Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

(reakce na) SM nadšenci

20.12.2010 v 22:42 | Nahoru | #61
v4o> Tak motarda má více lidí, ale plno jako já - ne zcela čistokrevného ... takový cestovnější motard ... No a né každý tu přispěje, že jo

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.12.2010 v 07:47 | Nahoru | #62
v4o> lidí s motardama jsem na motorkářích pár viděl, ale sem se jim nějak nechce psát ...

jinak u nás to zatím s oblevou vypadá dobře..celý včerejšek a přes noc to tálo, ale stejně to nevypadá, že se bude dát v blízké době vyjet ...i když u nás má být zítra těch 7 stupňů...uvidíme, ale rád bych se na Vánoce zase projel...

absťák tam už nějaký "lehký" je ...

(reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 15:32 | Nahoru | #63
Miši> Absťák je jednoduchý - když si promítnu, jak by se to muselo čistit - hned mě to přejde :D a raději počkám na jaro

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.12.2010 v 15:37 | Nahoru | #64
Breakpain> však mě v tomto počasí vyjet ani neláká...muselo by být fakt sucho...kromě toho bydlíme na kopci a sníh se na příjezdové cestě drží vždycky dýl, než všude jinde...takže sjet dolů by sice problém nebyl, ale bez toho, abych si při tom rozbil držku, by to asi nešlo ...

Naposledy editováno 21.12.2010 15:37:49

(reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 18:03 | Nahoru | #65
Miši> i když bude suchou bude to k hovnu... sůl, kamení, silnice studená a to nemluvím o sobě... děkuji nechci

heled nevíš jak je na tom DRZ s údržbou s Bigbore kitem 470 ccm??

edit. a jak to máte s TP? dyt ste oba dělali dle novejch předpisů ne?

Naposledy editováno 21.12.2010 18:04:22

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.12.2010 v 18:39 | Nahoru | #66
Lion> ale tak na zahnání absťáku stačí i krátká a opatrná jízda...

ty jo s tím kitem netuším...vím jedině to, že 435ccm by žádnou větší údržbu vyžadovat neměla...i když výměnu oleje zkrátím z těch 6 tis. pro jistotu na nějaké ty tři tisíce, ale to se doporučuje i u origo stavu...o té 470 nevím nic...ale už je to větší skok a něco navíc už to určitě vyžadovat bude...aby to nedopadlo tak, že sice budeš mít nadupané DR-Z, ale údržbou budeš na úrovni ostrých motardů a ostré motardy budou jízdníma vlastnostma atp. pořád o kus dál...

jaké nové předpisy myslíš? myslíš nutnost 25kW a zároveň 0,16kW/kg?...v TP mám 23 kW, se zavřením nebyl problém...

SM nadšenci

21.12.2010 v 18:41 | Nahoru | #67
jinak pro zajímavost článek o "Schwantzově" DR-Z a Yoshimura kitu 450...[img]

(reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 18:58 | Nahoru | #68
Miši> no právě... ten kit vyjde na 13 tis. ze vším... klika, ojnice, píst atd. komprese prý 13,9:1... to už by mohlo bejt slušný ale abych pak neměnil olej co chvílu a jak píšeš Husaberg je někde jinde tak to slyším poprvé a kolikrát se to tu řešilo že na 23 kw sada neexistuje, či není homologovaná

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.12.2010 v 19:10 | Nahoru | #69
Lion> já to právě před prodejem dlouze zjišťoval, jestli je to opravdu možné zavřít a nejsou s tím nějaké problémy...záleží na místě, některé autor. servisy zavírají, některé ne...

mně tady ty velké úpravy přijdou už trochu zbytečné...stojí to strašné peníze a výsledek nikdy nebude tak dokonalý, abys bez problémů porážel závodní motardy...(abych řekl pravdu, já kdybych moje DR-Z s kitem a dalšíma úpravama už nekoupil, tak se do těchto drahých úprav nejspíš nikdy nehrnu...teď toho určitě nelituju, ale sám bych do toho ty peníze nejspíš nevrazil ..ale to je něco jiného, já nemám v plánu s DR-Z závodit a ty úpravy jenom přispějou k té využitelnosti v provozu a občasnému "ostřejšímu" svezení)...
DR-Z závodní motorka v základu není a myslím, že z ní tu echt závodní motorku ani nikdy neuděláš...jo, s Yoshimura kitem 450 získáš tuším až 58 koní, ale ten kit stojí přes 2000 USD + další úpravy brzd, podvozku, údržba a jsi minimálně na ceně, za kterou bys měl ryze závodního motarda....

Naposledy editováno 21.12.2010 19:13:25

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.12.2010 v 20:12 | Nahoru | #70
Taky pridavam jedno pekny video na ktery sem nedavno narazil...celkem brutalni drifty na vyjezdech:).
www.metacafe.com/watch/yt-zAq13v584dg/championnat_de_france_supermotard_2010_saint_laurent_de_mure/

(reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 20:39 | Nahoru | #71
MirekSV> Docela parádní videjko

(reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 20:39 | Nahoru | #72
Miši> nchci z toho dělat závodní motorku, ale v sérii to prostě moc nejede, to snad uznáš...

ten Big bore dodá 20 % objemu navíc + kompresi 13,9:1 série něco pod 12, takže tam určitě bude znatelný výkonový posun- což za 13 tis. není taková hrůza, jen za ladák dáš desítku a co to přidá když to porovnáš s tímhle... navíc máš celej motor v podstatě novej z původního ti zbyde spojka,převodovka, rozvodák a palice s ventilama, tipuju že za 13 nekoupíš u suzuki ani tu klikovku o válci nemluvě tak podvozek nad za něco stát bude a když už ty brzdy tak šestipístek s panc. hadicí i radiální pumpou sehnal kámoš za 6tku i s náhradmíma destičkama

pokud by tedy byly zachovány servisní intervaly-aspon nějak přiměřeně, třeba ten olej po 3 tis. km tak bych do toho klidně šel, za dvacku máš uplně jinou motorku

ještě to doladit na keihin fcr 41 a rvalo by to pracky

Naposledy editováno 21.12.2010 20:40:22

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.12.2010 v 20:46 | Nahoru | #73
Supermoto koreny ...celkem si to davaj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 21:12 | Nahoru | #74

MirekSV píše: Supermoto koreny ...celkem si to davaj.



Když to vidim, tak si řikám: Jakto že nemaj motárdy věčí tradici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 22:33 | Nahoru | #75
frantas> Tak ono treba v ty Francii sou motardy hodne popularni, tady u nas je to hold slabsi . Ale asi nikde to neni zrovna nejaka mainstreamova disciplina, jako treba silnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 22:54 | Nahoru | #76
MirekSV> koukám Míro, že si se taky chytil tohoto vlákna
Miši> 43 koní žádná sláva :) to mám s 39 FCR a ladákem 42 kobyl :)
40,29Nm při 6350 ot/min a 42HP při 8735 ot/min

Naposledy editováno 21.12.2010 23:02:25

(reakce na) SM nadšenci

21.12.2010 v 23:30 | Nahoru | #77
Jimmi> tak nemůžeš čekat že + 35 ccm přidá nějaký astronomicky hodnoty a navíc když objem tak krouták a ten má on 42 Nm při 5200 ot cca výkon máte nastejno...

ale prostě ladit takle malej objem je napytel, z ho*na bič neupleteš... jde to ale třeba u obashu 530 ccm se z ladákem, vačkama, keihinem fcr 41 pohybuješ úplně na jinejch číslech... tam už lítá i plus 15 koní

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

22.12.2010 v 06:39 | Nahoru | #78
Jimmi> jak píše Lion, on ten kit žádné brutální hodnoty nepřidá..u výkonu je to nějakého půl koně a u krouťáku "jen" nějaké 2Nm, ale i na té křivce průběhu je vidět, že jsou ty hodnoty krouťáku dostupné v daleko nižších otáčkách...(vysvětlení k tomu mému grafu - nejnižší křivka by měla značit úpravy Dynojet + laďák + KN filtr, prostřední křivka tyto tři věci + kit 435 a nejvyšší křivka je po výměně karbece za Keihin FCR39mm)...při jízdě odspodu bude ten rozdíl před a po montáži kitu hodně poznat...ale osobně jsem to nezkusil, protože jsem na DR-Z bez kitu ještě nejel...

Hlavní a nejpřínosnější úpravou je ten karbec s laďákem...je možné, že se jen s tím karbecem a nějakým lepším laďákem dostaneš na podobné hodnoty, jako mám já s kitem...výfuk mám pouze koncovku od Leo Vince..nevím, jak si na tom LV stojí mezi ostatníma laďákama, ale podle mě je to takový standard...minimálně nějaký ten svod ještě musím pořídit...co máš za ten laďák? Komplet?...

Naposledy editováno 22.12.2010 13:37:44

(reakce na) SM nadšenci

22.12.2010 v 14:15 | Nahoru | #79
Miši> komplet ladák se svodem Sisneros speed works MRD
video predchoziho majitele

Naposledy editováno 22.12.2010 14:15:11

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

22.12.2010 v 14:26 | Nahoru | #80
Jimmi> ááá, Pretiorianovo DR-Z ...ten výfuk musí být jiné kafe, než ten můj tichošlápek ...říkám, nad tím svodem přemýšlím, ale Leo Vince svod k tomu mému laďáku nevyrábí a nevím, jestli tam půjdou napasovat i klasické svody jiných značek...vyhlídl jsem si např. FMF Powerbomb...celý laďák bych měnit nechtěl, protože LV mně vyhovuje..je homologovaný a relativně tichý ...i tak je to při ubrání plynu bordel ...při jízdě a ubrání z vysokých otáček prý i s "ohňostrojem" ...ale to mám z doslechu, sám jsem ji na místě neměl potřebu točit do plných...

mám natočené jen takové lehčí "vrkání" plynem...(na saze nehleďte, nějak se jim zrovna zachtělo ven, normálně za mnou žádná černá mračna nejsou )...

(reakce na) SM nadšenci

22.12.2010 v 14:30 | Nahoru | #81
Miši> když jsem s tím jel v listopadu na evidenci, tak jsem tam musel dát ucpávku a taky s ní už budu na vždy jezdit, jelikož je to kravál po městě šílenej

SM nadšenci

22.12.2010 v 14:39 | Nahoru | #82
Jimmi> jojo, taky mám dvě vložky a jezdím s tou tišší, protože v hlasitějším "nastavení" mě po jízdě rozbolela hlava ...taky nemusím uřvané výfuky a proto bych chtěl nechat na motorce toho Vincka...sice možná udusí ještě nějakou tu půlku koně, ale hlavně že to mně a ostatním kolemjdoucím netrhá uši ...

Naposledy editováno 22.12.2010 14:40:18

SM nadšenci

22.12.2010 v 16:01 | Nahoru | #83
jéééžiš marja tady řešit pár decibelů jak to není slyšet na kiláky tak to vůbec

totok je můj na sytič s sériovým laufem na tratě (oproti homologovanýmu je skoro o polovinu kratší - má 33 cm a nemá přepážky, jen roura )



možná bych někde vyhrabal video co sem měl v soutěži o nějvětší plamenný ocas tady na forum

kámošův





renovace Shelby GT 350



a to nemluvim o kámošovým co má svod Arrow+ koncovku Higashi to byl teprve hukot

SM nadšenci

23.12.2010 v 08:12 | Nahoru | #84
Lion> a na trati nemáš konkurenci, protože se ostatní bojí jezdit za pojízdným plamenometem, ne? ...

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

26.12.2010 v 08:07 | Nahoru | #85
Co mu říkáte? Zatím jsem nenašla nějaké parametry /spíš jsem neměla čas hledat/ ale asi pojede pěkně.Jen vzhledově nic moc,endura mají teda hezčí.
[img]

Naposledy editováno 26.12.2010 08:10:37

SM nadšenci

26.12.2010 v 08:33 | Nahoru | #86
v4o> vzhledově mně to přijde jako něco mezi trialkou a čínskou dvácou :-/...nemůžu si pomoct, ale ten klasický "endurácký" vzhled, který měly motardy pár let zpět, byl stejně nejhezčí...nelíbí se mně ani nové Husqvarny...

jinak co se mně povedlo vygooglit, tak ten Gas je pouze nějaká "vize" nezávislého grafika, pokud jsem to dobře pochopil...viz. např tento článek

a pro porovnání stará dobrá škola ...

(reakce na) SM nadšenci

26.12.2010 v 12:10 | Nahoru | #87
v4o> špatně Gasík nevypadá, ale neni to ono no. Já bych si v tom představoval 2T , na který Gasík stejně nejvíc sází. A ty "liťáky", no na motárda prostě nejrači pletený. Jinak docela hezké

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.12.2010 v 13:30 | Nahoru | #88
v4o> na toho Gase jsem taky koukal, jsou za dobrý ceny, komplet na Ohlinsech a stříkačka... to je právě kámen úrazu, oproti karbecu je to prej jiný na což by se dalo zvyknout, ale než to nastartuješ je to půl dne ty FSRka už to maj od roku 06 či 07

frantas> kdybych našel v balíku/garáži/ kdekoli jinde kovaný Marchesiny je mi uplně u prdele že na motárda maj bejt pletený

(reakce na) SM nadšenci

26.12.2010 v 13:36 | Nahoru | #89
Lion> Tak jasně, Marchesiny jsou pojem, ale neni to hezký Navíc proč se bát o kola za bambilion ..Já sem spíš na ty provozky, než leštěnky no.

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

27.12.2010 v 20:47 | Nahoru | #90
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist