Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
demon90> taky jen se šlápáním bez to neumím a jinak to CBR na jedničku se jen přizvedavá ale už jsme z toho parkrat dostla Tankslapera jo tak trefíš nějakou nerovnsot s tím jemně nadzvedlým koelm tak je to docela legarce měl sme co dělat abych ty řídítka zkrotil
Tomino69>ale doporučuju se učit se zadni brzdou na nějaký starší mašině pač je jistý že se to určitě ze začátku párkrát nepovede a zadek motorky z toho moc nadšenej zrouna nebude já jsem to tendle rok trénoval na pincku a příští rok už jdu na mztu tak se uvidí jak to půjde
demon90> jo Brzdy stojí za Pendrek ale až na závodnické učely , když jezdíš normálně jsou dobré , a ty zatáčky se s tím docela dají zatáčky projiždím s jistotou a to už se mi povedlo aji 200 na koleni a vážně bez problémů Dobrý šprcky sou základ ale , podvozke je šikovný
Hajtra> Hm me brdzy plne vyhovuji mam desky Bendix a rekl bych ze brzdi dost dobre v provozu(na okruhu jsem jeste nezkusil)...Ale podvozek mam hodne mekky takze se docela vrti musim na pristi sezonu pritvrdit
Tomino69> jj přesně tak.. jezdit na litru po zadnim ve svíci natom nic neni.. při jízdě za mrtváčem stačí zaklapnout a ten litr má takovou kompresi že jde zase na obě.. jezdim bez nohy na brzdě.. je to zbytečný... mam rád když ji zvednu cca v 50-60 a pak jí držim co nejdýl s přidánim co nejméně plynu .. takřka stejný otáčky .. až do 130ti ... takže jet kilák na jedničku noo problm
no tak docela rozdílný názory no já osobně si myslim že mi to moc nepomůže,na kole to umim bez šlapání a tahám to celý rukama a řekl bych že to snad musí bejt i těžší než na tý mašině