Téma: Husaberg TE300
 
6.11.2010 v 18:28
Cus, kolik tak muze najezdit tento 2taktni motor motohodin az ke Go,svyznejsim hobby jezdenim a sem tam zavodem?Se 4taktama se to asi neda ani trochu srovnavat...,Moje byvala 450 - 350mth do Go, a znam i vic )
Dik

Husaberg TE300

7.11.2010 v 19:57 | Nahoru | #31
třeba proti dvoustovce bere 300 výrazně míň, tipnul bych tak o 20%

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

7.11.2010 v 20:23 | Nahoru | #32
Kadlec jede 200EXC na sériovou nádrž 9,5l 1:40(takový průměr),to samé jede z toho co jsem se dozvěděl od kluků i 300EXC,má 250 dělá 2:10.Asi si někdy prohodíme motorky váňo na nějaké dvojhodinovce a budu mít konečně jasno

Husaberg TE300

7.11.2010 v 20:28 | Nahoru | #33
ale vdit jde taky o vahu jezdce a nejsou ty podminky pokazde stejny a taky kazdej jezdec jede trocha jinak nekdo je divocak co to honi do otacek a jinej zase radi driv a spise to taha pres spojku. Ve vysledku mohou byt rychli oba stejne ale kazdy s jinou spotrebou a navic jak pise marko ty 2t ten benzin kydaj vsude kolem sebe prepadama, takze je potreba to upravit pokud jezdec chce usetrit na spotrebe.

(reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 20:31 | Nahoru | #34
marko> no dvoustovek i třístovek jsem měl několik, na všem jsem najezdil poměrně dost tak si myslím můžu srovnávat (bez ironie)

co se týká spotřeby, při závodním nasazení i při ryzí turistice na tom třístovka vždycky byla o poznání líp

myslím si že starší modely třístovek byly trochu úspornější než současné, ale 200 je na tom holt celkově hůř

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

7.11.2010 v 21:24 | Nahoru | #35
Váňo já měl EXC200 2006 a s tou jsem ujel skoro 2 hodiny (bohužel pouze skoro)a to měla 8,5l nádrž!!! Tak jsem se strašně těšil na nový model EXC 200 2008 s nádrží 9,5l (a navíc hlavní tryska zmenšená z 172 na 162)a ejhle!!! Maximálně 1:45 min!!! Ty nový modely žerou víc!!! I starý EXC300 2007 žere míň jak nový... Proč! Irenko já se ptám PROČ!? PROČ!!! Proč...

Naposledy editováno 07.11.2010 21:31:18

(reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 23:24 | Nahoru | #36
Balouch> nevím, snad to dělají V-force co dřív nebyly, nebo je víc proděravěný válec...
nic jiného mě nenapadá

s EXC 300 m2006 jsem přes dvě hodiny dával úplně bezpečně (klidně 2:15)
dnes zajedu dvě hodiny jen když je závod pomalý
pokud jsou větší rovinky tak musím tankovat

určitě to žere víc

EDIT: ale nádrže jesm měl na m2006 sériovky oranžové, objem přes 9,5 litrů, měřil jsem to

Naposledy editováno 07.11.2010 23:29:37

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

8.11.2010 v 00:37 | Nahoru | #37
300 exc a její malinká nádržka mi vydrží 1.15 - 1.20 hod pak konec a šetřím to co to jde těším se na větší...

Husaberg TE300

8.11.2010 v 06:18 | Nahoru | #38
No v tomto ma 4t precejenom vyhodu Ja na husaru v mohelnici ujel cele 2 hodky ale je fakt ze me tam zustalo tak deci :D Logicky bych se taky primlouval k tomu ze 300 bude asi nejuspornejsi 125 a 200 bude dost podobne a ty zerou jak tank.

(reakce na) Husaberg TE300

8.11.2010 v 07:29 | Nahoru | #39

Katroš>300 exc a její malinká nádržka mi vydrží 1.15 - 1.20 hod pak konec a šetřím to co to jde těším se na větší...


hm, nádrž EXC má přece přes 9 litrů
buď letíš kládu jak prase a o šetření nemůže být řeč, anebo máš něco špatně
při šetření (i při závodě ) to musí vydržet kolem dvou hodin

Husaberg TE300

8.11.2010 v 08:28 | Nahoru | #40
Tak jsem si porovnával manuály 2006 a 2010 a dřív byla jehla o pozici níž, menší tryska, a jinej typ jehly! Třeba by bylo zajímavý nastavit karbec podle roku 2006!!! Co myslíte?

Husaberg TE300

8.11.2010 v 08:40 | Nahoru | #41
tu jehlu o zářez níž oproti předpisu manuálu jsem dával i u modelu 2006, ale typ jehly jsem s dnešním modelem neporovnával
s tryskou bych byl opatrnější, výrazně menší může ohrozit motor při plném zatížení

Husaberg TE300

8.11.2010 v 08:43 | Nahoru | #42
Na kolik teda vyjde kompletni generalka 2T ?

Husaberg TE300

8.11.2010 v 08:49 | Nahoru | #43
zalezi co si predstavujes pod kompletni GO ? pokud opravdu kompletni tak cca 30 000 ? Pokud obligatni ojnice loziska na klice a pist tak cca 10000.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

8.11.2010 v 08:55 | Nahoru | #44
To mi nerikej, ze u 2t kompletni 30000, jediny co tam je je klika,ojnice,pist,nicasil,prevodovka a spojka.....I kdyz asi jo, je tam toho dost, ale stejne je to asi dost 30tis...Ten 2t se mi jevi jako dobra investice, vic pohybu nez na pohodlnym 4t a kila dolu

Husaberg TE300

8.11.2010 v 10:14 | Nahoru | #45
píst 3,ojka 3,ložiska s gufery 3,nikasil jak kde 3,těsnění 1,přelisování kliky 500,rozborka zborka jak kde.Pokud nejde válec oživit nikasilem tak válec cca.12.Takže dle poškození,nebo opotřebování se to může lišit hodně.

(reakce na) Husaberg TE300

8.11.2010 v 12:41 | Nahoru | #46
Koprto> Kompletni GO znamena generalni oprava to znamena vymena vseho co je opotrebene a pokud to budes delat opravdu se vsim vsudy tak tu 20tku preskocis jako nic, ale jak psal marko a ja vise, pokud to budes delat jako vetsina tak tech cca 10-12 tisic.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

9.11.2010 v 11:17 | Nahoru | #47
No mě bere ktm300 2005 na závodech tak 1:30, naposledy jsem na CC dojížděl na benzínové výpary a poslední 2 kola to jen lochtal a modlil se..
Možná to bude tim, že s katrošem se ve výzbroji blížíme metráku...

(reakce na) Husaberg TE300

9.11.2010 v 15:43 | Nahoru | #48
Troj11> tak to já s výzbrojí metrák bezpečně překročím
a stejně mi to vyrdží o půl hodiny déle
máš tam něco blbě,
navíc když je to 2005, ty byly hodně úsporné

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

9.11.2010 v 16:20 | Nahoru | #49
Myslím že vysvětlení spotřeby je snadné (a nechci nikoho v žádném případě urazit)...prostě pokud za tu motorku trošku "táháte", tak holt chce nakrmit, a trysky v tom zase až tak obrovskou roli nehrajou. Štefan Svitko musel např. v Radvanicích na CC během dvou hodin tankovat dvakrát, a neřekl bych že to "má blbě nastavený" .

Pokud na GG jedu crosscountry kde jsou delší rovinky, dolejváme za hodinu pět litrů a zbývají mi na konci tak dva - tři. Do nádrže nacpu 10,5, když je až po víčko. A na menší trysky než mám už v točkách občas zazvonil, takže to nebylo to pravé...

Husaberg TE300

9.11.2010 v 17:24 | Nahoru | #50
Chlapi, komu to žere hodně, tak ať si dá nad šoupátko doraz z fabriky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg TE300

9.11.2010 v 18:38 | Nahoru | #51
PetrTM> Ale štěvo nemá prázdnou z jízdy ,ale z toho jak pořád leží na zemi ,bohužel je ale pravda že když je v sedle tak dohnat nejde

(reakce na) Husaberg TE300

9.11.2010 v 18:49 | Nahoru | #52
marko> Števo si asi nechal chirurgicky odstrániť strach a pud sebazáchovy .

Husaberg TE300

9.11.2010 v 18:54 | Nahoru | #53
Kdo nepadá, jezdí výrazně pod svoje možnosti...

Husaberg TE300

9.11.2010 v 21:12 | Nahoru | #54
Nevim.. taky si myslim že to bude tim jak motorku člověk krmí.. při enduro vyjížďce mi bere tříkilo stejně jako velkej 4t- tj. cca 6,5 litru na sto což je VÝBORNÁ spotřeba, ale na závodu, kde jí člověk taví jako dvácu si vezme podstatně víc, něco bude tim přepadem, protože v klopenkách to přetíká.. čert ví..

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

9.11.2010 v 21:24 | Nahoru | #55
Troji, co Erzberg? Je to nereálná záležitost nebo spíš jenom otázka ucpání a nedostatku času?

(reakce na) Husaberg TE300

9.11.2010 v 21:58 | Nahoru | #56
Balouch> No jsem přihlášenej.. pokud jsi dostatečně vymaštěnej, tak se prolog dá velmi dobře zajet a neděle je teda krom srdce hlavně o fyzičce, do toho 14 CP (z 20ti) se dalo dostat +- vlastními silami, dál už se bez doprovodných tahačů nedostane nikdo, ale i to stačí na umístění do stovky, což si myslím je veliký úspěch. Já bych potřeboval oproti loňsku víc tréninku jak na motorce tak přes zimu v posilovně, motorka se tahá rukama často a hodně to vysiluje, po těch 4 hodinách jsem se neudržel na nohou.. důležitý je zajet dobře prolog a nechybovat v těch prvních sypkých kopcích..

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

10.11.2010 v 10:20 | Nahoru | #57
Já už jsem se taky přihlásil.. Takže pokud by jsi měl železnou fyzičku, tak by jsi to dojel? Nebo je opravdu problém, že se ti to ucpe lidma.. A ten zbytek je fakt neprůjezdnej?

(reakce na) Husaberg TE300

10.11.2010 v 10:30 | Nahoru | #58
Balouch> Sam bez pomoci to nedojedes. Jak psal Troj, od CP 14 to chce tahace. Krome zony Dynamite - NO HELP zona

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

11.11.2010 v 09:29 | Nahoru | #59
Dynamite byla asi jediná opravdová no-help, protože tam měli profi kameramany, jinak i ta cp14 byla "nohelp" bylo to takový kamenný moře z metrovejch balvanů a krpál nahoru jako kráva (jentaktak by to šlo vyjet nebejt tam ty šutry), abys dostal motorku nahoru, potřeboval bys krom svých sil ještě minimálně 4 tahače s lanama.. tam už je to nesmysl, oni to maj vymyšlený přesně tak, aby se do cíle dostal pouze ten, koho v tom cíli chtěj.. a těch musí být málo..
Ale do tý 14ky to s vypětím všech sil i odvahy šlo a i to byl OBROVSKÝ zážitek..
chce to mít natrénovaný příkrý sypký výjezdy, pak slizký kořeny v šikmejch svazích a taky sjezdy- mnohdy musíš do toho sjezdu skočit z třeba dvoumetrový skalky a to je hodně srdcovka.. spousta jezdců tam motorku házely z kopce a pak skákali z tý skalky za ní.. škoda že v těchhle nejhustějším místech nebyli diváci !!a ani zdravotníci!!! bylo to tam nahoře kam diváci nedošli už..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg TE300

11.11.2010 v 09:38 | Nahoru | #60
Troj11> Luxusní čtení , vždy si to nějak představuji a musí to být fakt zážitek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist