Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
A kolik foukáš suchý, páč hodně lidí řiká 2.1 a 1.9 za tepla, ale já jsem jezdil na Pirelkach-stredni smes(slick) 1.9 ve předu a 1.7 v zadu a přišlo mi to dobry, musim teda říct, že mi i fakt dlouho vydržely,mozna je to mejma časama,ale měl jsem i klasicky vzorkovy pirelky supercorsa SC1 a to bylo hned pryč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 06.01.2011 01:14:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Pireli je za tepla 2,1 a 1,9
Mos s tím nespekuluj a dávej tam co tam má být. To je odzkoušené.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak díky za radu s těma mokrýma, zní to docela logicky Akorát u CEC to bude možná trošku problém načasovat...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ja se pevne, ne krecovite, drzim ty mrchy pode mnou
Naposledy editováno 06.01.2011 23:02:43
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
čihy926: myslíš že to je na škodu je tam mít ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Gebbin píše: mám problém a třeba mi tu někdo pomůže. Mám okruhovku cbr 600rr 04 a při jízdě na okruhu jezdím s teplotou motoru 100-105st. Při zastavení teplota vyroste i víc. Termostat nemám, chladič serie,hadice z termostatu do v.pumpy zaslepena(nevím proč,udělal předchozí majitel). Motor by měl být taky serie. Vodní pumpa je dobrá. Nevíte čem by to mohlo být?díky
U tej moto je to normalna vec jazdil som ju 2 roky ....
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
U CEC to bude hodně o taktizování, ale o tom CEC je.
Podle mě ty KR budou trošku lepší než vzorkový, ale nic zásadního to nebude. Drtivá většina z té špičky jede vzorkový. Takže to asi velkej rozdíl nebude.
Gebbin píše: čihy926> No už mám nachystanej druhej menší chladič, kterej napojím pod ten seriovej. Včera sem motorku nastartoval venku a za 10 min sem měl na budiku 102st. Tak spiš přemyšlim aby nebyla chyba někde jinde
Ventilator zapina tušim ze az pri 106 stupnov ale uz si to prene nepamatam...Ale tak nejak to bolo.
Inak ten pridavny chladič u tejto moto hodne pomoze klesne to na nejakych 90 stupnov....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Gebbin píše: 222> Při teplotě vzduchu 30st mi motorka i vyvřela a teplota na budiku byla kolem 120st
Vyskušaj ten ventilator či ho maš funkčny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vyndání termostatu je u série údajně blbost, určitý odpor vodní pumpa má mít. Navíc pak musíš podle počasí různě řešit plochu chladiče.. a někdy jeho část zalepit, když je zima a déšť a mráz
Dost uškodit chlazení může třeba i jen špatná montáž laminátový kapotáže vpředu. Každý milimetr vejš znamená nějaké snížení teploty..
Vyvářet motor není úplně ideální věc, pozor na to!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Gebbin píše: Mohlo by se to takhle rychle zahřívat proto, že hadice z pumpy do termostatu je zaslepená a tím pádem mám menší náplň? Měřil jsem náplň vody a vleze se mi tam pouze 2,2L místo 3,15 (při seriovem zapojení)
Ahoj. Já mám u R6 00 taky termostat ven a nic zaslepenýho nemám. Nikdy jsem nějak netopil a to mám sundanej ventilátor (ale mám serii i se seriovým filtrem vzduchu a tak není co chladit )
Ale od Aleše Ramby z Hradeckýho Nokamoto, který jezdí Hondu CBR600RR 03 vím, že topí každá Honda (alespoň tohoto modelu) a dával tam větší chladič z litra. Pak OK.
P.S. A voda ti nemizí? Při takovým varu? Našláplý motky maj na chladiči špunt s vyšším tlakem. Serie je tuším 1,1 a vozí se 1,3 a myslím že i víc 1,6? Třeba někdo písne.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |