1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje po zimě
DuckerCZ píše:
takhle jsem startoval jáá asi po 3 mesicich
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje po zimě
Donardson píše:
Hele vole moc se nesměj ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje po zimě
Dude. píše: DuckerCZ> Hele, když jsi měnil ty gripy, tak jsi je nějak lepil? Taky jsem měnil, ale nelepil a nemám k tomu moc důvěru
no nelepil ale když jsem měl ještě ty starý tak jsem to dělal tak ..nastříkáš lak na vlasy na rukojeť a musíš to rychle nandat ..do prvního deště 100% přilnavost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje po zimě
DuckerCZ píše:
takhle jsem startoval jáá asi po 3 mesicich
Promiň ale to nešlo se nezasmát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje po zimě
Marťas. píše: Promiň ale to nešlo se nezasmát
čemu se smějes sokolíku? [lol]
DuckerCZ píše: čemu se smějes sokolíku?
tobě
jinak u nsr hodne zlobeji svicky mel jsem v motorce zanovni svicku kdyz jsem s motorkou jezdil tak chytala krasne pak stacila delsi odstavka a nechtela chytat ani na roztlaceni, tak jsem s tim behal jak idiot a po dlouhy dobe teda chytla no... ale stavalo se mi to dost casto, staci dat novou svicku, po delsi odstavce prepnout vypinac na pravym riditku parkrat protocit motorem "naprazdno" pak prepnout zpatky a musi hned chytit
DuckerCZ píše: Přívěra má za úkol redukovat hlavní nevýhodu dvoutaktních motorů. A to sice malý výkon a točivý moment v nízkých otáčkách. Proto se už někdy v 80.letech zavedla výfuková přívěra, která mění časování výfuku. Nejčastěji(ne však u čtyřtaktů a některých dvoutaktů-pracuje na jiném principu) se používá válcové přívěry. Tělo je vlastně válec s vykrojením. Zjistilo se, že pro dvoutakt je nejideálnější v nízkých otáčkách nízký a oválný výfukový kanál, kdežto ve vysokých otáčkách má být hrana výfuku vysoko a s velkým průřezem.Válec se natáčí těsně na začátku výfukového kanálu a tím "posouvá" hranu výfuku. Takže při nízkých otáčkách je hrana co nejvíc dole, aby se využila práce plynu a při vysokých je plně otevřená aby plyny mohly vystupovat co nejdříve a do válce šla nová směs. Proto taky mají dvoutakty ve vysokých otáčkách velkou spotřebu. Yamaha si tento systém nazvala Y.P.V.S.- YAMAHA POWER VALVE SYSTEM
hele a jaktože mjá mam jawu a nemá přívěru, a letí ani ne na čtvrtku plynu 100 a fichtl lítal to samí... a samozřejmě to nežralo téměř nic 350 4l/100 ani ne... a proč klukum co maj endura a různý jiný 125 i nsr to žere 5 - 7l/100 a je to jen 125ccm já mam dvouválec 350 a mam spotřebu 4l/100 a jezdim mezi 80 - 110 prostě konstrukční rychlostí...proč mi to tak málo žere a jim jako tank??? je to těma přívěrama? taky mi to jde pěkně od spoda...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 1 | 14.7.2023 v 16:23 panTerek |