Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
Matess727x píše: ScorpionOnH6: A kolik máš namotáno na tom motoru?....to máš ještě bez výměny pístu atd?
Mám na motoru 50 hodin od loňka. Když jsem ji kupoval, tak majitel neměl meřič motohodin a jezdil na ní 4 roky bez toho aby sáhl na motor. jen prý rozvody nechával dělat. Motorově jede výborně, nikde nic nerachtá proti jinejm exc, ale teče vodní pumpa. Je tam orezlá ta hlavní hřídel a gufera prosakují do meziprostoru a vytéká voda ven po válci. Tak jsem se rozhodl preventivně rozhodit celý motor at mám jistotu a klid že tam bude vše v pořádku. Motorka je přivežená z rakouska v roce 2005 a já 3tí majitel. Podle toho co řikal, tak by měl být píst původní. Uvidíme v unoru až se to kuchne Každopádně s novým pístem počítám at je na dva roky klid a pak se uvidí, jestli si to nechat nebo zkusit 450, jaký je tam rozdíl ve výkonu. Jestli by to mělo smysl měnit
Naposledy editováno 19.01.2011 10:25:10
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
ty děláš u KTM že? kolik je doporučená výměna na EXC200, mám 05´...četl jsem 20mth, ale měním taky dřív..díky
Při oleji vžd mrknu na ventilové vůle.Teď mám sací nové,takže to budu dělat co dva oleje.
AKCE KRYT HYDR.PUMPY: Stojí to 800kč, takže bych o koupi neváhal,mám namontováno.
Ještě doplním,až mi odejte ložisko v PDS kloubku u tlumiče,tak po výměně nasadím neoprenový kryt a doufám,že prodloužím životnost ložiska, které stojí litr
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Nehodí se to jen pro největší střelce co hodně skáčou, na enduro je to ale zlatý.
Naposledy editováno 19.01.2011 14:54:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Vespa píše: Na ten kloubek PDS doporučuji náhražku od Troj11. Je levnější, funguje líp (menší odpor) a vydrží mnohem dýl.
Nehodí se to jen pro největší střelce co hodně skáčou, na enduro je to ale zlatý.
Dík, no věř nevěř, test životnosti kloubku pokračuje při aktuálním počtu 235mth, přežil Erzberg, nespočet CC, maratony a desítky vyjížděk a tréninků a pořád je perfektní bez vůle, tudíž není důvod ho měnit.. skoro si říkám, že to takhle dál nejde protože pak už žádný další neprodám...
Ohledně těch střelců nevím, celou sezonu na něm odjel kluk co jezdí republiku MX a bez problému, já taky nejsem žádný pírko se svýma 100kg.. jedinej kdo měl kdy problém byl Lenny, ale čert ví, možná vada materiálu, montáže, porušení když udělala motora natvrdo nějakej přemet pana orel.. nevím
Já svýmu výmyslu 100% věřím, takže jsem zainvestoval do patentu a do trochu profesionálnějšího pojetí výroby..
Naposledy editováno 19.01.2011 15:17:22
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
MártyEXC píše: jakej bude joff bude jen pro lehky motorky nebo i pro mastodony ja bych radeji nakej extrem
...jestli bude-ale asi jo, tak jarní jen pro lehký. A chtěl bych ho hodně peprnej. Informace budu podávat už jen interně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
David gas píše: Matess727x> Naštěstí já takový problémy nemám.. Blinkry,klakson,budík a sdružený vypínač na řidítkách jsou první věci,který u moto sundávám.Instaluji pouze vypínač motoru a páčku na zapnutí/vypnutí světla a přepínač map-toť vše.
...tady je bohužel ten ovladač toho budíku,...u toho 04 modelu. Možná bych ho mohl dát ale jinam, než na řidítku.