globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestup z 125ccm na 600ccm
 
27.11.2010 v 11:48
Zdravim , ted vlastnim Hondu xr 125 a nalítal jsem na ní 22 000 km za rok a pul před tim jsem měl babettu ale ta se asi nepočítá.Ted k dotazu přemejšlim že si koupim nějakou 600stovku ,, Hornet , Fazer nebo Cbr 600 f .Chci to koupit s 25kw v tp i v real , nechci se hned zabít. Proto si chci odjet na 25 kw nějakejch 5000km a pak až přemejšlet jestli otevřit nebo ne. Chtěl jsem se zeptat jestli myslite že přestup ze slabý dváci na 6sku bude to pravý. Díky
Předchozí
1 2
Následující

Přestup z 125ccm na 600ccm

28.11.2010 v 16:58 | Nahoru | #31
Já vlezl z Babety na 600 a bez problému

Přestup z 125ccm na 600ccm

28.11.2010 v 19:55 | Nahoru | #32
starší fazery snad neměly 70kw, to by bylo taky možný.... nebo kup bandita či něco... zavři na 25kw a bavit Tě to bude taky... věř že jo... jakorát si musíš uvědomit při předjíždění, máš sice 600 ccm pod kulema ale maximálka je 140 možná 150km/h... jináč je to fajn... ale myslim že od léta je to zavírání za hustokrutý prachy... řikali mě v Hondě že snad 17 papírů.. poptej se... předem!

Přestup z 125ccm na 600ccm

29.11.2010 v 14:52 | Nahoru | #33
Já přesedlal z Dandy 50 na VFR 750. Myslim, že zatím v pořádku bez problémů. Jde o to jak jezdíš.

Přestup z 125ccm na 600ccm

29.11.2010 v 16:20 | Nahoru | #34
No problemo Pokud nemáš v hlavě nakadíno, tak s tim problém mít nebudeš Já jezdil Aprilku 125 a pak jsem přesedlal na Duci M600 (40kW) a byl jsem ve svym živlu Btw. ten uškrcenej výkon je ze začátku rozumná věc

Přestup z 125ccm na 600ccm

29.11.2010 v 22:15 | Nahoru | #35
Já vlez z CBR 125 na seškrcený SV 650. Problémy mi to nedělo, první týden jsem z ní byl docela vypleskanej. Po 14 dnech už mi to připadalo docela slabý, ale po 3 týdnech přišla krizovka a uvědomil jsem si, že to zas až tak slabý není . Na SV mam ted 6000km a furt ho mam zavřený a že by mi nějak extra výkon chyběl to se říct nedá, ale přesto na jaře budu otvírat, protože při předjíždění se ten výkon opravdu někdy hodí. Pokud máš v hlavě mozek a ne hovna, tak se vůbec nemusíš bát ani otevřený šestikule. Držim palce při výběru.

Přestup z 125ccm na 600ccm

30.11.2010 v 12:04 | Nahoru | #36
Tak moje zkušenost je z NSRka 125 na Horneta 600, pokud budeš jezdit rozumně je v pohodě i otevřený, myslím že když se projedeš na otevřeném, tak už ho uzavřít chtít nebudeš . Jinak Horneta teďka prodávám mám k tomu i sadu na uzavření, montáž je jednoduchá.

Přestup z 125ccm na 600ccm

1.12.2010 v 08:24 | Nahoru | #37
moc díky za rady ,,, asi ho vemu otevrenyho protoze je to fakt síla o proti mojí dváce...nevim chce to dávat pozor ... stejně ani neni moc míst kde se to dá otevřít na max...hlavně ne kde bydlim ja dosta zataček což jsem rad a cesty tu mame taky dobry,,když pojedu někam dal tak proste snazit se predpovidat co bude a ne videt v dali zatacku a tak ta pude ve 180 a najednou tam za zatačkou ozralej kolista nebo hur ozralej traktorista ,,, jak traktorista tak kolista už se mi stal v reálu :D za bílýho dne
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist