Začíná zima a snim uvažování co dál....
po 18 000km na naháči a 22 000km na cestovní kapotě přemejším o něčem vyšším na asfalt.
Prostě rád bych nějake pseudoenduro na cestu (ne na nějakej tankodrom, tak 90% asfalt 10% polňačky)
Požadavky: něco super na krátší cesty a i na 800km v kuse. prostě takovej univerzál....
a hlavně ne žádnou megatežkou krávu. cena tak +- 100 000kč
Tak a teď dejte hlavy dohromady
Uzavřeno 04.11.2010 v 10:27 uživatelem matásek
Survivor>V-Strom 650 ideální motorka pro cestování i každodení ježdění. A že není do terénu? Letos s ní jel "Barvajs" Erzberg rodeo. No a když budeš toužit po více koníkách pak ochutnej MTS 1200
na erzu jela i R1 tak ze Matasku kup R1
mates kolik rocne najedes km ???
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pseudoenduro na asfalt??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
hmm tak ze takovej standart... no nevim, jestli chces kazdej rok resit na Duc ventily
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pseudoenduro na asfalt??
Pokud vím,tak na Duc každých 20(?)tisíc řemeny a půlkroužky,což obnáší cca 3litry?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
Váňa>Jaká je výhoda suché spojky?
ja zadny neznam, jen prej , ze to vic rachta a houby to vydrzi... a obcas to ma lad a sezere ti to tkanicky z bot
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
Desmo>matásek>
hmm tak ze takovej standart... no nevim, jestli chces kazdej rok resit na Duc ventily
Podle Duc servisu jsou ventily každých 10tis. (nové modely 12 tis.) a řemeny každých 20tis. (24tis) nebo dva roky. Tedy docela často.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pseudoenduro na asfalt??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
maty> to je pro tyy frajirky v kratasech a keckach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
Desmo>matásek>
hmm tak ze takovej standart... no nevim, jestli chces kazdej rok resit na Duc ventily
Servis každých 10000 km: cca 1500 Kč
Kontrola ventilů
Půlkroužky 4x75 Kč
Olej a filtr 800 Kč
Svíčky cca 400 Kč
čištění vzduchového filtru
Servis každých 20000 km: cca 5500 Kč
To samý jako v 10000 km
+ řemeny 1650 Kč
+ brzdovka 70 Kč
+ tlumičovej olej 200 Kč
+ Vzduchový filtr KN 2000 Kč
Pak samozřejmě spotřebák:
Gumy, brzdový destičky, spojkový lamely a řetězovka.
Naposledy editováno 28.10.2010 21:48:32
Je to koníček,tam se na prachy nehledí.Taky si můžu koupit mašinu a vystavit ji v obyváku.Pak nejen že mě nebude stát nic servis,ale ani to nebude žrat benzín....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
matásek>Váňa> No musím ještě zjistit kolik bere SOJKYservis Ale všichni mě ujištujou že ten servis je v pohodě
To je otázka míry, pro někoho je po 10tis. km v pohodě, pro někoho po 40tis. km docela často...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
Váňa>To je otázka míry, pro někoho je po 10tis. km v pohodě, pro někoho po 40tis. km docela často...
Ber to tak že olej stejně měníš každej rok a brzdovka má taky životnost 2 roky aby měla správný vlastnosti. Takže pak už zbejvaj jenom půlkroužky za cca 350 Kč a jednou za 2 roky řemeny za 1650 Kč. Takže to stojí +- stejně jako provoz jakýkoliv jiný motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
hele frajere nevim kolik si odservisoval Ducatek ... ale pri kontrole ventilu se nemeni je pulkrouzky (ten slouzi pouze jako zajistovaci krouzek)
a kde mas praci, pochybuji, ze Matasek se v tom bude chtit vrtat sam
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pseudoenduro na asfalt??
Já mám V Stroma 650 a pecka.
Je velký, ale super ovladatelný.
Dá se sním projet sportovnější jízda, ale klidně s ním na jeden tah ujedeš 680km a v poho.
Mám vyzkoušeno.
Jinak jsem na něm najel za 2 roky 20 000km, a zatíl leju jen benál.
Vřele doporučuju.
Desmo>Sojky>
hele frajere nevim kolik si odservisoval Ducatek ... ale pri kontrole ventilu se nemeni je pulkrouzky (ten slouzi pouze jako zajistovaci krouzek)
a kde mas praci, pochybuji, ze Matasek se v tom bude chtit vrtat sam
Jo a mění se podložky, jenže podložky ti vymění kus za kus pokud ty tvoje nejsou poškozený. I kdyby si je měl kupovat všechny tak to vyjde na cca 600 Kč. A praci jsem schválně nepsal, záleží přece na servisu kolik si naúčtuje.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pseudoenduro na asfalt??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pseudoenduro na asfalt??
lukš>Nechci dráždit hada bosou nohou ale nevyhrává tu náhodou VELKEJ STROM ????????????
jen cenou..nikoliv jako enduro...ale jako pseudoenduro...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 104 | Dnes v 06:34 Koudy01 |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 67 | 31.5.2024 v 08:56 Rychardi |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |