globalmoto_kveten





Téma: suzuki DR 650
 
7.2.2011 v 23:44
Na záběrech z akcí mastodontů je vidět mnoho značek a modelů, ale DR 650 chybí. Proč ?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR 650

8.2.2011 v 00:45 | Nahoru | #1
Mrdka z krtka

suzuki DR 650

8.2.2011 v 07:27 | Nahoru | #2
Tak to by mě taky zajímalo.

(reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 07:28 | Nahoru | #3

BagoBorec píše: Mrdka z krtka


...ani Domíků není na akcích moc vidět,...asi taky mrdka z krtka.

suzuki DR 650

8.2.2011 v 07:44 | Nahoru | #4
pro upřesnění - zajímají mě konkrétní názory - "příliš velký výkon na tak malou váhu - na hobbíka vysoké zdvihy, tuhé pérování - nezvládnutelná dravost -krátké servisní intervaly...atd"
pod pojmem mrdka z krtka si umím představit úplně vše.

Naposledy editováno 08.02.2011 07:46:01

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:06 | Nahoru | #5
Je tezka, podvozek nic moc, je koncepcne stara, pro nekoho az zbytecne jede, je to vzduchac, brzdy taky nic moc, ma mekky sedlo. Podle me si vetsina hobbiku koupi 350/400 a kdyz chtej jit dal, tak si poridej bud soutezaka nebo nakou velkou kravu, tohle neni ani jedno ani druhy.

suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:08 | Nahoru | #6
Měl jsem to chvíli pár měsíců skoro funglovku, moje postřehy jsou asi takový, že to má vibrace že by člověku vypadaly plomby ze zubů, velice úzké pásmo použitelných otáček, naprosto nepochopitelně vysokou váhu, nad konstrukčním provedením některých dílů opravdu zůstává rozum stát- např solenoidem ovládaný startér, kdy zvuk startéru napovídá že je motorka dávno po smrti.. a poslední hřebík do rakve bylo když jsem chtěl zkusit nastavit jinou směs aby motorka jela trochu smysluplněji a pro vyndání karburátoru jsem musel rozebrat půlku motorky.. na naprosto cokoliv si dovedu představit tisíc a jednu lepší motorku..

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:12 | Nahoru | #7
je to herka tak na silnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:23 | Nahoru | #8

Desmo píše: je to herka tak na silnici


...stejně jak ta tvoje.

suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:24 | Nahoru | #9
mrdka to urcite neni, kazda motorka ma nejaky mouchy...

ja na ni treba jezdim

vaha neni o tolik vetsi nez u konkurence....

servisni intervaly jsou stejne jako u konkurence....

vibrace stejne jako u konkurence....

na vyndani karbecu se pulka motorky samozrejme rozebrat nemusi, staci shodit bocni plast

problem vidim spis v tom ze ta motorka ma fakt nektera konstrukcni reseni nestastna, rekl bych ze je plna kurvitek .-) a hlavne, zadni guma je 17" a nedela se moc drapaku...

jinak uplne spatna urcite neni, ale znovu bych si ji nekoupil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:27 | Nahoru | #10
Matess727x>

ta moje parkrat vyhrala Dakar, ale jinac je to motorka uplne na howno

suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:30 | Nahoru | #11
Desmo: no ono taky dost zalezi na tom kdo na ty motorce sedi

suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:52 | Nahoru | #12
DR 650 R jsem měl 1 sezónu a musím říct, že jsem byl rád, když jsem ji prodal. Byl to přímo Djebel s tím starším motorem, takže větší nádrž a nakopávačka. Hmotnost je určitě vůči ostatním mastodontům ok, ale měla hodně vysoko těžiště a už při mírným podtočení motor hned chcíp. No a taky se na ní furt něco sralo, hlavně spojka (ta prý byla poddimenzovaná), furt rachotily vyvažováky...
Teď mám Transalpa 600, který je asi o 30 kg těžší, v terénu dám víc a hlavně má úžasněj motor, kterej tě ze sraček vytáhne a nenechá v nich.

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR 650

8.2.2011 v 08:56 | Nahoru | #13
Torquis: tak evidentne neni Dr jako DR...

(reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 09:01 | Nahoru | #14

KarlosCZ píše: Torquis: tak evidentne neni Dr jako DR...



Evidentně
já měl ale RSE, tak ta je asi jiná.. nevím a osobně už to rozhodně zkoušet nebudu..

suzuki DR 650

8.2.2011 v 09:05 | Nahoru | #15
Není, já měl právě tu s tím starším motorem, ty s novými motory byly mnohem lepší, ale na tu jsem tehdy neměl :( Taky byly velký rozdíly ve výbavě, kapotážích... ale je fakt, že v terénu moc vidět nejsou, to spíš BIGy.

suzuki DR 650

8.2.2011 v 09:13 | Nahoru | #16
Já měl teda jen DR600 a jezdil jsem s klukama co měli TTR, XT, XR a nebyl problém (no je to už pravěk)...Jen jsem jednou musel vyměnit hlavu, byly v ní od předchozího majitele strhaný závity co držej víko ventilů a zároveň vačku a chcal z toho furt oil, po výměně OK..

e: Jo a ještě mi 2x prdlo lanko od dekompresoru...

Naposledy editováno 08.02.2011 09:15:30

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR 650

8.2.2011 v 09:34 | Nahoru | #17
to se takhle posoudit neda....motorka to spatna urcite neni,nemuze se merit s lehkyma endurama v terenu, a s cestovnima endurama na ceste.....motorka ma byt proste kompromis tech dvou veci,takze je vlastne dobra na vsechno a vlastne na nic....je to jen o pozadavcich uzivatele,co od toho ceka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 09:37 | Nahoru | #18

Desmo píše: ...ale jinac je to motorka uplne na howno


..to jen v tvých rukách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 10:13 | Nahoru | #19
sherm14>
Nechtěl jsem porovnání s cendury nebo lehkoběžkami, ale zaměřením patří mezi Afy, Tenerky, LC4 ( a samozřejmě KLX ). Ty na akcích typu motoráj rally...a mnoha dalších jezdí, ale DR ne. Proto mě zajímalo, kde udělali soudruzi z Nipponu chybu.

Naposledy editováno 08.02.2011 10:15:06

suzuki DR 650

8.2.2011 v 10:26 | Nahoru | #20
Tank: to zrejme nebude ani tak o motorce ale o uzivatelich, treba zrovna ti co je sedlaj nemaj chut, nemaj potrebu na takovyhle akce jezdit, treba ani nejezdej teren, treba se jim to zrovna nehodi.... moznosti je bambilion

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR 650

8.2.2011 v 10:35 | Nahoru | #21
Jak jsem psal, tak můj názor je, že DR650R Djebel je vůči TA 600 prostě horší, s jiným nemám zkušenost. Nevím proč majitelé nejezdí na podobné akce, možná těch motorek tady tolik není, už jsem DR 650 neviděl dlouho ani na silnici. Je to divný, BIGa člověk potká kdekoliv i při "off" a to je pěkně těžká mrcha...
No vlastně i letos na Elefantech jsem viděl jen jedno DR 650 a to byl právě ten Djebel co jsem míval, AT, TA, BMW, KTM, XT, BIG, KLR/x... všeho dost, ale DR ne.

(reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 10:48 | Nahoru | #22

Uvalak píše: Je tezka, podvozek nic moc, je koncepcne stara, pro nekoho az zbytecne jede, je to vzduchac, brzdy taky nic moc, ma mekky sedlo. Podle me si vetsina hobbiku koupi 350/400 a kdyz chtej jit dal, tak si poridej bud soutezaka nebo nakou velkou kravu, tohle neni ani jedno ani druhy.



Tohle je presny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 10:59 | Nahoru | #23
Matess727x>

hele nemas dneska nakou prudivou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 11:00 | Nahoru | #24
Tank>

nechces srovnavat LC4 a DR 650 a XRV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 11:35 | Nahoru | #25
Desmo> Taky by se dalo... ale bral jsem tuhle otázku spíše jako "zimní akademickou". O DR určitě nepřemýšlím.DR se tváří dost "offroadově" ( i když starosvětsky), proto mě zajímalo, proč je tak málo vidět na off akcích. A názory se celkem sjednotily -využitelnost výkonu, malé spektrum použitelných otáček, hmotnost, "kurvítka, 17 ráfek, špatný přístup... mě ještě napadal ten olejový chladič - připadá mi dost "na ráně".
LC4 ( i když 400) mám doma,XRV neznám z osobní zkušenosti, DR jezdí můj známý - ale max silnice a šotolinky.

suzuki DR 650

8.2.2011 v 11:54 | Nahoru | #26
docela koukám, jak blbě nahlížíte na DR 650.
měl jsem několik let DR 650 R (nakopávačka) a když jsem ji kupoval, měla dost najeto a viditelně hodně zážitků za sebou.
dostala přetěsnění, rozvoďák a lítala bez poruchy. prodal jsem ji kámošovi, takže znám i její další osud a i přes hromadu pádů, fakt drsný zacházení v off roadu nemá problém.
původní spojka, píst,vačka....

nevím, jestli já měl štěstí nebo vy smůlu.

co se jízdy týče: vibrace neposuzuju, bo jsem jezdil vždycky Jawy, nebo jednolampovky. nenapado mě o nich přemýšlet, takže to asi nebude taková tragédie.
v terénu jsem s ní jezdil, to co ostatní na XT, KLX....atp. a naopak se mi DR jevila jako nejterénnější (...no dobře, KLX bylo asi lepší).

motor tahal velice slušně, chcípnout na podtočení už chtělo mít zvláštní talent.

DR nebyla vůbec tak špatná, jak jsem se tu dočetl! :)

P.S. moje byla rok 1992

(reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 12:16 | Nahoru | #27
Tank>

ja to srovnani mam LC4 adv byla jako kolo oproti XRV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 12:16 | Nahoru | #28

Desmo píše: Matess727x>

hele nemas dneska nakou prudivou


...ne proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 12:20 | Nahoru | #29
Matess727x>

aha, ty ji mas vlastne porad coz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR 650

8.2.2011 v 12:26 | Nahoru | #30

Torquis píše: Jak jsem psal, tak můj názor je, že DR650R Djebel je vůči TA 600 prostě horší


...to si nemyslím. Do terénu je určitě DR650 lepší než TA a to ve spoustě věcí. A jak už tu někdo psal,...myslím Uvalák,...chce to buď mastodonta, nebo lehký enduro.Sám jsem měl něco mezi a mě to třebas vyhovovalo,....ale pak když došlo na různé off enduro akce, tak to je jedním zadkem na dvou židlích.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist