bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 00:07 | Nahoru | #2911
Oňas> super,dík. A ty mokrý gumy teda měříš po té hodině nahřívání???

A kolik foukáš suchý, páč hodně lidí řiká 2.1 a 1.9 za tepla, ale já jsem jezdil na Pirelkach-stredni smes(slick) 1.9 ve předu a 1.7 v zadu a přišlo mi to dobry, musim teda říct, že mi i fakt dlouho vydržely,mozna je to mejma časama,ale měl jsem i klasicky vzorkovy pirelky supercorsa SC1 a to bylo hned pryč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 01:10 | Nahoru | #2912
.Kolda.> JJ sou to spekulace a léta dřiny. Třeba zrovna Meklau je jeden z mále z té špičky co opravdu hodně trénují. Ale Filík ho dá i tak. Právě že jak se to jen trochu natrhá je po gripu. Jako zvolit tu top směs je fakt náročný. A s těma 70 kolama to máš pravdu, člověk po tom chce neskutečný a furt ty mrdky ojíždí a ujišťuje se že to je ještě dobrý. Hold ty prachy neserem Zkus koukat na ty kvalifikační, ty většinou, ne vždy rostrhají. Takto krásně jak to má Meklau to jde při dobrých podmínkách a při optimální teplotě. Tzn. cca 20-25 stupňů a sucho. Teda mimo new dromy. Třeba předloni Brno a letos SK ring to rvali všichni. Ale i teď Brno je už docela ok. Most a Pann je super na pneu.

Naposledy editováno 06.01.2011 01:14:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 01:12 | Nahoru | #2913
čihy926> Většinou je to tak, že když foukáš málo, máš grip super ale mizernou životnost. Když moc tak pneu krásný, ale málo gripu. Já jezdím DUNLOP za tepla p.2,3-2,4 a zadek 1,4

Pireli je za tepla 2,1 a 1,9

Mos s tím nespekuluj a dávej tam co tam má být. To je odzkoušené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 22:34 | Nahoru | #2914
Oňas> Příští rok jedeme taky Dunlopy (KR) a moc se na ně po zkušenosti s GP těším...
Jinak díky za radu s těma mokrýma, zní to docela logicky Akorát u CEC to bude možná trošku problém načasovat...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 22:38 | Nahoru | #2915
Pardon...

Naposledy editováno 06.01.2011 22:39:10

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 22:49 | Nahoru | #2916
.Kolda. jj potom ke konci začla osychat stopa a mizeli před očima... i když sem se je snažil chladit kde to šlo .. stejně se mi 2 kola před koncem vysypala převodovka .. ale jinak to promě byla cenná skušenost a moc mě to bavilo na vodě...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 22:52 | Nahoru | #2917
.Kolda.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 23:02 | Nahoru | #2918
dalsi vec, kterou nechapu, jak dokazes za jizdy drzet prsty na pacce :)
Ja se pevne, ne krecovite, drzim ty mrchy pode mnou

Naposledy editováno 06.01.2011 23:02:43

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #2919
Kabik> já to právě dělám taky,ale snažim se to odnaučit, je to asi zvyk ze silnice

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.1.2011 v 23:31 | Nahoru | #2920
Oňas> Dík za radu

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 00:04 | Nahoru | #2921
Kabik: jj přistih sem se snad na každý fotce s aspoň jednym prstem na páčkách.. ale ani si to neuvědomuju.. prostě to pravidlo vždy připraven .. na silnici najezdim cca 18tic ročně.... občas se to hodí...

čihy926: myslíš že to je na škodu je tam mít ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 11:47 | Nahoru | #2922
poli46> no myslim si ze je to lepsi se drzet,je to zrovna na plynu,takze bych rek ze to trochu omezuje,kdyz jsem si na to daval bacha tak se mi jelo lip

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 14:09 | Nahoru | #2923
čihy926> No, řekl bych, že většina lidí jezdí s prstama (dvouma) připravenýma na páčce. Navíc stejně nedržíš řidítka křečovitě, takže na to 3 prsty určitě stačí.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #2924
mám problém a třeba mi tu někdo pomůže. Mám okruhovku cbr 600rr 04 a při jízdě na okruhu jezdím s teplotou motoru 100-105st. Při zastavení teplota vyroste i víc. Termostat nemám, chladič serie,hadice z termostatu do v.pumpy zaslepena(nevím proč,udělal předchozí majitel). Motor by měl být taky serie. Vodní pumpa je dobrá. Nevíte čem by to mohlo být?díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 15:39 | Nahoru | #2925
Gebbin> mám to na R6-08 uplne stejne a co jsem se tak ptal, tak pokud nemas dalsi chladic tak to na okruhu jinak neni,zvlast fajn je kdyz stojis pri 45° na startu 10 minut

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 15:47 | Nahoru | #2926
čihy926> No už mám nachystanej druhej menší chladič, kterej napojím pod ten seriovej. Včera sem motorku nastartoval venku a za 10 min sem měl na budiku 102st. Tak spiš přemyšlim aby nebyla chyba někde jinde

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 16:18 | Nahoru | #2927
Gebbin> aha,tak to mozna jo,pac takhle vysoke teploty mam jen fakt na okruhu,treba po par kolech, kdyz pak zastavis,kdyz se jede a neni moc velke horko tak kolem 90° ale prave ze jsem taky loni porad mel kolem 100° a ptal jsem se mistra Prasouše a taky mi řikal, že je na tom stejně.Ale když je motorka v klidu tak by se to asi melo drzet niz

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 16:36 | Nahoru | #2928
zdarec kdyby nekdo potreboval pridavnej chladic tak tu jeden mam-za 600 kc prodam,chtel sem ho davat sam ale prodal sem moto a uz to nestihl udelat....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 16:40 | Nahoru | #2929
Milagros> mas foto, nebo odkaz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 17:49 | Nahoru | #2930

Gebbin píše: mám problém a třeba mi tu někdo pomůže. Mám okruhovku cbr 600rr 04 a při jízdě na okruhu jezdím s teplotou motoru 100-105st. Při zastavení teplota vyroste i víc. Termostat nemám, chladič serie,hadice z termostatu do v.pumpy zaslepena(nevím proč,udělal předchozí majitel). Motor by měl být taky serie. Vodní pumpa je dobrá. Nevíte čem by to mohlo být?díky



U tej moto je to normalna vec jazdil som ju 2 roky ....

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 17:52 | Nahoru | #2931
Mohlo by se to takhle rychle zahřívat proto, že hadice z pumpy do termostatu je zaslepená a tím pádem mám menší náplň? Měřil jsem náplň vody a vleze se mi tam pouze 2,2L místo 3,15 (při seriovem zapojení)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 17:53 | Nahoru | #2932
.Kolda.> V poho, to nahřívání mokrejch není z mé hlavy,jak sem psal, to vymyslel Haslacher.
U CEC to bude hodně o taktizování, ale o tom CEC je.

Podle mě ty KR budou trošku lepší než vzorkový, ale nic zásadního to nebude. Drtivá většina z té špičky jede vzorkový. Takže to asi velkej rozdíl nebude.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 17:53 | Nahoru | #2933

Gebbin píše: čihy926> No už mám nachystanej druhej menší chladič, kterej napojím pod ten seriovej. Včera sem motorku nastartoval venku a za 10 min sem měl na budiku 102st. Tak spiš přemyšlim aby nebyla chyba někde jinde



Ventilator zapina tušim ze az pri 106 stupnov ale uz si to prene nepamatam...Ale tak nejak to bolo.

Inak ten pridavny chladič u tejto moto hodne pomoze klesne to na nejakych 90 stupnov....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 17:54 | Nahoru | #2934
222> Při teplotě vzduchu 30st mi motorka i vyvřela a teplota na budiku byla kolem 120st

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 18:23 | Nahoru | #2935

Gebbin píše: 222> Při teplotě vzduchu 30st mi motorka i vyvřela a teplota na budiku byla kolem 120st



Vyskušaj ten ventilator či ho maš funkčny...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 18:26 | Nahoru | #2936
222> ten sem zapojil na ruční zpuštění a sotva to dochladí na 105st

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 18:41 | Nahoru | #2937
Gebbin> Pokud máš sérii, tak to normální není.. U R1 2004 a vejš bych to toleroval, o Yamahách je to celkem znamý, že se rychle zahřejvaj. Ale ani ve velkým vedru jsem nešel přes 100°C s poměrně naladěným stockem.
Vyndání termostatu je u série údajně blbost, určitý odpor vodní pumpa má mít. Navíc pak musíš podle počasí různě řešit plochu chladiče.. a někdy jeho část zalepit, když je zima a déšť a mráz

Dost uškodit chlazení může třeba i jen špatná montáž laminátový kapotáže vpředu. Každý milimetr vejš znamená nějaké snížení teploty..

Vyvářet motor není úplně ideální věc, pozor na to!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 18:54 | Nahoru | #2938
Perňa_81> To je pravda. Já se u R1 s přídavným chladičem dostanu na max. 85 stupňů v těch největších vedrech. Spíš typicky do 80 stupňů..........

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 19:11 | Nahoru | #2939
Perňa_81: nekoukal jsi ten tlumič okolik je jinej ? míry sem ti posílal do PM .. díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2011 v 19:16 | Nahoru | #2940

Gebbin píše: Mohlo by se to takhle rychle zahřívat proto, že hadice z pumpy do termostatu je zaslepená a tím pádem mám menší náplň? Měřil jsem náplň vody a vleze se mi tam pouze 2,2L místo 3,15 (při seriovem zapojení)



Ahoj. Já mám u R6 00 taky termostat ven a nic zaslepenýho nemám. Nikdy jsem nějak netopil a to mám sundanej ventilátor (ale mám serii i se seriovým filtrem vzduchu a tak není co chladit )

Ale od Aleše Ramby z Hradeckýho Nokamoto, který jezdí Hondu CBR600RR 03 vím, že topí každá Honda (alespoň tohoto modelu) a dával tam větší chladič z litra. Pak OK.
P.S. A voda ti nemizí? Při takovým varu? Našláplý motky maj na chladiči špunt s vyšším tlakem. Serie je tuším 1,1 a vozí se 1,3 a myslím že i víc 1,6? Třeba někdo písne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1171, 1172] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35139 Dnes v 08:07 Ozzy_
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist