Naposledy editováno 21.11.2010 20:55:08
1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N
1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N
misv píše: Ahoj, tak jsem si koupil tu čistící sadu a filtr vyčistil dle návodu. Mám jednu jedinou otázku: Jak má vypadat ta tkanina? Já ji mám pořád červenou a místy načernalou. Někde jsem četl, že po vyprání origo přípravky je tkanina skoro bílá. To je asi blbost, co? Dík za připomínku
Zrovna sem ho vcera pral a byl uplne bilej po vyprani. Mas fotku?
1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N
1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N
1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
petranule píše: Po vyměne sviček a filtru za kn se mi zdá že to huř chýta za studena, jaké z tím maté zkušenosti,myslem jsem si že to bude třeba znovu seřidit jelikož to kn dáva vice vzduchu, dal jsem to jednomu borcovi u nás a řekl mi že je to podle budiku dobre, neznate v okolí Ostravy někoho kdo se v tom fakt vyzná
KN dává víc vzduchu (má větší propustnost) takže se v sání úplně změní podmínky, směs bude po montáži KN vždy chudší, na některých motorkách to člověk ani nepozná a na některých se nebude dát jezdit protože budou mít pěknej propad v krouťáku a výkonu ale není motorka která by po montáži KN nepotřebovala úpravu a to nemyslím pocity majitele že to je OK ale výsledky z brzdy a hlavně bohatost směsi, dají se totiž docela dobře podpálit ventily. Takže ke KN namontuj dynojet sadu a bude to ok. Ale nemyslete si že KN filtrem, dynosadou a výfukem tomu nějak extra pomůžete, bude tak akorát vyhlazená křivka výkonu a krouťáku ale výkon možná když budete mít hodně štestí bude o 1-2 koně nad udávaným výkonem motorky (doporučuju změřit v origo stavu a budete hodně překvapeni že papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší) Edit: ono vyměnit výfuk není takovej zásah jako udělat "něco" v sání.Naposledy editováno 19.04.2012 06:32:12
Davecherokee píše: KN dává víc vzduchu (má větší propustnost) takže se v sání úplně změní podmínky, směs bude po montáži KN vždy chudší, na některých motorkách to člověk ani nepozná a na některých se nebude dát jezdit protože budou mít pěknej propad v krouťáku a výkonu ale není motorka která by po montáži KN nepotřebovala úpravu a to nemyslím pocity majitele že to je OK ale výsledky z brzdy a hlavně bohatost směsi, dají se totiž docela dobře podpálit ventily. Takže ke KN namontuj dynojet sadu a bude to ok. Ale nemyslete si že KN filtrem, dynosadou a výfukem tomu nějak extra pomůžete, bude tak akorát vyhlazená křivka výkonu a krouťáku ale výkon možná když budete mít hodně štestí bude o 1-2 koně nad udávaným výkonem motorky (doporučuju změřit v origo stavu a budete hodně překvapeni že papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší) Edit: ono vyměnit výfuk není takovej zásah jako udělat "něco" v sání.
je to marný, marný, marný, je marný všechno tvoje snažení.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
Davecherokee píše: papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší)
urcite?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
MedWed píše: urcite?
To vždy bych nahradil slovem většinou.Naposledy editováno 19.04.2012 08:02:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
Katana píše: To vždy bych nahradil slovem většinou.
mno nevim... pacto mereny vykon byva vykon na zadnim kole... takze pokud merici stolice neprepoctava nejakym koeficientem ztrat... tak by nemel byt vyssi. tedy pokud vyrobce nekeca a nepropaguje schvalne nizsi vykon ve svych materialech :)
1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
Doporucil bych se taky podivat na svicky, jestli maji spravnou barvu (daji se najit na webu navody - bila:chudy, cihlova:ok, cerna:bohaty), pripadne pridat bohatost o 1/2 - 3/4 otacky (zapamatovat si o kolik, aby se to dalo dat zpatky). Jinak vzdycky se da ten sroubek zasroubovat na doraz a pak vytocit na origos nastaveni popsany v navodu (ale treba i v Luisovy databazi apd.).
Taky moc nechapu, co ten mechanik meril budikama. To daval lambdu do vyfuku? Ale za katakama, spojenim obou valcu a expanzni komorou podle me neni co merit, ta lambda by se mela merit pred katakama a na TA650 neni kde, neni to tam kam nasroubovat. Pokud meril synchronizaci, tak to je "pojem a prujem".
Rozhodne nekupovat zadnej dynojet, to clovek riskuje, ze to bude zrat travu kolem silnice a bude to jezdit na hovno a jeste to zkurvi. Trandak je velice jednoducha masina...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |