Takze pokud muzete, hodte sem fotky jak jste to vyresili na sportovni masine vy. Pod sedlo mam problem narvat tak akorat cigara a lekarnicku
1 reakcí na tento příspěvek Kde narvat antipich ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde narvat antipich ?
UnholyRider píše: A viděls, jak potom vypadá ta guma zevnitř?
Můžu se poučit...?
Já si totiž gumu zevnitř nikdy během její služby neprohlížel. Vždy až jsem ji sundaval při výměně. Ale to ji zas vyhodím a je mi jedno, jak vypadá zevnitř.
A z antipichu vytříkne jen a jen latex, který se tlakem vzduchu připlácne zevnitř gumy. Až gumu sjedeš, vyměníš a hotovo.
Hřebík je vhodné vyndat. Nebo kamínek, který do gumy díru udělal. Ale před stříknutím antipichu pomůže vrut, zašroubovat a stříknout. Antipich to foukne tak na 1 - 2 atm, pak dojedu k pumpě a dofouknu na 2,9atm. Pak vrut pomalu vytočit, latex antipich ucpe díru a dál nelítá. Nikdy mi to motorku nezasralo. Vrut už vozím v kapse pořád.
Naposledy editováno 31.01.2011 22:43:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde narvat antipich ?
hondacbf1000 píše: Můžu se poučit...?
Já si totiž gumu zevnitř nikdy během její služby neprohlížel. Vždy až jsem ji sundaval při výměně. Ale to ji zas vyhodím a je mi jedno, jak vypadá zevnitř.
A z antipichu vytříkne jen a jen latex, který se tlakem vzduchu připlácne zevnitř gumy. Až gumu sjedeš, vyměníš a hotovo.
Hřebík je vhodné vyndat. Nebo kamínek, který do gumy díru udělal. Ale před stříknutím antipichu pomůže vrut, zašroubovat a stříknout. Antipich to foukne tak na 1 - 2 atm, pak dojedu k pumpě a dofouknu na 2,9atm. Pak vrut pomalu vytočit, latex antipich ucpe díru a dál nelítá. Nikdy mi to motorku nezasralo. Vrut už vozím v kapse pořád.
Já s tim zkušenost nemám, nikdy sem ten sorejt nepoužil. Viděl sem ale na dílně sundanou gumu a ty nerovnoměrně zaschlý krápníky vevnitř určitě na vyváženosti kola moc nepřidaly. Možná to bylo špatnou aplikací, beru to jako nouzovku na dojetí. Mě guma vydrží cca 12-15.000km, za poslední dvě sezony sem nepích, takže klidně při defektu koupim novou, i kdyby to bylo každej rok.
1 reakcí na tento příspěvek Kde narvat antipich ?
Musim se zeptat Yeuopa jak jezdi na Ukrajinu , chci si to taky v lete dat a frcet 500 km bez antipichu a pak nekde volat ,,prosim pomoc mam gumu bez vzduchu,, se mi nechce.
Creck píše: Doprdele, takze jsme tady vyresili zase hovno
Musim se zeptat Yeuopa jak jezdi na Ukrajinu , chci si to taky v lete dat a frcet 500 km bez antipichu a pak nekde volat ,,prosim pomoc mam gumu bez vzduchu,, se mi nechce.
Doporučuju knoty (opravnou sadu pneu) od Hamleta. Tady na motorkářích i na stránkách Hamleta je test antipichu (opravných sad), tak se mrkni.
2 reakcí na tento příspěvek Kde narvat antipich ?
Crecku, jestli pojedeš na Ukrajinu, určitě potáhneš nějaká zavazadla. Kufry nebo brašny, tankvak, možná stan, spacák... Je to takový problém přibalit to tam? Nemusíš to přece mít přímo v motorce.
(U choppera bys to nacpal do rolky a hotovo )
www.slime-czech.cz/product/mini-kompresor-power-sport-s-prislusenstvim.html
Do Rakouska a na zapad s sebou vozim jeste hriby s vulk.lepidlem smirek a kus dratu.....
obcas totiz nechteji prupich opravit......a tudiz si nechas sundat pouze kolo,prupich opravis sam a kolo si nechas jen nandat a vyvazit....
vetsinou to vozim v tank baglu.....
1 reakcí na tento příspěvek Kde narvat antipich ?
Já bych ten antipich asi ani nevozil prej to neni tak dobrý lepší sou ty trny co se nacpou do gumy a bombičku vzduchu
Naposledy editováno 01.02.2011 12:26:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde narvat antipich ?
Honza-YZF píše: Já třeba nedam pod kryt ani tu lékarničku a proto sebou vozim ledvinku, je to docela dobrý.
Já bych ten antipich asi ani nevozil prej to neni tak dobrý lepší sou ty trny co se nacpou do gumy a bombičku vzduchu
kamarad ma 600rr 03 a da pod sedlo lekarnu,fotak,penezenku,nuz,orbitky a tim to asi koncí,protoze ani pavouci se tam uz nevejdou. s krytem tam je jeste min mista?
Viděl jsem na vlastní oči, jak to bouchlo chlapíkovi v přední kapotě. On to tam měl někde schované a ta lepivá sračka se mu valila po předních vidlích...no děs! Vůbec to nešlo utřít
UnholyRider píše: Já s tim zkušenost nemám, nikdy sem ten sorejt nepoužil. Viděl sem ale na dílně sundanou gumu a ty nerovnoměrně zaschlý krápníky vevnitř určitě na vyváženosti kola moc nepřidaly. Možná to bylo špatnou aplikací, beru to jako nouzovku na dojetí. Mě guma vydrží cca 12-15.000km, za poslední dvě sezony sem nepích, takže klidně při defektu koupim novou, i kdyby to bylo každej rok.
Já taky po defektu kupoval novou, stejně ta stará měla 11tis km. Ale když zjistíš defekt například o půlnoci z 30.4 na Prvního máje, jsi 450 km od domova, blbě se taková guma kupuje a ještě hůř mění. V noci ani o svátku nikdo nepracuje. V tom momentě je nejlepší antipich pod sedlem (mě se v pohodě vejde i s lékárničkou).
Na vyvážení to vliv nemá, jak říkám, je to latex a tedy těžký asi jako prcguma (ale tu jsem asi 20 let nepoužil, tak pravda nemusím mít pravdu )
Naposledy editováno 01.02.2011 21:47:37
Naposledy editováno 02.02.2011 18:59:33
1 reakcí na tento příspěvek Kde narvat antipich ?
Měl jsem to už rozepsaný...
Jen na to auto bych si koupil větší bombičku protože pokud ti to uteče a foukne kolem patky tak to pumpičkou nebo tím obi kompresorem nenafoukneš, větší bombička na obrázku.
Knotem nelze (nedoporučuje se ale občas to lidi dělaj na dojetí) opravit pneu z boku nebo na přechodu dezén/bok.
1 reakcí na tento příspěvek Kde narvat antipich ?
Nejsem si jist zda možnost nevozit rezervu neplatí jen pro auta co ji nemají z výroby.
2 reakcí na tento příspěvek Kde narvat antipich ?
1 reakcí na tento příspěvek Kde narvat antipich ?
A zrovna u toho jsem si vzpomněl, že jsem myslel na to samé jako ty.....knoty místo rezervy. Ale v tom dešti a mírném nedostatku času mě to přešlo. Takhle přece jenom přehodíš a za max.10 minut jedeš. S knotama bych nejdřív musel najít poškozené místo.....v dešti, sněhu nebo blátě nic příjemného....a pak to teprve spravovat a nafukovat. No.....rezerva je rezerva.