2 reakcí na tento příspěvek Gumy na CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek Gumy na CBR 1000RR
wena2 píše: Eště mě tak napadlo, že když mám v techničáku 190/50 a měl bych tam 190/55 a stala by se nedej bože nějaká bouračka a benga by na to přišli, tak bych měl asi celkem problém ne??
Áno. A né benga ale kdyby se v moto náhodou začal štourat soudní znalec tak pak jo. Takže na to můžou přijít a nemusí. To je jen na nás to riziko. Já jsem proto zvolil gumu 190/50 ale v zaoblenějším profilu jak psal Spijker viz pirelli diablo rosso corsa, metzeler interact k3 atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
wena2 píše: Eště mě tak napadlo, že když mám v techničáku 190/50 a měl bych tam 190/55 a stala by se nedej bože nějaká bouračka a benga by na to přišli, tak bych měl asi celkem problém ne??
.. problem budes mit kdyz padnes a nekdo to bude zkoumat.. ne vzdy se to zkouma, ale nabizi se to..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
adosmoto píše: Spijker: Jj nevadí mě že bude mít mín koní a oproti bmw s1000rr to nejede. Jde mě o charakter véčka a o to že ta sp-1 -sp-2 je kultovní. Na mašinu za 400 tis nemám.
nejede to ani oproti ostatnim 4valcumn pocinaje rokem 04, gsxr ani od 2000 jestlis na otm jel a myslis ze to je ono, pak bys mel bejt spokojenej..
Spijker píše: .. problem budes mit kdyz padnes a nekdo to bude zkoumat.. ne vzdy se to zkouma, ale nabizi se to..
Přesně trefíš nějakýho borečka co má prachy nebo známosti a ani to třeba nebude tvoje vina. Znalcovy pak stačí najít na tvé moto malou blbost viz tu gumu a všecko platíš ty. Ale to je možná zase už moc scifi
Naposledy editováno 13.12.2010 11:59:56
Spijker píše: nejede to ani oproti ostatnim 4valcumn pocinaje rokem 04, gsxr ani od 2000 jestlis na otm jel a myslis ze to je ono, pak bys mel bejt spokojenej..
Né jen tak na potěšení z jízdy. Nepotřebuju 200 koní. Když tam budou akrapoviče, odstraněnej přivstřik do laufů a vykuchaná klapka sání tak to bude zase lepší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
Korec píše: Spijker> tobě pěkně hrabe a to je zima chvilku..řešíš dobrý hovna D
myslis ze by na gume drzeli nejty?
jsem videl, ze se na gumy neco sroubovalo a pak tomu rikali hreby nebo co.. mi doma lezej takovy ta ze 60% sjety BT003.. docela rada bych videla jaky by to na nich bylo se hrebama..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
maxx10 píše: Dej tam co na motorku patří.Tím že dás profil 55 a ne 50 pomužes možná svému já ale ve finále změníš jízdní vlastnosti motorky ne k lepšímu ale k horšímu.Výrobce dobře ví proč dal 190/500 a ne 190/55-me osobne to příde jako blbina -na mojí zx 06 už je tento rozměr taky a nejradsi bych dal zpatky 190/50 jelikož guma stímto profilem je levnejsí,dá se lépe sehnat a řek bych že se možná bude i líp ovládat.
Beru to jako for
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
Hummer píše: Velká škoda, že v Japonsku nejsou takoví koumáci jako v Čechách. To by ty motorky byly úplně dokonalý a měly ideální jízdní vlastnosti. Zkuste těm Japoncum nějak poradit tam Ti jejich inženýři stojí za prd, když každej druhej českej motorkář pozná i na běžnej silnici že je 55 o hodně lepší než 50.
Ja bych jen rad podotknul ze pred 25 lety se na stokonovy motorky na zadni kolo davaly gumy o sirce 130 tak proc se dnes dava 180? Nebo oni se snad tenkrat ty inzenyri spletli? A rotacni tlumic u TLS taky nebyl zrovna inzenyrska vyhra. Nebo mekky vidle u SV a spousta dalsich prikladu. Spousta puvodnich reseni z tovarny je nevhodnejch ale proste se to tak dela.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
Naposledy editováno 13.12.2010 15:15:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
Hummer píše: pylot> To je mi jasný, ale zde je každej papežtější než papež a každej druhej motorkář běžném v provozu dostává na limit seriově montované gumy s profilem 50 a pod. Kdyby byly 55ky vírazně lepší než 50ky tak je tam dají. Jenže místní borci to poznají okamžitě třeba po projetí kruháče.
co je to limit gumy? myslis limit prilnavosti - grip?
pokud jedes v kazdy normalne svizne projety zatacce zadni gumu 190/50 na hrane a u 190/55 ti treba 1,5 cm bezne zbejva a pritom subjektivne nepocitujes zadny zhorseni, a naopak subjektivne citis mnohem lepsi chovani v zatackach - kde je tady papezstvi?
kluk se tu ptal na profil a o nem byla rec, me se zda ze se snazis nekomu vsunout ze je debil jen proto ze si chce dat na motorku gumu, kterou vyrobce nemohl predepisovat, protoze se jeste nevyrabela, ale ktera presne pasuje do rafku, protoze sirka zustava stejna (190) takze 190/55 ktera tam pairove nepatri sedi v idealnim rafku a deformuje se tak jak ma a pri tom se mu tam vejde a nikde nedre.
Neni to to same jako na rafek kde ma byt 160ka davat 180 protoze to vypada huste..
ty musis bejt hrozne velkej borec
opravdu myslis ze guma kterou jedes uplne na kraji snese to samy jako stejne siroka na spravne sirokym rafku ktery do krajje zbejva 1,5 cm prostoru pro tvoji reklamu?
EDIT:
ja treba neumim poznat, kde ma guma hranici gripu, dokud mi to neklouzne, pak vim ze to byla hranice, ale zatim jsem nikdy nebyl schopnej to vzit jako hodnotu, kterou bych si mohl pamatovat do budoucna a priste to hnat jen tam kde to klouzlo ale neodlitlo. Presto, nebo prave proto redaji nechci jet na gume, ktera se mi klopi na hranu jeste kdyz jedu skoro pri zdi a strcim tam to co vyrobec nepredepisuje a riskuju ze pri nehode bude problem..ale vim ze abych ji dostal na kraj, tak uz je to naklon, kterej dam jen omylem, nebo nechtene
Naposledy editováno 13.12.2010 16:01:14
NoFear4 píše: Duc_lover> No tak v takove situaci mu bude vyska gumy uplne u prdele a k hovnu si myslim...
ale ale jestli se to tobě nidky nestalo, tak mě teda několikrát.. jedu na koleni, vingl utáhne a musíš víc poklopit... mít nižší gumu, šel bych do pudele
1 reakcí na tento příspěvek Gumy na CBR 1000RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na CBR 1000RR
Hummer píše: Spijker> Mě je jedno co si tam dá. Jen říkám, že jsou tu borci kteří jsou chytřejší než Japonští inženýři. Já si myslím, že když je montuje do prvovýroby Honda a Suzuki, tak to nebude tak špatné svezení, ale čeští motorkáři jsou mnohem dál a o gumách toho ví mnohem víc než Japončíci. Toť vše.
a všichní ví co upravit , co převařit co uříznout a co přetunit ...národ kutilů a bořkůstavitelů takoví jsme všichni...myslím si že by sis měl vybrat dobrou směs gumy poněvač profil ti nebude k ničemu když to bude tvrdá guma... jezdil sem 180/55 190/55 190/50 a že bych poznal nějáké rozdíly ... spíš mě vždy zajímala směs a konstrukce te gumy , ted mám dvousměsovky a vím že už je asi nekoupím raděj 3x za sezonu přezuju na žvýkačku než tvrdou gumu co dlouho vydrží... a vše je o osobním pocitu ... takže si je asi potřeba odzkoušet co ti sedí a co sedí te motorce... ted jezdím 190/50 a příjde mi to ovladatelnější než na na 180/55 je to jiná motorka a má jiné vlastnosti no hold každý má jiný pocit jak se to chová...měl sem Yamahy , Hondy a můžu říct že Honda není Hujda a všichni ti R1 (měl sem taky)jen kecaj není to špatná mašina ale mě třeba neseděla a byl sem na starem faroši rychlejší takže pocit toho kdo řídí je rozhodující
Hummer píše: Spijker> Mě je jedno co si tam dá. Jen říkám, že jsou tu borci kteří jsou chytřejší než Japonští inženýři. Já si myslím, že když je montuje do prvovýroby Honda a Suzuki, tak to nebude tak špatné svezení, ale čeští motorkáři jsou mnohem dál a o gumách toho ví mnohem víc než Japončíci. Toť vše.
No jo, ale velmi propastny rozdil mezi ne tak spatnym svezenim a poradnym svezenim. Nevim, kolik jsi toho najezdil "na hrane" ( kdekoliv ), ale nechapu proc se tu navazis do nekoho, kdo mu poradi 55 profil. Zmenu sirky bych pochopil, to neni idealni. Vyrobce taky nejak nastvuje odpruzeni, ale da se to udelat lepe, vyrobce taky dava desticky, ale daji se koupit mnohem ucinnejsi.
Pro klid duse, weno2, kup 190/50, nejlip Racetec K3 nebo Diablo Rosso Corsa. Se 190/55 ale chybu neudelas, proste je tam o neco vic mista pro vetsi naklon. A rozhodne stejny typ pneu na predek i zadek !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |