1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování na motorce
To by neměl být problém - dát to co nejblíž. Jinak když odpojí všechnu elektriku co má pod sedlem a baterku, tak tím nic nezkazí, ne?...
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
miyamoto píše: Hlavne at si to nenecha varit elektrodou. To by mohlo znamenat i konec pro vsechny ridici jednotky.
No já Ti nevím, ale myslím, že nejnebezpečnější to je vařit TIGem s HF zapalováním. Proč by měla víc ohrozit elektroniku elektroda oproti MIGu(COčku)?
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
350.632 píše: odpojení baterky nemá žádnej významjen nejlíp odpojit kompletně zapalování, řídící jednotku, a regulátor dobíjení když jsem vařil na jawě prasklej držák motoru, mam tam vape, odpojil jsem cívku a přívod vn na svíčky a kompletně regulátor dobíjenítohle bych udělal jinak pokud jekostra co nejblíž tak to nevadí napětí na svářečce je kolem 20 - 80V při ťuknutí elektrodou může vyskočit až na několik kV pak zase spadne
Napětí naprázdno se pohybuje tak do 90V, tak nevím kde bereš KV? To by mohlo být max u HF zapalování, když se vaří TIGem.
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
miyamoto píše: MIG je bezpecnejsi nez elektorda. To je vseobecne zname. Z karosarske praxe jsem nikdy nemel problem ze bych neco pri svarovanim MIGem odpalil.
Třeba to všeobecně znáš jen ty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Katana píše: Tátovi před lety svařovali na VN 750 něco na výfuku, nic se neodpojovalo a potom ujel cca 20-30km a šlus, byl odpálenej altík i regulátor, takže já radím odpojit baterku, altík (konektor) i CDI, ta půlhoďka práce navíc nikoho nezabije, na 99% se nic nestane ale za tu nejistotu to nestojí. Jinak podotýkám že u VN 750 se dá altík dostat ven jedině tím způsobem že se vyhodí motor, poprvé se nechal převinout a vydržel cca 100km, podruhé se koupil origo a já 2x tahal motor z vulkána ven
jasný protože při cvrnknutí elektrodou nebo cočkem touž je jedno se indukje vysoký napětí...
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování na motorce
mischa638 píše: včera sem vařil na COčkem na starém Banďourovi držák blinkru taky přímo na motorce, nic sem neodpojoval a vše v pohodě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... | ZdendaZB | 135 | 10.11.2022 v 08:49 Gahan37 |
Ventilek u duše, aneb kam s maticí [1, 2] Yamaha XT 660 R, Jawa 650 Classic | Sofía | 51 | 6.4.2022 v 14:33 Kalasnikov |