Zajímá mě,jak je na tom s motorem,jestli se se..e a popřípadě co.Jak z ní jdou rychle vyyndat zadní sedačky,no prostě všechno kolem auta.
Dík za info.
1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
Teď jsem objevil jednu T4 Caravelle ve výbavě, prý stav 1A, r.v.98, první majitel, najeto 280tis.km, chce za ni nějakých 100tis.
Jen má motor diesel 2,4 55kW bez turba, tak nevím jak je na tom s dynamikou, spolehlivost by měla být dobrá, vzhledem k tomu, že je to pětivál bez turba, tak se tam nemá relativně co podělat...
Tak nevím, jestli to nebude zase moc velkej lenochod... i když, na to moje ježdění...
3 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
Nehledám letadlo, budu to mít jako rodinný vůz a příležitostnou dodávku na motorku na trénink či závod, takže spíš mi jde o spolehlivost a spotřebu, než aby to jezdilo 180km/h...
Ale zase aby to jelo aspoň těch 130 no...
Právě že jinak je ta Caravella moc pěkná a zachovalá, interiér jako novej, jen ten slabej motor no...
1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
vldouš>Jiřina97> Tak teď si nejsem jistej jestli nehází T4 a T5 dokupy. Že se 2,5TDI v T4 sere? Jak už tady někdo napsal, to je nesmrtelný auto a je to jediná dodávka o který bych přemýšlel kdybych šel kupovat. Je to o věco potřeby a vkusu. Ale když máš garáž nebo místo aby ti to neukradli. Tak T4 Multivan nebo T4 Caravelle s 2,5 TDi je to nej. T5 mě nebere, neznám nikoho kdo přešel z T4 na T5 a nenadává. Jsou to .......
jo mota se to tu dohromady, v T4 je 2,5tdi vyhlasenej drzak, v T5 uz je na tom s povesti vyrazne hur...
Naposledy editováno 21.10.2010 09:48:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
Jiřina97>vldouš> Hele říkal mi to kluk co to měl v T4. Ale mohla to být náhoda. Jinak u T5 je to často průser. Znám 4 lidi v oikolí, kteří na nich dělali převodovky
jo tak kazdopadne je ten motor slozitejsi + vetsi vykon= vice namahane prevodovky, diferaky apod, kamos mel taky T4 s 2,5 kde odeslo syncro.. prekopal to na predokolku:)
tzn atmosferickej bude spolehlivejsi... ale zase to u toho TDi neni takova tragedie, za ten vykon navic to asi stoji... kazdopadne maj uz nalitano asi vsechny nesmysl, bude problem sehnat v ok stavu, nebo bude strasne drahej. v t5 je urcite lepsi volba 1,9...
nebo co treba VR6 + LPG ?:)
Naposledy editováno 21.10.2010 10:56:26
2 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
Murkin>Prave jsem premeril novyho Vmaxe a ma 2,4m od predniho kola,az po zadni blatnicek,takze je tu hned dalsi pozadavek na delku prostoru to abych zacal uvazovat o prodlouzenym Traficovi.
ty ruzny draky budou jeste delsi ne? to cos tam mel minule prikurtovany bylo taky docela dost na malou dodavku.. ikdyz bezna motorka se vejde do jumpy, 2,4 bys mohl dat do kazdy dodavky typu transpik/vito...
Murkin>Prave jsem premeril novyho Vmaxe a ma 2,4m od predniho kola,az po zadni blatnicek,takze je tu hned dalsi pozadavek na delku prostoru to abych zacal uvazovat o prodlouzenym Traficovi.
O tom jsem přemýšlel taky, ale chci vozit víc lídí a Trafic v longu se dvěma řadama sedaček má jen 185cm.
3 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
Murkin>Asi vezmu metr a objedu nejakej bazar a premerim to,dalsi podminka je,aby se tam vesla motocrosova motorka na vejsku,nebo nejaky endurko(jasne ze bez zrcatek)
stryc ma taky na prodej LT SDI tu nejvetsi skrin, tam bys nacpal i brzdu:) ale skoro to nejede, 55kW fakt malo rekl bych:)
karf>Jakej je rozdíl mezi transportérem, caravellou a multivanem když bych do toho eventuálně chtěl dát motorku? má multivan oka na zemi jako transporter nebo je tam s chycením motorky problém?
transporter -a tady se mluví o modelu kombi, je dodávka se sedačkama
caravella je osobák v kastli dodávky...lepší vábava, lepší vnitřní materiály, u t4 prý měly první provedení lepší přední nápravu z passata
multivan je limuzína v kastli dodávky
oka v podlaze mají v základu všechny (aspoň u t5), pokud je majitel nenechal odstranit