2 reakcí na tento příspěvek startovani
Máš šlapák na start viď ? Tak to párkrát prošlápni z vypnutým klíčem. Tím odtraníš přebytečný benzín, pokud si to před tím uchlastal. Druhý krok: Zapni klíč a bez sytiče to 2x protoč na chvilku. třetí krok, zapni sytič, né naplno, podle citu aby nešlo mnoho a ani málo, musíš to mít vyzkoušený. Mělo by ti to nastartovat.
Držím palce.
Naposledy editováno 25.12.2010 08:40:48
SNICKERS píše: Mirrek> Ty vole nikde nevidim že je tu přisny zakaz porušit česky jazyk jestli jseš nějakej učitel a rypal,,tak to seš na špatnym foru,,ja se jen prostě ptam,,svičky jsou v pohodě,ne neuchlastal jsem
Víš tady jde spíš o to,že si to musí člověk přečíst vícekrát než pochopí o co jde.Ale jseš tu především na českým foru a ne na ňákým hotentonským.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
Alexbox píše: ... Druhý krok: Zapni klíč a bez sytiče to 2x protoč na chvilku. třetí krok, zapni sytič, né naplno, podle citu aby nešlo mnoho a ani málo, musíš to mít vyzkoušený. Mělo by ti to nastartovat...
Držím palce.
Hm, to asi ne,.. Protože při vypnutym zapalování tam stejně furt jde benzín, ne? Takže si to akorát uleje ještě víc. Kdyby byla ulitá benzínem, tak stačí vyšroubovat svíčku, nechat to chvíli odpařit a v pohodě jede. Ale s tim sytičem je to blbý, protože to má zakarbonovaný a svíčka je mrtvá, vyzkratovaná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
FiffiQ píše: Hm, to asi ne,.. Protože při vypnutym zapalování tam stejně furt jde benzín, ne? Takže si to akorát uleje ještě víc. Kdyby byla ulitá benzínem, tak stačí vyšroubovat svíčku, nechat to chvíli odpařit a v pohodě jede. Ale s tim sytičem je to blbý, protože to má zakarbonovaný a svíčka je mrtvá, vyzkratovaná .
Totok jsem mu psal snad 3x... na krose to u mě bylo celkem časté hold ladej a blbej ona sice venku vypadá že je ok, ale jak ji strčiš zpět do válce tak nic. Njn když byl snickers chytřejší a tvrdil, že je ok...
Naposledy editováno 25.12.2010 10:53:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
FiffiQ píše: Hm, to asi ne,.. Protože při vypnutym zapalování tam stejně furt jde benzín, ne? Takže si to akorát uleje ještě víc. Kdyby byla ulitá benzínem, tak stačí vyšroubovat svíčku, nechat to chvíli odpařit a v pohodě jede. Ale s tim sytičem je to blbý, protože to má zakarbonovaný a svíčka je mrtvá, vyzkratovaná.
Tím že to budeš prošlapávat naprázdno, by se měl vrátit benzín do normálu (odchlastat).
ale pochybuju že to ma dekompresor ta mrtka
Naposledy editováno 25.12.2010 13:33:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
pedal píše: HornisGSX> no ale dyž je prošvacla svice tak to eště neznamena že to nenakrakne, jiskru to davat bude ale špatnou, mysliš jako že švacla svička ti nebude davat žadnou jiskru ? ja myslim, že bude, ale malou anebo nepravidelně, ale žadnou ? nad svičkou bych asi nelaboroval, prostě bych dal druhou a mam o starost méně
o čem tady asik celou dobu mluvím!!!!!!!!!!!!!!!!!! ať vymění svíci a pak laboruje co dál! marja pano!
pedal píše: HornisGSX> no ale dyž je prošvacla svice tak to eště neznamena že to nenakrakne, jiskru to davat bude ale špatnou, mysliš jako že švacla svička ti nebude davat žadnou jiskru ? ja myslim, že bude, ale malou anebo nepravidelně, ale žadnou ? nad svičkou bych asi nelaboroval, prostě bych dal druhou a mam o starost méně
Jiskru bude dávat, ale jinak je vyzkratovaná. Takže venku ti jiskří klidně i přesně v jiskřišti, ale ve válci pod tlakem ani nepšoukne,.. Takhle to bejvá, ale když chlapec na 100% ví, že to tím není .
Měl by trochu věřit zkušenostem. Svíček už jsem vyhodil plnou krabici . Ale jde i oživit, jak jsem psal, stačí vykoupat v hydroxidu, prostor mezi elektrodou a izolátorem prošťourat velejemným dráteným kartáčkem (je tam od toho sycení a dráždění spousta karbonu a ten to zkratuje) vysušit nad plynovýh hořákem (neusadí se tam tolik dalšího karbonu) a je to.
2 reakcí na tento příspěvek startovani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
MajklSX píše: 2T motor musi slapat jak hodiky pri startovani!!To neni jak zajebanej 4T.!!! Ja mel stare xt600 r.v.86 a startoval jsem to hosi bez dekompresoru pac mi bylo 17let a byl jsem rad ze mam na benal!!A muzu rict ze tahle motkame naucila nejvic.
Zajebanej 4T ???!!! To jako proč ?!
Podle mého musí každej motor běžet jak hodinky, jak při startu na první jiskru tak po celou dobu.
Naposledy editováno 25.12.2010 17:42:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
Alexbox píše: Zajebanej 4T ???!!! To jako proč ?!
Podle mého musí každej motor běžet jak hodinky, jak při startu na první jiskru tak po celou dobu.
Ne že by 2T byl něco extra, ale je něco víc že! 2T na věky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
Naposledy editováno 25.12.2010 19:33:03
pedal píše: MajklSX> zklamu tě ale bez dekompresoru těško, automatickej dekompresor maj šecky mrdky vod roku raz dva, xt, tt, xl, xr ata pačka dekompresoru co tam je ta je na to dyž to uchlameš, např dyž ti to hapa z ručiček na pravou stranu, tak to votevřeš prošlapeš a zavřeš a nastartuješ jako by se nechumelilo
Jenže to, že motka má autom. dekompresor neznamená, že taky vždy funguje , nic není na věky a i aut. dekompresor se časem opotřebuje a nefunguje a i bez ručního se to dá v pohodě nastartovat, jen se musí umět správně nastavit páka
1 reakcí na tento příspěvek startovani
Přišel si na závadu a startuje ti to ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
Alexbox píše: Zajímá mě jak to vyřešil SNICKERS.
Přišel si na závadu a startuje ti to ?
nějak furt na to kouká jak vejr
1 reakcí na tento příspěvek startovani
Takže, lidi kteří neumíte správnej pravopis, serte na to a pište.
Jde o jiné věci než pravopisné chyby. Vy se vyserte na ty vaše chytré keci a piště k věci.
Jak tak pozoruju, čím dál víc je v módě každý založený vlákno pořádně dojebat kravinama.
Hold se smiřte s tím, že nikdo není dokonalej, nevíme všechno. neumíme všechno, učíme se pořád nové věci, přicházíme
na jiné způsoby co jak dělat líp a bla bla bla.
Ego si hoňte jinde. Mám pocit, že tady de skoro víc lidem o to, ukázat jak jsou všichni blbý.
Sorry ale už mě to fakt začíná srát !!! A teď se do mě můžete pustit , nebo mi dát za pravdu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
Dokážeš si představit dotazy " Ahoj klucy nejede mně Motocikl nevýte čým to bude?" Tím dělám tečku za ČJ. Osobně se myslím, že se mu tu někeří snažily poradit ať vyzkouší nejdřív to pak ono. To, že snickers nic s toho nevyzkoušel a jen se hádal je věc jinná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
Je to každého věc jak se prezentuje. Nejsem tady na fóru abych ho známkoval.
Prostě si udělám obrázek bez komentáře k tomu, protože to sem prostě nepatří.
Na debilní dotazi nereaguju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovani
Alexbox píše: HornisGSX>
Je to každého věc jak se prezentuje. Nejsem tady na fóru abych ho známkoval.
Prostě si udělám obrázek bez komentáře k tomu, protože to sem prostě nepatří.
Na debilní dotazi nereaguju.
....každej to posuzuje podle svého.Já bych zase mohl říct, že sem, do písemné diskuze nepatří někdo, kdo má ve dvou větách 30 hrubek a o gramatice a slovní posloupnosti nemluvě,....když už fakt musíš něco číst 3x, aby jsi pochopil co chce pisatel říci.A to podotýkám,....nejsem vůbec žádnej "češtinářskej puritán",...ale co je moc, je někdy moc. Podle mě, je prostě slovní a písemnný projev jakási nápověda o inteligenci pisatele,...a to mi nikdo nevyvrátí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX | Kohoutkovi | 4 | 21.6.2023 v 19:13 ja1 |
Přední brzda hluchá KTM 250 SX | fghde | 11 | 8.6.2023 v 23:28 EnduroOnRoad |
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... | Jirka2948 | 7 | 13.10.2022 v 10:41 Elfmen |