globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 18:49 | Nahoru | #121

Danielson105 píše: R1PYCO Dlouho jsem tě na fóru nemohl najít už jsem myslel že nežijš,ale tohle vlákno jsi rozproudil.Dívám se že sleper1 má pro tebe taky slabost kam vlezeš ty tam je i on. Ale co mě zaráží že někdy píšeš jak konstruktér motorek,který je všechny vymyslel a někdy jak ocas kterej motorku viděl jen z rychlíku. Těžko se v tobě vyznat která tvář je ta pravá

edit Ale je fakt kde jsem tě potkal tak to vlákno šlo do smětiště.





znas to.. konstrukter amater teoretik a reditel zemekoule v jednom..

a KOPR to je pohon.. skoro stejne mocnej jako ten kus prochcanyho masa.. i kdyz ten je silnejsi.. protoze kdyz se dobre zabali tak jde kopr stranou..

Naposledy editováno 27.01.2011 18:51:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 19:01 | Nahoru | #122

R1PYCO píše: nevim.. na hornetu jsem nejel.. a porovnavam s F cebrem 2000.. kde pocitove necitim rozdil...
rozhodne bych nepodcenoval podvozek hovnouse..musis se pak sice mozna tomu hodne prizpusobit aby te nekde nevytrestal, ale maly SV taky nema zadnej zazracnej super podvozek a stejne vsichni rikaj jak je super.. a SV maly urcite umi bejt hodne rychly tam, kde ani druhy nevyuzijou vykon

To cebro bude podvozkem asi taky malinko jinde nez hornet ale na RSV vsichni pejou ody tak predpokladam ze ten podvozek vazne bude dobrej. A precijen to RSV bude asi i vykonnejsi nez to CBR F. Ja bych je postavil vedle sebe a videlo by se. O malym SV se asi nema moc cenu bavit. Podvozkem to bude nejspis srovnatelny s hornetem (SV ma mekej predek ale prej celkem slusnej zadek a na horneta jsem to slysel naopak) a motoricky plati to porekadlo ze kde SV konci tam hornet zacina. Do 9000 mam vyssi vykon ale pak se mi krivka zlomi dolu kdezto hornet porad stoupa. SV je dobra zbran na okruhu treba ve Vysokym Myte. Dvouvalec slusne taha ze zatacky a jsou tam jen dve rovinky kde me ctyrvalce muzou dotahovat a podvozek mi na to staci protoze tam stejne nejsou prujezdy v nijak vysoky rychlosti. Na cemkoli rovinatejsim bude hornet rychlejsi. Ale me se proste libi ze to ma silu i kdyz to nehonim a taky zvuk rozmotanyho dvouvalce v zaberu mi proste ucaroval. Jsem zvedavej jestli me to takhle bude bavit i na litrovejch dvouvalcich.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 19:08 | Nahoru | #123

pylot píše: To cebro bude podvozkem asi taky malinko jinde nez hornet ale na RSV vsichni pejou ody tak predpokladam ze ten podvozek vazne bude dobrej. A precijen to RSV bude asi i vykonnejsi nez to CBR F. Ja bych je postavil vedle sebe a videlo by se. O malym SV se asi nema moc cenu bavit. Podvozkem to bude nejspis srovnatelny s hornetem (SV ma mekej predek ale prej celkem slusnej zadek a na horneta jsem to slysel naopak) a motoricky plati to porekadlo ze kde SV konci tam hornet zacina. Do 9000 mam vyssi vykon ale pak se mi krivka zlomi dolu kdezto hornet porad stoupa. SV je dobra zbran na okruhu treba ve Vysokym Myte. Dvouvalec slusne taha ze zatacky a jsou tam jen dve rovinky kde me ctyrvalce muzou dotahovat a podvozek mi na to staci protoze tam stejne nejsou prujezdy v nijak vysoky rychlosti. Na cemkoli rovinatejsim bude hornet rychlejsi. Ale me se proste libi ze to ma silu i kdyz to nehonim a taky zvuk rozmotanyho dvouvalce v zaberu mi proste ucaroval. Jsem zvedavej jestli me to takhle bude bavit i na litrovejch dvouvalcich.



no uvidis sam..
cebro ma o par koni vic, ale neni to zadnej skok. Jasne podvozek na RSV lidi chvalej a na hornetu ne, ale da se jezdit rychle i na veci s blbym podvozkem, musis se tomu ale ty prizpusobit.. honda kdyz zacinala jezdit dobre tak mela vykon ale podvozek chujowy..
podle me v mejte na hornetu budou dva stejny kluci stejne rychly.. nevim kam by to dotahnul sikovnej zavodnik, kterej by opravdu umel jit na hranu stroje...

nevim jak by to dopadlo pri mereni casu mezi rsv a cebrem 6F ale pocitove je to hodne podobny.. ten zatah toho vecka te do zeme nezadupe a cebro kdyz drzis v hruze tak rozhodne neni zadna brzda... ja mam pocit, ze to tahne hodne podobne.. ale na skutecny srovnani nedoslo ani na mereni casů... navic to cebro je ted stejne mrtvy a nevim jestli do jara ozivne..

podle me by treba RSV bylo lehce nadrazeny na rovinkach kvuli maňasu hovnouse a zatimco na rsv budes v zatackach relativne v suchu tak abys na hovnousovi drzel krok.. budes mit prosranou nejen carku na bombardacich ale i cely zada.. to je klidne mozny.. proste rsv te mozna v zatackach podrzi a hovnousovi budes muset hodne pomoct..

podle me V2 1000 neni dustojná náhrazka za 600 100k+

hodne lidi co chtelo z SV650 jit na dallsi V2 ale litr horce zaplakalo..

Naposledy editováno 27.01.2011 19:11:39

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

27.1.2011 v 19:34 | Nahoru | #124
podle me V2 1000 neni dustojná náhrazka za 600 100k+

hele to nemyslis vazne ne?? i ty nejsportovnejsi sestky maj max. 110 koni na kole a hlavne +-60nm (jestli vubec)....myslim ze 120-130koni a 100nm je vic nez dustojna nahrada....a to nemluvim o malym hornetu ci cem......

Naposledy editováno 27.01.2011 19:35:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 19:36 | Nahoru | #125

Londoner píše: podle me V2 1000 neni dustojná náhrazka za 600 100k+

hele to nemyslis vazne ne?? i ty nejsportovnejsi sestky maj max. 110 koni na kole a hlavne +-60nm (jestli vubec)....myslim ze 120-130koni a 100nm je vic nez dustojna nahrada....a to nemluvim o malym hornetu ci cem......



na papire jo, mas pravdu

edit: ackoliv asi nejsportovnejsi sestka R6RR ma koni 130 takze je tam jen ten kroutak..
tak treba jsem zatim sedel jen na vydechlejch V2 ktery vbubec nejeli...

...docela by me zajimalo jak jede testastretta proti tuonu.. ???

jo a ja to myslim vazne.. uplne...

Naposledy editováno 27.01.2011 19:41:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 20:25 | Nahoru | #126

R1PYCO píše: na papire jo, mas pravdu

edit: ackoliv asi nejsportovnejsi sestka R6RR ma koni 130 takze je tam jen ten kroutak..
tak treba jsem zatim sedel jen na vydechlejch V2 ktery vbubec nejeli...

...docela by me zajimalo jak jede testastretta proti tuonu.. ???

jo a ja to myslim vazne.. uplne...



no zrovna ted byl test vsech sestek a max. 111 na zadnim kole(kawa myslim).....130 ma moto2

jinak s4r oproti tuonu ....motorove tezko rict, mel sem 1/2 roku pauze mezi rozlozenim tunaka a koupi dukny....i kdyz ted po namontovani kompletu Zard a jiny ridici jednotky jede ten monster hodne pekne....taky je dukna znatelne lehci a trochu nizsi....jo a ma mnohem lepsi brzdy-a to tunak brzdi dobre

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 20:33 | Nahoru | #127
R1PYCO> Ja se taky svezl na litrovym dvouvalci. Konkretne na litrovym SV a nehorazne me to zklamalo. Jako na budicich bylo oproti mymu SV porad tak o 40 kmh vic, jelo to pekne ale uz se proste nejak nedostavovaly ty emoce co mam ze svyho malyho SVcka. Takze doufam ze TLSko bude trosku dravejsi a nebo RSVcko by mohlo bejt dobrej nastupce po SVcku. Kazdopadne jestli me nechytej za srdce tak bude asi na rade nejaky gixero. Uvidime. Strasne by se mi libila ducatka ale mam strach ze bych ji neuzivil a taky stojej precijenom o kousek vic nez ostatni dvouvalce. Ale jeste mam cas. Na blbnuti tady po tech nasich rozbitejch cestach mi tech 70 koni celkem staci, v Mejte kolikrat roznesu i litry se 160 konema a rovinkar stejne moc nejsem takze tam mi tech 150 bohate staci. A hlavne ja jedu pod 6 litru at taham jak taham a to mi nejspis zadna jina motorka uz neda a pro me jako studenta je to celkem dulezity.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 20:41 | Nahoru | #128
Londoner> 111 na z. kole na šestku je hodně dobrý, já mám na TL 106k a 108Nm na zadním kole, jinak s tím jak tu popisoval pýča chování dvouválu se dá jedině souhlasit, sice to napsal trošku drsně ale pravda to je, akorát na to kouká tak nějak ze špatný strany, co když někdo právě to neučesaný chování vidlicovýho dvouválce některý lidi baví. Mě třeba právě chování tý šestky co tu píše že v2 jí nenahradí vůbec nesedí, výkon od nic až po max jak pomalu plynule roste, je to takový nezáživný, když je potřeba aby to jelo musí se to držet pod krkem a pak to teda jede. Přijde mi zábavnější takovej ten on/off chod jako má tl, někdo tomu geniálně vymyslel název fun factor, kdyby se dal vyčíslit tak dvouvál by ho u mě měl tak o o 50% větší. Ale to je samozřejmě strašně subjektivní, někdo to může mít klidně uplně naopak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 20:46 | Nahoru | #129
Majklos> Ale notaaaak. Na zadnim kole mas nejspis 106 koni ale tak okolo 1100Nm. 108 mas na motoru a pres prevody se snizej otacky oproti klice ale stoupne moment. Vykon se prevodama nemeni (kdyz zanedbas ztraty) ale moment a otacky se menej neprimo umerne k sobe.

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 20:49 | Nahoru | #130
pylot> No jo napsal jsem to blbě, beru hodnoty z brzdy, bez přepočtu ztrát.

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:21 | Nahoru | #131
Danielson105> bude to vyrovnaný,já mám v cbrku taky motor z yukiny,je to prostě nej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:22 | Nahoru | #132

pylot píše: R1PYCO> Ja se taky svezl na litrovym dvouvalci. Konkretne na litrovym SV a nehorazne me to zklamalo. Jako na budicich bylo oproti mymu SV porad tak o 40 kmh vic, jelo to pekne ale uz se proste nejak nedostavovaly ty emoce co mam ze svyho malyho SVcka. Takze doufam ze TLSko bude trosku dravejsi a nebo RSVcko by mohlo bejt dobrej nastupce po SVcku. Kazdopadne jestli me nechytej za srdce tak bude asi na rade nejaky gixero. Uvidime. Strasne by se mi libila ducatka ale mam strach ze bych ji neuzivil a taky stojej precijenom o kousek vic nez ostatni dvouvalce. Ale jeste mam cas. Na blbnuti tady po tech nasich rozbitejch cestach mi tech 70 koni celkem staci, v Mejte kolikrat roznesu i litry se 160 konema a rovinkar stejne moc nejsem takze tam mi tech 150 bohate staci. A hlavne ja jedu pod 6 litru at taham jak taham a to mi nejspis zadna jina motorka uz neda a pro me jako studenta je to celkem dulezity.



tyjo.. podle me si to idealizujes.. mi rekni jak te ma presvedcit jinej dvouval s + - stejnym vykonem SV/TL/SP/RSV a obsahem (zdv objemem)
nebo si myslis ze je nejakej brutalni rozdil mezi K6, RN19, CBR07 a ZX10?
rozdil v tom je, ale ne takovej aby to vyvazilo tvoje ciste zklamani.. pokud SV1000 v tvejch ocoich je "srac.." tak ostatni V2 litry jsou vbice mene hodne podobny.. takze bud potrebujes vetsi objem, nebo pak 4 valec, kde se musis smirit s tim, ze pro zazitky mu musis nadzednout sukni a nepustit.. ale zase litr ctyrval kdyz uz zpiva.. tak se dejou veci.. a tech 190 k (papirovejch) co si vsichni snazej deklarovat je hodne zabavny stado eunuchu.. nebo aspon z myho pohledu... ale nekoho treba vic bavi kdyz to nejede a jeste se s tim musi prat.. protoze furt vo tom motoru vi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:31 | Nahoru | #133

Londoner píše: no zrovna ted byl test vsech sestek a max. 111 na zadnim kole(kawa myslim).....130 ma moto2

jinak s4r oproti tuonu ....motorove tezko rict, mel sem 1/2 roku pauze mezi rozlozenim tunaka a koupi dukny....i kdyz ted po namontovani kompletu Zard a jiny ridici jednotky jede ten monster hodne pekne....taky je dukna znatelne lehci a trochu nizsi....jo a ma mnohem lepsi brzdy-a to tunak brzdi dobre



OK 110 k na zadnim kole - to jsou vykony ktery namerili i leckterejm R1 z prvnich let..
vykon na kole bych sem neplet, protoze steejne jako kdyz se bavis o tom koliks kde jel mluvis dycky (temer) o tacho udaji, tak u konskejch handlí se bavime o udajich v papirech - a to je co da klika. kolik si myslis ze by dal tunak? myslis ze by mel tech 125 co slibhuje papir? chacháá..

a monster tvuj - teda je v nekterych parametrech o neco lepsi nez byl tunak, ale jde o parametry kde tunak byl presto dostatecne dopbrej taky.. cili je to jeno bradavku.. hlavne at slouzi..

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:37 | Nahoru | #134

Majklos píše: Londoner> 111 na z. kole na šestku je hodně dobrý, já mám na TL 106k a 108Nm na zadním kole, jinak s tím jak tu popisoval pýča chování dvouválu se dá jedině souhlasit, sice to napsal trošku drsně ale pravda to je, akorát na to kouká tak nějak ze špatný strany, co když někdo právě to neučesaný chování vidlicovýho dvouválce některý lidi baví. Mě třeba právě chování tý šestky co tu píše že v2 jí nenahradí vůbec nesedí, výkon od nic až po max jak pomalu plynule roste, je to takový nezáživný, když je potřeba aby to jelo musí se to držet pod krkem a pak to teda jede. Přijde mi zábavnější takovej ten on/off chod jako má tl, někdo tomu geniálně vymyslel název fun factor, kdyby se dal vyčíslit tak dvouvál by ho u mě měl tak o o 50% větší. Ale to je samozřejmě strašně subjektivní, někdo to může mít klidně uplně naopak.



hele kdyby kazdej reagoval tak vlazne jako ty tak v zivote nemohlo tohle vlakno mit tolik flejmu...

jako pro me je to OK ze tobe se to libi tak jak to mas a proto na tom taky jezdis.. to je naprosto fporadku ja ti to preju rad se s tebou svezu a nereknu ani slovo.. teda kroime toho ze mas vydechlej dvouval.. ale to te urcite nerozhodi a neco si nazpatek vymyslis.. ale kdyz se do tebe (do me) par blbecku naveze ktery v zivote nejspis ani na nicem poradne nejeli.. a to cos rekl puvodne vcelku normalne ti tvrdej ze je blůbost.. tak to zkusis popsat nejak duraznejc.. no a najednou ma kluk vlakno uz tri dny nahore a nekdo by mu treba mohl v mezicase dobre poradit.. jinak mu vblakno zapadne a bude vedet prt..

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:48 | Nahoru | #135

R1PYCO píše: OK 110 k na zadnim kole - to jsou vykony ktery namerili i leckterejm R1 z prvnich let..
vykon na kole bych sem neplet, protoze steejne jako kdyz se bavis o tom koliks kde jel mluvis dycky (temer) o tacho udaji, tak u konskejch handlí se bavime o udajich v papirech - a to je co da klika. kolik si myslis ze by dal tunak? myslis ze by mel tech 125 co slibhuje papir? chacháá..

a monster tvuj - teda je v nekterych parametrech o neco lepsi nez byl tunak, ale jde o parametry kde tunak byl presto dostatecne dopbrej taky.. cili je to jeno bradavku.. hlavne at slouzi..



no voni vyrobci dost kecaj a ja beru vykony na brzde ktery namerej v casakach typu BIKE, PB apod. tzn porad stejna brzda......jinak tunak co sem mel mel v papirech 139 a na kole (s prepnutim na mapu 2 a koncovkou) 120......coz odpovida ty r6 130 v papirech a 110 na kole.....

jinak monster ma v papirech 130, v zakladu na kole +-115 a ted s tim kompletem by mel mit 130 na kole (na brzdu teprve pudu)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:50 | Nahoru | #136

R1PYCO píše: tyjo.. podle me si to idealizujes.. mi rekni jak te ma presvedcit jinej dvouval s + - stejnym vykonem SV/TL/SP/RSV a obsahem (zdv objemem)
nebo si myslis ze je nejakej brutalni rozdil mezi K6, RN19, CBR07 a ZX10?
rozdil v tom je, ale ne takovej aby to vyvazilo tvoje ciste zklamani.. pokud SV1000 v tvejch ocoich je "srac.." tak ostatni V2 litry jsou vbice mene hodne podobny.. takze bud potrebujes vetsi objem, nebo pak 4 valec, kde se musis smirit s tim, ze pro zazitky mu musis nadzednout sukni a nepustit.. ale zase litr ctyrval kdyz uz zpiva.. tak se dejou veci.. a tech 190 k (papirovejch) co si vsichni snazej deklarovat je hodne zabavny stado eunuchu.. nebo aspon z myho pohledu... ale nekoho treba vic bavi kdyz to nejede a jeste se s tim musi prat.. protoze furt vo tom motoru vi..

Ale ne tos me spatne pochopil. To litrovy SVcko melo sily habadej ale proste to bylo takovy vychovany, kultivovany a opatrny ze me to zklamalo. TL je stara technika. Ty samy vykony ale v mnohem hrubsim podani (aspon doufam teda) a to mi prave chybelo. O RSV jsem slysel ze ma spodek jako ctyrvalec a vrsek jako dvouvalec ale ze je ten motor hodne zivej. Jak pises s tou nevychovanosti abych porad vedel ze tam ten motor je. To je prave to. Chci pylotovat a ne se jen vozit. Samozrejme pokud se mi to nepostesti a ani jeden z tech stroju me nezaujme tak dam sanci ctyrvalcum. Ale ty dvouvaly maj prednost uz jenom kvuli tomu zvuku.

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:51 | Nahoru | #137

dva_hrnce píše: Někdy by se tu hodil banán za proamerický avatar..
Nechápu že se tu tolerují trotlové který nemaj ani moto v profilu a v diskuzi jen plno blbejch keců který nikomu nepomůžou
Ty vole..



Admini motorky z profilů mazali Fakt nechápu proč...že by chtěli uvolnit nějaké misto na disku...

Naposledy editováno 27.01.2011 21:53:07

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:53 | Nahoru | #138

pylot píše: Ale ne tos me spatne pochopil. To litrovy SVcko melo sily habadej ale proste to bylo takovy vychovany, kultivovany a opatrny ze me to zklamalo. TL je stara technika. Ty samy vykony ale v mnohem hrubsim podani (aspon doufam teda) a to mi prave chybelo. O RSV jsem slysel ze ma spodek jako ctyrvalec a vrsek jako dvouvalec ale ze je ten motor hodne zivej. Jak pises s tou nevychovanosti abych porad vedel ze tam ten motor je. To je prave to. Chci pylotovat a ne se jen vozit. Samozrejme pokud se mi to nepostesti a ani jeden z tech stroju me nezaujme tak dam sanci ctyrvalcum. Ale ty dvouvaly maj prednost uz jenom kvuli tomu zvuku.



jasny... mas v tom jasdno.. vis kam kracis...vosahas si to.. poridis.. ja v tom jeste jasno nemam...jeste furt se kocham nafdeji ze ten dvouval funfactor nekde najdu schovanej...

jinak me bavila i tripade...kdyby nebylo japoncu a podobnejch hajdalaku tak dodnes spokojene jezdime na radovym 2T twinu a hotovo... :)

malej litr

27.1.2011 v 22:06 | Nahoru | #139
tommz> profil musí splňovat určitá pravidla, možná spíš proto.. ?
Jinak teda dotaz na adminy..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 23:22 | Nahoru | #140

R1PYCO píše: hele ja bych na tvym miste zacal poradne jist a pockal jeste pul roku az vyrostes woe..

a dvouval si nekupuj to fakt nejede a fakt si nedelam prdel.. a z kroutaku na prdel taky nepadnes... zlate ctyrcval.. tam je aspon naka progrese a kdyz podrzis hefta tak se aspon neco deje.. od 10 mas jeste furt 4.500 otacek kdy to tahne, tahne tahne a tahne.. 4ka 275, 5ka 299 a dal uz vlastne radit nemusis.. a V2.. radeji nemluvit.. by me zajimalo co za lulany tvrdilo ze V2 jede... bud se vyvoj behem 2 let fakt posunul o vesmir, nebo proste ti co tvrdili ze V2 brutal jede jako svbine jen kecali aby se pak svyho polomotoru ufnukany, ucukjanyho, nedomrlyho zbavili...

ale pokud ti nevadi ze to nepojede a hledas zabavu na dyl.. tak jo.. kup si V2 budes se s nim prat furt.. neda pokoj.. je jak maly dite ktery breci hned jak ho pustis z naruce a neprestane ani kdyz si myslis ze ho to prestane bavit..



Ty vole, co to meleš za hovna ? dlouho mě nic hloupějšího tak nenasralo jako tvůj výklad V2 motorek. šmarjá józefe. Jel jsi někdy na V2 ty šišo ? Já měl celkem dost V2 motorek i V4 a nemužu si dovolit říct že by to nejelo a zbytek hoven co jsi ze sebe vyloudil ty inženýre .
každá má něco, V4, zvuk ždímající pračky, s ladákem silnější pračky.., motat každej kvalt až do vyvrcholení...,rychle řadit a hned to držet zase u huby aby to nespadlo.. a OK, vrch když to držíš neumírá. To OK. u V2 je jedno na jakej kvalt to sázíš, zaduní(ne jako V4 pračka INDESIT..) a jedeš.
ty jsi mi dal čéče ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 23:29 | Nahoru | #141

InRumVeritas píše: Ty vole, co to meleš za hovna ? dlouho mě nic hloupějšího tak nenasralo jako tvůj výklad V2 motorek. šmarjá józefe. Jel jsi někdy na V2 ty šišo ? Já měl celkem dost V2 motorek i V4 a nemužu si dovolit říct že by to nejelo a zbytek hoven co jsi ze sebe vyloudil ty inženýre .
každá má něco, V4, zvuk ždímající pračky, s ladákem silnější pračky.., motat každej kvalt až do vyvrcholení...,rychle řadit a hned to držet zase u huby aby to nespadlo.. a OK, vrch když to držíš neumírá. To OK. u V2 je jedno na jakej kvalt to sázíš, zaduní(ne jako V4 pračka INDESIT..) a jedeš.
ty jsi mi dal čéče ..





no jo ale zvukem se nenazeres...

navic prirovnavat motorky k tak odporny veci jako je pracka... ackoliv vysavac taky neni zadna hitparada..

kdyz shrnu ty tvoje pripomonky... tak OK - kazdy ma neco... ale co litrovej V2 urcite nema je zatah a vykon.. a klidne si kecej.. pokud si myslis ze je to obracene... tva slova jsou jen bzucenim mouchy v mych usisch..

EDIT: kdyby byl zvuk to co se se mi libi na strojich ktery ovladam.. tak si delam pilotak.. me se libi kdyz je moznost aby to poradne tahlo...! a az budou elektromotory vazit 200kg ujedou 200 km na jedno nabiti, nebo 80 km rychlosti 280 kmh... a tanking bude do 10 minut i se zaplacenim...za dnesni ceny proudu nebo levnejc... tak smnutne zamacdknu slzu... motorku hodim na stojany a budu jezdit na tom elektrovozejku bez zvuku a poslouchat sum svistu okolo helmy...

EDIT: a pak klidne muzeme spolecne brecet nad tim jaky to bylo kdyz motorky jeste hucely jako slaby nebo silny pracky pripadne jako nasranej traktor..

Naposledy editováno 27.01.2011 23:34:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 23:39 | Nahoru | #142

R1PYCO píše:

no jo ale zvukem se nenazeres...

navic prirovnavat motorky k tak odporny veci jako je pracka... ackoliv vysavac taky neni zadna hitparada..

kdyz shrnu ty tvoje pripomonky... tak OK - kazdy ma neco... ale co litrovej V2 urcite nema je zatah a vykon.. a klidne si kecej.. pokud si myslis ze je to obracene... tva slova jsou jen bzucenim mouchy v mych usisch..

EDIT: kdyby byl zvuk to co se se mi libi na strojich ktery ovladam.. tak si delam pilotak.. me se libi kdyz je moznost aby to poradne tahlo...! a az budou elektromotory vazit 200kg ujedou 200 km na jedno nabiti, nebo 80 km rychlosti 280 kmh... a tanking bude do 10 minut i se zaplacenim...za dnesni ceny proudu nebo levnejc... tak smnutne zamacdknu slzu... motorku hodim na stojany a budu jezdit na tom elektrovozejku bez zvuku a poslouchat sum svistu okolo helmy...

EDIT: a pak klidne muzeme spolecne brecet nad tim jaky to bylo kdyz motorky jeste hucely jako slaby nebo silny pracky pripadne jako nasranej traktor..



Hele, než mě přivedeš k šílenství, tak to raději rychle uzavřu tímto : je dobře, že lidé jako ty nejezdí V2.
Je to starý pořekadlo, V4 je pro holky a rovinkáře. kdybych tě vzal na TLR trochu ostřeji, kakal by jsi ještě zítra.
Ale pokud žiješ tím, že na 5. to jede 299kmh...jsi přesně ten typ lidí co mi vadí.
Já si myslím, že má nejen extra maximálku ale i něco daleko víc. nejde jen o zvuk, kterej na V4 neuděláš absolutně ničím. i Yoshimura na jakýmkoliv V4 jen prostě hučí,možná hlouběji, ale jen hučí. takže jde i o zvuk..když si na V4 každej dává ladáky..
a ten funfactor..ten mi jízda na dvouválu dala vždy.

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 23:49 | Nahoru | #143

InRumVeritas píše: Hele, než mě přivedeš k šílenství, tak to raději rychle uzavřu tímto : je dobře, že lidé jako ty nejezdí V2.
Je to starý pořekadlo, V4 je pro holky a rovinkáře. kdybych tě vzal na TLR trochu ostřeji, kakal by jsi ještě zítra.
Ale pokud žiješ tím, že na 5. to jede 299kmh...jsi přesně ten typ lidí co mi vadí.
Já si myslím, že má nejen extra maximálku ale i něco daleko víc. nejde jen o zvuk, kterej na V4 neuděláš absolutně ničím. i Yoshimura na jakýmkoliv V4 jen prostě hučí,možná hlouběji, ale jen hučí. takže jde i o zvuk..když si na V4 každej dává ladáky..
a ten funfactor..ten mi jízda na dvouválu dala vždy.



hele nezlob se na me, ale podle me nebetycne placas a kochas se nadeji, coz me vzhledem k tvymu V4 co mas v profilu malicko prekvapuje... kdyz jsem se vezl naposledy na V2 po dalnici tak tam kde na sestku bylo na R4 288 (kopec) tak V2 240 a vyblafnul to nekde 235... nemvim, mozna jsem nemel dotazenej heft, spatnej rozjezd atd atd.. ale ono to ve 240 zpomalovalo... no to je vrchol vseho! no a pak kdyz to rozmotas tak to v2 chc ipne na choleru.. proste zacne vole chrchlat ve vomezovaci jako starej tuberáák..
no a v neposledni rade tady v cechach neznam nikde zadnou dustojnou trasu ktera by prujezdem zabrala vic nez 2 minuty, kde muzes rvat v2 donemoty a r4 ti nebude stacit protoze nez se rozmota a bladyblády bláá... a nedej panbuh aby se tam nekde objevila rovinka a uz ti zase ten mixerek dejcha na paty a muzes brecet..

ani tvoije zalibeni ve zvuku polonasranyho tžřraktoru nechapu, pac ten 4 val kdyz mu das volne dejchnout... tak krasne rve, zpiva a ma gradacoi.. kdezto ten v2 proste dela BRRRR BRRRR BRRRR BRRRR BRRRR furt stejne na vsechny kvalty... a k tomu jeste od ctyrky netahne a ani trojka neni zadna hitparada...!
a taky bych te hrozne moc chtel na jare nekde potkat kde to taky znam.. abys mi ukazal jak jsi hustokrutej strelec na tom teleti... WOOOOE!

EDIT: a nic..

EDIT2: ty vole ty ses takovej pohadkar ... kdybys me vzal s Telatkem trochu vostre...chachachachachachachachachachachacha...

VÝROK TÝDNE...! nevim co bys tamn musel mit abys me na telatku mohl vzit vostre... to bys fakjt musel pylot kruťááák jako svine svinutá...! a magor vymastenej ze takovyho proste neznam..

Naposledy editováno 28.01.2011 00:06:32

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 08:53 | Nahoru | #144

dva_hrnce píše: no znám lidi který s touhle vejškou váží přes metrák a je snadnější je přeskočit než obejít, takže jsi (velice vyjímečně) mimo mísu..

Ale jinak si všech Tvých hodnotných příspěvků velice vážím, jsi chytrý kluk


Ty se znáš s Cikrtem ne?))) Takovej tlustoprd krpatej, ten na tu motorku nemůže ani nasednout a jak taková figura pak dosáhne na řidítka moudrý kmete? Potěš nás hodnotným příspěvkem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 09:11 | Nahoru | #145

R1PYCO píše: OK... pokud se bavime o roku 04-08 tak nejspis ano, nejel jsem na 1098, RN19 s antihopem je ale opravdu velmi efektivni strojek pro blby.. a nevim jestli ti to samy 1098 taky umozni..
pokud bych srovnaval zavodni nacini, vzal bych RN19 (pro blby) a vsichni s ducatkama mi muzou hejbat chujem.. nebudu se s tim neurvalym V2 prat...i kdyz tvrdis ze je to hodnejsi nez drive.. moc tomu neverim.. mozna pro tebe zvyklyho na nevycvalanou V60. Ja si dnes blbuvzdornej stroj pro kazdyho jaryna predtsavuju jinak.. spise s radovym ctyrvalemJa si dnes blbuvzdornej stroj pro kazdyho jaryna predtsavuju jinak.. spise s radovym ctyrvalem ..
kdyby bylo moznost na okruh volit mezi R1 09+ a 1198, stejne bych se na toho italskyho skvosta vysral a vzal blbuvzdornej ctyrval.

ale pokud bychom se baviloi co bych chtel doma, tak pak z dlouhodobyho hlediska urcite 1098/1198 protoze tam je neco navic. ALe pro me (dokud nezkusim) to urcite nema nic spolecnyho s efektivitou a vykonem.

A ja kdyz rikam V2 nejede !!! tak nikdy neopomenu doplnit LITR!

1098/1198 jsem v akci ani nevidel, vlastne jo, jednou na sosne.. ale za chvili byl za mnou a ja jel docela hovno.. prvni navsteva.. mel jsem bobky a dlouhou cestu pred sebou



Ty vole ty vždycky napíšeš takovýho textu a přitom to nemá ani hlavu ani patu. Když ale vypíchnu tu tvojí větu nahoře, tak už se nemáme o čem bavit. Blbuvzdornej stroj bych fakt nechtěl....

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

28.1.2011 v 10:44 | Nahoru | #146
Ctyrvalce jsou sraci pro holky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 11:07 | Nahoru | #147
pylot> hele ja jsem na malym sv jezdil a reknu ti, ze mas hodne odvazne prohlaseni
edit: a to se ceni!

Naposledy editováno 28.01.2011 11:07:34

malej litr

28.1.2011 v 11:08 | Nahoru | #148
Zkus SP1/2 to nejsou velký motorky a když dáváš přednost dvouválu.Sp 1 vlastním tak vím jak vypadá oproti konkurenci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 11:36 | Nahoru | #149

Sefo píše: Ty vole ty vždycky napíšeš takovýho textu a přitom to nemá ani hlavu ani patu. Když ale vypíchnu tu tvojí větu nahoře, tak už se nemáme o čem bavit. Blbuvzdornej stroj bych fakt nechtěl....



nech ho.....ja uz to vzdal, ponevadz kdyz nekdo tvrdi ze V2 litr neni dustojna nahrada za malyho horneta, tak to nema cenu.......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 11:42 | Nahoru | #150

Sleeper1 píše: pylot> hele ja jsem na malym sv jezdil a reknu ti, ze mas hodne odvazne prohlaseni
edit: a to se ceni!

Maly SV se ted neresi. Ted se resi ze ctyrvalce jsou srace ktery kazdej prumernej dvouval co jede tezce vocpoda vyklepne jak nic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist