paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z Busy na Kinga...
19.7.2010 v 10:44
Je tu někdo, kdo přešel z Busy na Kinga?

Zajímají mě vaše postřehy,hlavně pohodlí a to i pro spolujezdce - oproti Buse(měřim 183cm-slyšel jsem, že je relativní problém poskládat nohy okolo nádrže, kolem těch plastů)...

Dá se na to koupit nějakej větší štítek, aby se s tim dalo jezdit kolem 200+?-myšleno delší dobu...Jako nechci to na trhání rekordů,ale když se občas jedu projet s kámošema, tak aby na mě věčně nečekali

Spotřeba, servisní intervaly a obutí budou zřejmě totožné s Busou a díky nalazení "víc na spodek" by to mělo být do provozu ještě lepší maso...

Daj se na to hodit kufry, prodává se na na to vůbec nějaká sada držáků vč. topcase?Nádrž to má plastovou?


Ne že by mě Busa omrzela, ale kdysi jsem se svezl na Buse s klasickejma vysokejma řidítkama a bylo to o dost příjemnější povození,navíc mě trhání rychlostních rekordů už nebere jako dřív a styl mýho ježdění se pomalu mění do svižného cestovního tempíčka, tak mi do dnešního provozu přijde ten King rozumější a využitelnější volba, ale pořád bych to chtěl používat částečně i jako cestovní motorku(Alpy ap.) ve dvou, tak mě zajímá hlavně to pohodlí, se zaměřením na spolujezdce...

THX.

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Busy na Kinga...

19.7.2010 v 10:54 | Nahoru | #1
A proč si na Busu nedáš ty vysoký řidítka ? ... ty horní brejle dělá určitě třeba Lucas,ale myslím, že se najdou i jiné varianty ... Na B-Kingu bude problém s kuframa si myslím a ty kapoty jsou k nezaplacení, štítkem tenhle komfort nedoženeš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

19.7.2010 v 11:14 | Nahoru | #2

Cooker>A proč si na Busu nedáš ty vysoký řidítka ? ... ty horní brejle dělá určitě třeba Lucas,ale myslím, že se najdou i jiné varianty ... Na B-Kingu bude problém s kuframa si myslím a ty kapoty jsou k nezaplacení, štítkem tenhle komfort nedoženeš.



tak o těch řidítkách sem přemýšlel, ale za prvé mi to k Buse moc nesedí a za druhé znáš to- změna je život...

Ale je to jen takovej výkřik do tmy, třeba ně to přejde....

(reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

19.7.2010 v 11:32 | Nahoru | #3

mari>tak o těch řidítkách sem přemýšlel, ale za prvé mi to k Buse moc nesedí a za druhé znáš to- změna je život...

Ale je to jen takovej výkřik do tmy, třeba ně to přejde....



Já si na něm zajezdil celekm dost a jsem rád, že mám Busu ...hlavně na to moje cestování a pohodlí. Nakonec jsem si jen trochu přizvedl řidítka o 13 mm...ale ten posed na Kingu je úplně jinej....chtělo by to někde půjčit a zkusit, ale na pár set km Ti to asi nikdo nepůjčí ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

19.7.2010 v 12:52 | Nahoru | #4

Cooker>A proč si na Busu nedáš ty vysoký řidítka ? ... ty horní brejle dělá určitě třeba Lucas,ale myslím, že se najdou i jiné varianty ... Na B-Kingu bude problém s kuframa si myslím a ty kapoty jsou k nezaplacení, štítkem tenhle komfort nedoženeš.



jj, přidej vysoký řídítka a sundej kapoty, pak to bude super motorka

(reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

19.7.2010 v 13:11 | Nahoru | #5
mari>

King má vzadu 200pneu....neexistuje žádná pneu v sportturistcké verzi...

štítek mám od Suzuki...nevím jak dlouho chceš jet 200+, ale 100km není problém, ale záleží na větru, přilbě a hadrech...

měřím 193cm a vejít se v kůži do plastů byl problém, ale vyřešil jsem to tuning stupačkama (cca 4000Kč)...

nádrž je kovová, ale na tankvak zapomeň, na nádrži je spínací skřínka, já vozím jen takovej malej od Louise a mám ho chycenej k řídítků a na nádrži "drží" je za spodní magnet (jen jednou mi při bočním větru sjel do strany, ale to bylo v 240km/h)

držák na topcase vyrábí Cobretti, boční držáky na kufry jsem neshnal a nakonec jsem rád, vypadlo by to děsně....vozím brašny GIVI...

pohodlí řidiče je OK, pohodlí řidiče po nasednutí spolujezce se trochu změní při brzdění , jinak moje spolujezdkyně si na nepohodlí nestěžuje, naopak říká, že je lepší než na XJR, ale to je jen subjektivní posouzení

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Busy na Kinga...

19.7.2010 v 13:15 | Nahoru | #6
ve 200pneu se nedělá žádná sport cest. pneu? Toto musí mizet...

Ta nádrž je dost malá...

(reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

19.7.2010 v 13:18 | Nahoru | #7

mari>ve 200pneu se nedělá žádná sport cest. pneu? Toto musí mizet...

Ta nádrž je dost malá...



jezdím Metzeler M3 za 3500Kč a vydrží 5000-5500km, ale jsem s ní velmi spokojený

edit: samozřejmě záleží na stylu jízdy, ale nešetřím jí

Naposledy editováno 19.07.2010 13:20:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

23.9.2010 v 21:40 | Nahoru | #8

PetrsVETR>jj, přidej vysoký řídítka a sundej kapoty, pak to bude super motorka



ahoj..já se svezl na dvanáctce ninje, kterou měl borec - nekecám - na dojíždění ze skandinávie za rodinou do čech, starej kolík... za sezonu i pětkrát ... měl turistické řidítka, jiný převod, vasoké plexi, okufrovanou, takový ty blbinky jako horký hefty.... a bylo to svezení a posez jak na gsu... ale na oko šílený..

(reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

25.9.2010 v 14:05 | Nahoru | #9

vilda - 51502>ahoj..já se svezl na dvanáctce ninje, kterou měl borec - nekecám - na dojíždění ze skandinávie za rodinou do čech, starej kolík... za sezonu i pětkrát ... měl turistické řidítka, jiný převod, vasoké plexi, okufrovanou, takový ty blbinky jako horký hefty.... a bylo to svezení a posez jak na gsu... ale na oko šílený..



dobrej úlet , to bych chtěl vidět...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

27.1.2011 v 20:29 | Nahoru | #10

vilda - 51502 píše: ahoj..já se svezl na dvanáctce ninje, kterou měl borec - nekecám - na dojíždění ze skandinávie za rodinou do čech, starej kolík... za sezonu i pětkrát ... měl turistické řidítka, jiný převod, vasoké plexi, okufrovanou, takový ty blbinky jako horký hefty.... a bylo to svezení a posez jak na gsu... ale na oko šílený..



není nic hnusnějšího než to na čem jsi jel
tyhle motorky s cestovníma rodlama to je děsnej humus. zbytek podle tvého popisu kolotoč hadra...

(reakce na) Přechod z Busy na Kinga...

28.1.2011 v 00:18 | Nahoru | #11

InRumVeritas píše: není nic hnusnějšího než to na čem jsi jel
tyhle motorky s cestovníma rodlama to je děsnej humus. zbytek podle tvého popisu kolotoč hadra...



i prd velebnosti... vybornej cestak kdyz nepotrebujes sjizdet mimo silnici... a proc se nekde srá-át s nejakym vyedechlym polomotorem, kdyz muzes mit plnotucnej motor privetivej k panickovi kterej posloucha a kona oc ho pozadas bez kecu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Reset výměny oleje B king Suzuki B-King Starda 8 18.4.2024 v 19:42 Starda
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
B-king dobíjení Suzuki B-King Jawista 2 16.7.2023 v 08:08 krokoš
A pak že není cestocní Suzuki B-King Maverick001 28 5.11.2022 v 20:01 TesVlad
Poradte s vyberem Suzuki B-King Krutoyalex 7 1.9.2021 v 13:42 Krutoyalex


TOPlist