2 reakcí na tento příspěvek první STK
Naposledy editováno 04.02.2011 17:41:25
1 reakcí na tento příspěvek první STK
A co kontrolovat. Světla, blinkry, jestli ti svítí brzdový světlo při zmáčknutí páčky a sešlápnutí pedálu. Jestli troubí a jestli ti nechčije olej. to je základ kterej musí bejt v pořádku. Pak tady sou věci jako jestli na tom je předepsaný obutí, jestli má vejfuk homologaci (když není origo) atd, ale to je individuální. Někde na to koukaj, někde ne. To je STK. Evidenčka je do těch 200 a kontroluje se jen jestli seděj výrobní čísla.
Naposledy editováno 04.02.2011 17:53:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první STK
http://www.stk-trine...stranka=cenik-sluzeb
Naposledy editováno 04.02.2011 17:54:04
1 reakcí na tento příspěvek první STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první STK
m-a-r-a píše: tak ja sem platil 290 kc pred ctrnacti dnama a na te evidencce kontrolujou cislo ramu a tym motorky kterej musi bjt vyrazenej na motoru ale to sme nenasli
A máme čerstvý údaje Já si fakt nepamatuju páč sem mu dal ještě něco do kapsičky aby si nevšimnul že mám místo vejfuku roury od kamen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první STK
na otázku co s tím sem řekl...to je v pohodě bych to uznal usmál se a prej OKi a to nebyl žádnej známej jenom to chce vědět kam chodit na technickou
resp. když teď uděláš evidenčku pro přihlášení, tak potom budeš v srpnu dělat zase technickou.
technickou si zjisti kde nepruděj motorky a v podstatě napíšou jen stav km zatroubíš zasvítíš a za dva roky nashle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první STK
Lucky-Luke píše: Jak kde. Ty ceny sou fakt různý, ale do 1000 se vejdeš stoprocentně. Nevím už přesně kolik sem platil, ale vešel sem se do 500 kousek od HK.
A co kontrolovat. Světla, blinkry, jestli ti svítí brzdový světlo při zmáčknutí páčky a sešlápnutí pedálu. Jestli troubí a jestli ti nechčije olej. to je základ kterej musí bejt v pořádku. Pak tady sou věci jako jestli na tom je předepsaný obutí, jestli má vejfuk homologaci (když není origo) atd, ale to je individuální. Někde na to koukaj, někde ne. To je STK. Evidenčka je do těch 200 a kontroluje se jen jestli seděj výrobní čísla.
Do 1000??? To bych chtěl vidět, kde dávají na STK víc jak 300,- mě to stálo 250,-, ale s těma 1000,- jsi mě dostal tolik bych dal jenom kdybych měl sjetý gumy na plátno, nesvítily by mně světla nefungovaly blinkry atd.
Jinak evidenčka mně stála 150,- a kontrojulou VIN a ještě by měli kontrolovat lékárničku, ale mně ji nekontrovali...
Naposledy editováno 04.02.2011 21:09:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první STK
majklboj píše: Do 1000??? To bych chtěl vidět, kde dávají na STK víc jak 300,- mě to stálo 250,-, ale s těma 1000,- jsi mě dostal tolik bych dal jenom kdybych měl sjetý gumy na plátno, nesvítily by mně světla nefungovaly blinkry atd.
Jinak evidenčka mně stála 150,- a kontrojulou VIN a ještě by měli kontrolovat lékárničku, ale mně ji nekontrovali...
Spravne by mely kontrolovat kompletne vsechny zaznamy, ktere jsou ve velkem TP, lekarnicka, pojistky a pod. je jen zbytecna buzerace od technika. Tak ma vypadat "ofiko" evidencni prohlidka. Ale v praxi to byva nastesti mnohem jednodussi...