt sirokopasmova lambda a ne skokovka jaka tam bejva.
RUTAN píše: počítej s tím, že tím tu motorku kompletně rozhasíš a bez doladění ti to pojede dost špatně..pokud to pojede. tyhle kužely hodně ochuzují směs a nejsem si jistý, že si s tím samotná lambda poradí.
to s tou lambdou platí za předpokladu, že TLo je vstřik, mám teď vokno a nevím a jsem línej to hledat:)))
pokud je to karbec, tak na to bez přetryskování zapomeň, to už vůbec nefunguje..
je to stříkačka, o tom doladění předpokládám majitel ví, neb z ostatních diskuzí si ho pamatuju jako poměrně informovaného.
jedina uprava sani co ma u TL smysl je odstranit restrikce v trubkach do airboxu - klapka,prepazka...
taky lidi dost laborovali s velikosti boxu - jezdi ruzne prototypy i dvojnasobnym objemem, max vykon nezmenen, spis ruzne zmeny prubehu, za tu praci to nestoji..
pohled do serioveho boxu - dira kterou jde vzduch do filtru (jeste je v ni klapka co ten prurez privira pod 4tis otacek ):
[img]
upravenej vstup:
[img]
o kus dal je sloupek kam usti ty nasavaci roury ram-airu a ten je zas priucpanej ovladacim mechanismem te klapky:
[img]
[img]
upravene:
[img]
kdyz ve vyssich otackach pridas k tehle uprave jeste trochu paliva (uprava jednotky, power commander atd) tak to jede s prubehem podobnejsim TLR.. na 9ti tis to nechcipne ale jeste se to docela slusne rozbiha do omezovace..
Naposledy editováno 28.02.2011 16:55:12
1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely
Chlape, o tom upravení boxu vim, mám ti posílat ten airbox na zalepení.
Myslel jsem si, že když dám hříbky a nechám k nim vést ty násosy tak to pomože, ba bude o něco lepší.
Takže vložka do filtru. OK
O doladění samo vim, byla mi doporučena i alternativa PWC a to od gipro nějaký FI Tuner.
Našel jsem tady o něm jedno téma, chválili ho a dokonce ho tam někdo i dal to TL.
Názor na totok by byl?
Já stejně KNko dávat budu až vyměním rozvody a spojku na TL R motoru co tam budu dávat.
Pak brzda.
Úprava ŘJ?? Co tím myslíte, PWC to asi jen nebude že?
F3RA píše: assassin
Chlape, o tom upravení boxu vim, mám ti posílat ten airbox na zalepení.
Myslel jsem si, že když dám hříbky a nechám k nim vést ty násosy tak to pomože, ba bude o něco lepší.
Takže vložka do filtru. OK
O doladění samo vim, byla mi doporučena i alternativa PWC a to od gipro nějaký FI Tuner.
Našel jsem tady o něm jedno téma, chválili ho a dokonce ho tam někdo i dal to TL.
Názor na totok by byl?
Já stejně KNko dávat budu až vyměním rozvody a spojku na TL R motoru co tam budu dávat.
Pak brzda.
Úprava ŘJ?? Co tím myslíte, PWC to asi jen nebude že?
jasny jasny, ja uz s tim airbox radil nebo sliboval upravu vice lidem tak v tom mam gulas co komu sem slibil :)
uprava RJ = v podstate cokoliv co donuti ridici jednotku dat vic/min paliva v pasmu kde chces. ja umim castecne poladit data v te origo yoshimura fuel boxem... zmenim data v jednotce ale nezustava tam zadna krabicka. vsechny mozny commadery zustavaji v motorce ale umi menit palivo presneji, vic moznosti nastaveni. ten FI tuner je sikovnej udelator, funkce jako Power Commander ale funguje na jinym principu, ale ma i naky nevyhody (nevhodnej pro hodne upraveny - zavodni motorky).
A ještě se zeptám, čím by bylo vhodné nahradit spešl mazadlo od suzuki na vačky když dělám rozvody. Jen magor to dělal WDéčkem a vysralo se mu to(WD není mazadlo).
Tipuju nějaký silikonový olej ne? Něco co se na to přilepí.