globalmoto_kveten





Téma: K&N filtr na Kawasaki Z750s
 
9.11.2010 v 22:26
Zdravim vse priznivce jedne stopy a zejmena ty co vlastni kawasaky Z750s a mel bych taky mali dotaz dat či nedat na toto moto K&N filtr ?? Jestli se to oplati nebo ne aby to nemelo vetsi spotrebu,diry ve vykonu atd... na motorce mam ladak micron...



Uzavřeno 05.03.2011 v 11:39 uživatelem Hugo-Z750S

K&N filtr na Kawasaki Z750s

9.11.2010 v 22:36 | Nahoru | #1
Nic ti to neda. Musel bys odladit filtr, laďák a ŘJ na brzdě, co vim

K&N filtr na Kawasaki Z750s

9.11.2010 v 22:37 | Nahoru | #2
mno ja to dal na Nkovýho zeda

a KN - origo = bez děr , trošku se změnil zvuk a přišlo mi že to lehce líp táhne od spoud
KN - koncovka = stejně jak o origo
bez doladění ...
je to pocitově na brzdě sem to neměl s koncovkou si to sem tam lehce střelí do vejfuku při prudkým podřazování ... spotřeba se mi nezměnila na cestovní tempo kolem 5,6 a co není cestovní sem neřešil :) ...pro mě to mělo výhodu pac sem parkoval v prašným prostředí a aspon 1x ročně sem to vyčistil ... většinou 1x vyklepal a po dalším půl vypral

K&N filtr na Kawasaki Z750s

10.11.2010 v 10:50 | Nahoru | #3
nic ti to nedá,běž za ty vyhozený prachy radši na pivo Je to pořád dokola,spousta lidí si myslí že když tam daj KN,ladák,že to pojede víc.Někde možná trochu jo,ale jinde zase mín a výkonový díry,spotřeba atd.Už jen tím že jim to řve,tak si myslí že jedou rychlejc...KURNA POCHOPTE UŽ,ŽE JAPONCI TO MAJ ZA TĚŽKÝ PRACHY POLADĚNÝ,PROPOČÍTANÝ VIZ ROKY VÝVOJE.Chceš aby to jelo víc???Kup jinou řídící jednotku(power commander,KN,ladák,laděný svody,nechat to od nějaký hodně dobrý firmy poladit na brzdě) pak to teprve znát bude,ale vysipeš do toho tak nesmyslný prachy,že je lepší si koupit silnější moto!!!Jo a při prodeji ti tyhle úpravy za těžký šišky nikdo nikdy stejně nezaplatí!!!!

K&N filtr na Kawasaki Z750s

10.11.2010 v 10:54 | Nahoru | #4
Pokud netoužíš po maximálce,tak nejlevnější výkonová úprava! Kup rozetu,která má o 3 zuby víc a uvidíš ten mazec!!!

1 reakcí na tento příspěvek K&N filtr na Kawasaki Z750s

10.11.2010 v 16:09 | Nahoru | #5
dik kluci za info uz jsem se asi rozhodl dam tam normalni origo filtr a nebudu to hrotit ja jen chtel slyset nejake nazory na to jestli to ma cenu nebo ne ja jezdim spise do cestovna nic divokeho i kdyz nekdy se zadari ale urcite bych rozdil ve vykonu stejne nepoznal v běžnem provozu jen by me to stalo skoro o 1000kc vic ten K&N filtr jak seriovi tak za zbyle penize pujdu radsi na to pivo :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr na Kawasaki Z750s

10.11.2010 v 16:15 | Nahoru | #6
Hugo-Z750S> Nevim jak u vás, ale mě teda KNko baví dost. Zlepšila se mi reakce na plyn, trochu zvuk, takovej hrubší. Navíc je tam navždycky jen se pere. Nic se nedolaďoval na brzdě. Ale laďáky jsem tam již měl...

(reakce na) K&N filtr na Kawasaki Z750s

10.11.2010 v 16:18 | Nahoru | #7
Sefo> u 2 válu je to většinou poznat vic...

K&N filtr na Kawasaki Z750s

10.11.2010 v 18:11 | Nahoru | #8
Za mě KN jo.Poznáš to na lepší reakci na plyn. Když k tomu dáš laďák a nejlépe i power commander, má to nějakej význam,ale nepočítej s nějakým rapidním nárůstem výkonu. Já jsem to dal všechno a výkonově se to zvedlo o pár koní, ale reakce, živost a dynamika je úplně jinde. Po naladění na brzdě mám výkon posunutej o 2000 ot. níž a krouťák asi o 1500 ot. a je to znát..Když jsem se ptal, proč to nešlo výkonově víš, bylo mi řečeno, že hlavní podíl na výkonu mají laděné svody, pak to bude klidně i o 10-15% jinde..

K&N filtr na Kawasaki Z750s

10.11.2010 v 21:42 | Nahoru | #9
Já osobně mohu taky jen doporučit. Mám K&N a laďák Arrow. Zkusil jsem přhodit na serial výfuk a filtr, najel asi 200km, porovnal rozdíly a spotřebu a šup s origošama hluboko do sklepa
Téma je zamknuto


TOPlist