Téma: Startování přes kabely
 
18.12.2010 v 09:35
Teď sem se díval na autosalon a zbyněk říkal, že když se startuje přes kabely, tak červený na + (klasika) a černý u auta, které potřebujeme nastartovat někde na kostru. asi su blbý, ale vždycky ho dávám na -. jen teď nevím, jestli černý u auta, ze kterého startujeme na -, ale mysím, že jo.

toš jak to je?

Startování přes kabely

18.12.2010 v 09:36 | Nahoru | #1
No taky je to reseni.

1 reakcí na tento příspěvek Startování přes kabely

18.12.2010 v 09:42 | Nahoru | #2
taky dávám na baterku,ale v podstatě je to asi jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování přes kabely

18.12.2010 v 10:24 | Nahoru | #3
Teoreticky je to fuk, mínus baterie je stejně spojený s kostrou. Prakticky může být výhodnější přicvaknout klemu na kostru co nejblíž alternátoru, aby se snížily ztráty na vedení od baterie.

Startování přes kabely

18.12.2010 v 10:35 | Nahoru | #4
tak k startování v autosalonu mam par připomínek zaprve tak auto kterym zachranuje vždy natartovaný taky tam pak možou zustat obě že? a k - je vzasade jedno kam ho date "výbuch" nastane když zaměníte poly je pravda že jsou auta kde se k baterce nedostanete jako renault master tam je schovana nekde pod sedadlem takže ve skratce + na + -někam (když se nedostanu k polu baterky dam to nejcastej na motor kde neni barva ani zadna jina potejionalni izolace)a hlavne s nastartovanym autem občas neni spany před startovanim chvylu pockat a nechat baterku oživyt jo sorač za hrubky

Naposledy editováno 18.12.2010 10:36:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování přes kabely

18.12.2010 v 23:31 | Nahoru | #5
.

Naposledy editováno 18.12.2010 23:49:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování přes kabely

18.12.2010 v 23:45 | Nahoru | #6
joone: Díky za upozornění Přesně podle rčení "říká jedna, píše dvě, myslí tři a má to být čtyři" jsem samozřejmě myslel "co nejblíž startéru". Tak to dopadá, když člověk přeskakuje z tématu o dobíjení na téma o startování Zpětně editovat to nebudu, aby to upozornění neztratilo smysl.

Startování přes kabely

18.12.2010 v 23:53 | Nahoru | #7
jo jo to zapojování kabelů, když je baterka nedostupná vždy je u motoru vyznačené kam připojit, měnil jsem kabeláž když odborník (majitel) připojil kabely na krásnej kus plechu jako kostru a on to byl držák stěračů a stěrače tam byly na silenblocích takže veškerej proud šel přes kabelovej svazek a perfektně se zatavil na jeden celek . vydělal si 30tis

(reakce na) Startování přes kabely

18.12.2010 v 23:54 | Nahoru | #8

1100Virago píše: joone: Díky za upozornění Přesně podle rčení "říká jedna, píše dvě, myslí tři a má to být čtyři" jsem samozřejmě myslel "co nejblíž startéru". Tak to dopadá, když člověk přeskakuje z tématu o dobíjení na téma o startování Zpětně editovat to nebudu, aby to upozornění neztratilo smysl.

na drtivé vetšine aut se ke starteru normálně ani nedostaneš

Startování přes kabely

19.12.2010 v 00:36 | Nahoru | #9
už tu někde bylo docela obsáhlí téma...ale dávám taky na batarku a seru na to... v manuálu u hyudaie a i u peugeote mám napsáno + na baterku a - na kostru u peugeotu je doporučeno to jebnou někam blízko startéru na určený místo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist