V manuálu je popsané nastavení jednak pomocí povolení nebo přitažení pružiny a jednak pomocí dvou šroubků nahoře a dole u tlumiče.
Pokud jsem to správně přelouskal, spodní by měl být na něco ve smyslu , jak se bude rychle vracet tlumič při propružení, a horní by měla být nějaká komprese, nebo tlak v tlumiči či co.
Tohle by byla jedna věc, pokud je to správně,je to skvělý, pokud sem tu napsal kravinu, prosím opravte mě pánové.
Další věc je nastavování pomocí "clicks". Na standart je to Rebound 11 a Compression 8 clicks. Teď k dotazu. Počet kliknutí je od zataženého šroubku na Hard?
Stev píše: mr.mickey> taky můžou bejt ty vidle přelitý olejem, to se nedá takhle říct, očividně to měl před Tebou nějakej expert. Jestli něco dře tak to je horší, ale to může bejt jenom pocit :)
Asi pomůže to rozdělat a pak se uvidí.
Když se zamyslim, tak na obou busách i na teleti nefunguou vidle tak jak by měly
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
Jen nevim kdy tam pujdem. Volal jsem Květovi, a ještě dneska musí poskládat nejakej jednobuch, leží mu v tom prachy.Takže pokud tam budem tak až kolem sedmé nebo osmé hodiny.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
Vidle sem nastavil podle manuálu, a beze změny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
Naposledy editováno 12.01.2011 01:04:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
Ty vidle rozdělám co nejdřív. Ještě o tom zjistím nějaký věci, pročtu pár postupů, ať tam něco nenakurvím. Nechci to rozhodit a pak na to čumět jak péro z gauče.
Když jsem dělal vidle na jawě, bylo mi prdel jestli neco zprasim, tady je to jiný. Ale určitě se do toho pustim, momentálně je pro mě velkej rozdíl dát někomu 1500 aby to udělal nebo to udělat do litru sám.
Každopádně se ozvi, nebo se rovnou stav, musime zase po dlouhé době pokecat. Mimochodem, můžeš prozkoumat honzův motor z telete, je na ponku nádhernje kousek je to
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |