Jezdim enduro, takže žádnej hardcore a prachů rozhodně neni na rozhazování tak hledam nějaký alternativy, že dovolit si kupovat do toho Castróla fakt nemam...
Olej do převodovky? Jakej? Jak často cca měnit?
Motorovej olej? Stačil by např. Repsol Moto Syntético 1:50?
Chladící kapalina? Používáte destilku nebo nějakou přímo pro chladící okruhy určenou koupenou?
Edit: A ještě váš postup při mytí a napouštění vzducháče? Čim ho potom napouštíte?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
EDIT: i kdyz si myslim ze GASik by se s timhle asi nespokojil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
Do benalu sem ja u 2t pouzival Shell Advance (plnou) 300/l ale uz nejakou dobu jezdim 4t tak se treba neco zmenilo .. ale kamosi s 2t tedka hodne pouzivaji Motul 710 a vsichni si ho chvalej ... (ani se jim nedivim kdyz ho kupujou za skoro polovicni cenu :D ) jinak myslim ze dobra bude jakakoliv plna syntetika(od nejake ´znacky´) a mazani jak pises 1:40 nebo 1:50 je osvedcene a nic se tim zkasit neda. Chladici kapalinu pouzivam normalne destilku s nejakou nemrznouci kapalinou..
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
Jinak k tomu filtru je velkej problém když ho peru jenom v benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
Mytí filtru v benzínu nebo arvě nedoporučuju, ten filtr tím zvětšuje objem. Když koupíš za pětikilo tu čtyřlitrovku čustiče od Denicolu tak ti vydrží minimálně na tři roky, protože se dá používat dlouho dokola, dokud to není totálně zasraný. ten čistič slouží hlavně na rozpuštění oleje na filtru, jinak se to stejně musí doladit tím jarem.
PetrTM píše: Karbonuje ti každej olej, a většinou ten rozdíl v ceně je danej tím že drahej mín...viz. třeba rozdíl mezi Motulem 710 a 800. Neříkej mi že když sundáš dejme tomu po roce ježdění hlavu tak nemáš na dně pístu žádnej karbon :lol: . Není to ale nic tragickýho, když jsem jezdil Agip 2T Racing tak to dělalo víc, i na přívěře.
Mytí filtru v benzínu nebo arvě nedoporučuju, ten filtr tím zvětšuje objem. Když koupíš za pětikilo tu čtyřlitrovku čustiče od Denicolu tak ti vydrží minimálně na tři roky, protože se dá používat dlouho dokola, dokud to není totálně zasraný. ten čistič slouží hlavně na rozpuštění oleje na filtru, jinak se to stejně musí doladit tím jarem.
S tím čističem máš recht,s karbonem asi taky,jen podotýkám,že hobík karbonuje více,jak profík... 2T agip jsem používal a potvrzuji,že karbonoval více,jak600 nebo 710
Ja peru filtr v teple vode a servosamponu, necham odmocit pak properu v ciste vode, vystrikam kompresorem a necham dukladne uschnout. Olej na filtr davam obyc Valvoline do 4T zatim v pohode brody po kolena a zije. olej mam v mysce tam cely filtr ponorim a pak vyzdimu necham chvilku okapat a nasadim.
Takže se zeptám ještě jednou co konkrétně je špatně na benzínu
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T: Provozní kapaliny, oleje?
Na filtr potřebuju cca 1,5 l benzínu, aby se dal solidnějš vyprat - v tom se rozpustí cca deci voleje z filtru a benzín je totálně zelenomodrej + poslední deci a půj je zahodit bo je v tom rozpuštěno všechno bahno, trávy a pod. Při častým ježdění cca 4x do týdne se filtr pere min 2x mě těch 1,5 litru vydrží cca na 10 vyprání - pak už to nemá ani moc konzistenci benzínu. taky filtr pořádně nevyždímeš vzdycky ti tam něco zůstane. Takže pokud správně počítám tak mi 4 l benzínu vydrží na 4 měsíce, tak nevim o kolik by byl ten čistič lepší.
Jinak jedinej dobrej poznatek o kterej se tu můžu podělit je, že není marný si filtr při praní otočit na ruby :D