1 reakcí na tento příspěvek tunning motoru
2 reakcí na tento příspěvek tunning motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tunning motoru
350.632 píše: a co se teda "ladí"? vzhled
Třebas na Jawkách se dost často "tuní" karbec a předstih...
Ale pravda, tam se tomu říká jinak...
1 reakcí na tento příspěvek tunning motoru
1 reakcí na tento příspěvek tunning motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tunning motoru
DMC.motobiker píše: Třebas na Jawkách se dost často "tuní" karbec a předstih...
Ale pravda, tam se tomu říká jinak...
tam je bohužel smutný když se do toho začne někdo takhle srát ale málo kdy se sežene nějaká v původnim stavu neupravená já mam 634 upravenou na 632 vepředu s maskou a hranatym světlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tunning motoru
350.632 píše: tam je bohužel smutný když se do toho začne někdo takhle srát ale málo kdy se sežene nějaká v původnim stavu neupravená já mam 634 upravenou na 632 vepředu s maskou a hranatym světlem
Ale já nemyslím tunění předstihu či karbce na Jawách za účelem zvýšení výkonu , já mám na mysli tunění předstihu a nebo karbce za jedním jediným základním účelem - aby to vůbec jelo a nehádalo se to!
1 reakcí na tento příspěvek tunning motoru
Pokud ti jde čistě jen o pořádnej zvuk, pak bych to asi řešil tak, že bych na ř. jednotku ani nesáhnul a nechal bych tam i ty původní filtry, a jednom bych vyměnil koncovky výfuků, a to ideálně bez svodů... Pak bych se projel, a snažil bych se poznat, jestli se nějak změnil průběh výkonu a jestli tam není někde nějakej velkej propad! Druhá možnost je kompletní úprava, což jsou ty laďáky i svody, filtry a hlavně i ř. jednotka (nevím jak to má Multoška, ale na starších SBK od Ducati se mění celej čip s mapou a na novějších se to zase už přehrává přímo v té jednotce) , a pak nejlíp někde na brzdě odladit bohatost směsi a hotovo! Tím můžeš získat lepší průběh výkonu a pár koníků k dobru (počítej ale tak max. 5 - 10 a to nejspíš hlavně ve vyšších otáčkách ), takže záleží jen na tobě, jestli ti to všechno za to vůbec stojí... Jo a ta bohatost směsi by se měla udělat i v tom prvním případě , ale pokud to neuděláš, nejspíš ti to projde i bez většího rizika poškození čehokoliv...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tunning motoru
DMC.motobiker píše: Ale já nemyslím tunění předstihu či karbce na Jawách za účelem zvýšení výkonu , já mám na mysli tunění předstihu a nebo karbce za jedním jediným základním účelem - aby to vůbec jelo a nehádalo se to!
k tomu stačí člověk co ko tomu má vztak a ne debil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tunning motoru
rockparadise píše: DMC.motobiker> dik ! svody a koncovky vyfuků už jsou namontovány od koupě (ARROW) tak dotaz byl tak celkově k naslednému serv.intervalu ...jaký teda ten vzduchový filt koupit a jaká jsou rizika při tomhle vylepšování....o koně vůbec nešlo....spíš teda o zvuk...a taky asi víc o životnost, proto po vaších radách zakoupím origo filtr a svody i vyfuky ponechám laděné.....
hele jestli uz tam mas komplet laufy-tak pores budto jinej chip nebo PC3 a odladto na brzde, ponevadz to pojede o dost hur (propady ve vykonu, ucukany v nizsich otackach)nez s origo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 67 | 31.5.2024 v 08:56 Rychardi |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |
Kolínko Ducati Multistrada 1000 | MAJK_TORTELINA | 13 | 2.7.2023 v 13:46 assassin |
Centrální stojan Multisranda 1000 Ducati Multistrada 1000 | -KAR- | 1 | 9.4.2023 v 08:16 Milo_CBR900RR |