Téma: K&N kužely
 
28.2.2011 v 11:29
Lidi fšeci mě hned neukamenujte, ale chci zkusit svoje TL osadit kuželama K&N.
Kde to mám kůpit?
Já našel pouze vložky do airboxu!


K&N kužely

28.2.2011 v 11:32 | Nahoru | #1
změř si průměr vstřikovacích hrdel nebo nátrubků a pak si kup kužel s odpovídajícím průměrem. Je tam kovová stahovací páska takže ty míry můžou být plus mínu klidně pár mm. KN děla jak kužely, tak trychtýře a pod. Jistě si vybereš. A kdyby ne, nezapoměň na další výrobce:

Pipercross
DNA
BMC
a pod...

1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely

28.2.2011 v 11:36 | Nahoru | #2
No já byl na stránkách KN a tam byly jen na výběr podle motorky
A na TeLe tam byla jen vložka :-/

K&N kužely

28.2.2011 v 11:38 | Nahoru | #3

(reakce na) K&N kužely

28.2.2011 v 11:39 | Nahoru | #4

F3RA píše: No já byl na stránkách KN a tam byly jen na výběr podle motorky
A na TeLe tam byla jen vložka :-/



ale houbeles

1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely

28.2.2011 v 11:47 | Nahoru | #5
No a třeba co velikost?
Aby tama šlo dostatek vzduchu.

(reakce na) K&N kužely

28.2.2011 v 11:48 | Nahoru | #6

F3RA píše: No a třeba co velikost?
Aby tama šlo dostatek vzduchu.



když se podíváš do mého profilu tak tam mám fotky co jsem měl na Guzzi. Jinak vzduchu tam jde až až, neboj

1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely

28.2.2011 v 11:56 | Nahoru | #7
No pěkné pěkné!
Musim pořešit velikost aby se vlezly pod nádrž

(reakce na) K&N kužely

28.2.2011 v 11:59 | Nahoru | #8

F3RA píše: No pěkné pěkné!
Musim pořešit velikost aby se vlezly pod nádrž



tak to oměř a bude. Jinak tedy počítej že to bude hodně hlučné - na delší cesty to může být nepříjemné...

1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely

28.2.2011 v 12:00 | Nahoru | #9
Proč?Že to bude chrochtat?
Já myslim že s tyma mojíma otevřenýma laufama mě nic nevyvede

(reakce na) K&N kužely

28.2.2011 v 12:07 | Nahoru | #10

F3RA píše: Proč?Že to bude chrochtat?
Já myslim že s tyma mojíma otevřenýma laufama mě nic nevyvede



litrovej dvouvál
přímý sání
dvakrát Mistral
suchá spojka
OHV rozvod

potiché to nebylo

2 reakcí na tento příspěvek K&N kužely

28.2.2011 v 16:42 | Nahoru | #11
počítej s tím, že tím tu motorku kompletně rozhasíš a bez doladění ti to pojede dost špatně..pokud to pojede. tyhle kužely hodně ochuzují směs a nejsem si jistý, že si s tím samotná lambda poradí.
to s tou lambdou platí za předpokladu, že TLo je vstřik, mám teď vokno a nevím a jsem línej to hledat:)))
pokud je to karbec, tak na to bez přetryskování zapomeň, to už vůbec nefunguje..

(reakce na) K&N kužely

28.2.2011 v 16:45 | Nahoru | #12

RUTAN píše: počítej s tím, že tím tu motorku kompletně rozhasíš a bez doladění ti to pojede dost špatně..pokud to pojede. tyhle kužely hodně ochuzují směs a nejsem si jistý, že si s tím samotná lambda poradí.
to s tou lambdou platí za předpokladu, že TLo je vstřik, mám teď vokno a nevím a jsem línej to hledat:)))
pokud je to karbec, tak na to bez přetryskování zapomeň, to už vůbec nefunguje..



TL je vstrik, ale i kdyby byla lambda nic si to nedoladi, u vsech produkcnich motorek u kterejch je lambda tak ta tam neni vubec k nakym "samo nastavovani smesi" ale kvuli ochrane katalyzatoru, aby si ridici jednotka mohla sama neco nastavovat musela by to bejt sirokopasmova lambda a ne skokovka jaka tam bejva.

(reakce na) K&N kužely

28.2.2011 v 16:45 | Nahoru | #13

RUTAN píše: počítej s tím, že tím tu motorku kompletně rozhasíš a bez doladění ti to pojede dost špatně..pokud to pojede. tyhle kužely hodně ochuzují směs a nejsem si jistý, že si s tím samotná lambda poradí.
to s tou lambdou platí za předpokladu, že TLo je vstřik, mám teď vokno a nevím a jsem línej to hledat:)))
pokud je to karbec, tak na to bez přetryskování zapomeň, to už vůbec nefunguje..



je to stříkačka, o tom doladění předpokládám majitel ví, neb z ostatních diskuzí si ho pamatuju jako poměrně informovaného.

K&N kužely

28.2.2011 v 16:53 | Nahoru | #14
F3RA: na ty hribky zapomen, za prve - Ram air system je u TL celkem funkcni, takze tam urcite nic neziskas, navic sani je utopene mezi valci motoru, bude ti to tam sat teplej vzduch a pojede to hur - znatelne.

jedina uprava sani co ma u TL smysl je odstranit restrikce v trubkach do airboxu - klapka,prepazka...

taky lidi dost laborovali s velikosti boxu - jezdi ruzne prototypy i dvojnasobnym objemem, max vykon nezmenen, spis ruzne zmeny prubehu, za tu praci to nestoji..

pohled do serioveho boxu - dira kterou jde vzduch do filtru (jeste je v ni klapka co ten prurez privira pod 4tis otacek ):
[img]

upravenej vstup:
[img]

o kus dal je sloupek kam usti ty nasavaci roury ram-airu a ten je zas priucpanej ovladacim mechanismem te klapky:
[img]
[img]

upravene:
[img]

kdyz ve vyssich otackach pridas k tehle uprave jeste trochu paliva (uprava jednotky, power commander atd) tak to jede s prubehem podobnejsim TLR.. na 9ti tis to nechcipne ale jeste se to docela slusne rozbiha do omezovace..

Naposledy editováno 28.02.2011 16:55:12

1 reakcí na tento příspěvek K&N kužely

28.2.2011 v 17:17 | Nahoru | #15
assassin

Chlape, o tom upravení boxu vim, mám ti posílat ten airbox na zalepení.
Myslel jsem si, že když dám hříbky a nechám k nim vést ty násosy tak to pomože, ba bude o něco lepší.
Takže vložka do filtru. OK
O doladění samo vim, byla mi doporučena i alternativa PWC a to od gipro nějaký FI Tuner.
Našel jsem tady o něm jedno téma, chválili ho a dokonce ho tam někdo i dal to TL.
Názor na totok by byl?
Já stejně KNko dávat budu až vyměním rozvody a spojku na TL R motoru co tam budu dávat.
Pak brzda.
Úprava ŘJ?? Co tím myslíte, PWC to asi jen nebude že?

(reakce na) K&N kužely

1.3.2011 v 09:26 | Nahoru | #16

F3RA píše: assassin

Chlape, o tom upravení boxu vim, mám ti posílat ten airbox na zalepení.
Myslel jsem si, že když dám hříbky a nechám k nim vést ty násosy tak to pomože, ba bude o něco lepší.
Takže vložka do filtru. OK
O doladění samo vim, byla mi doporučena i alternativa PWC a to od gipro nějaký FI Tuner.
Našel jsem tady o něm jedno téma, chválili ho a dokonce ho tam někdo i dal to TL.
Názor na totok by byl?
Já stejně KNko dávat budu až vyměním rozvody a spojku na TL R motoru co tam budu dávat.
Pak brzda.
Úprava ŘJ?? Co tím myslíte, PWC to asi jen nebude že?



jasny jasny, ja uz s tim airbox radil nebo sliboval upravu vice lidem tak v tom mam gulas co komu sem slibil :)
uprava RJ = v podstate cokoliv co donuti ridici jednotku dat vic/min paliva v pasmu kde chces. ja umim castecne poladit data v te origo yoshimura fuel boxem... zmenim data v jednotce ale nezustava tam zadna krabicka. vsechny mozny commadery zustavaji v motorce ale umi menit palivo presneji, vic moznosti nastaveni. ten FI tuner je sikovnej udelator, funkce jako Power Commander ale funguje na jinym principu, ale ma i naky nevyhody (nevhodnej pro hodne upraveny - zavodni motorky).

K&N kužely

1.3.2011 v 12:16 | Nahoru | #17
No já hodně upravenou závodní motorku nemám, takže myslim, že mi to bude stačit.
A ještě se zeptám, čím by bylo vhodné nahradit spešl mazadlo od suzuki na vačky když dělám rozvody. Jen magor to dělal WDéčkem a vysralo se mu to(WD není mazadlo).
Tipuju nějaký silikonový olej ne? Něco co se na to přilepí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist