globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace helma bell
 
7.5.2009 v 19:46
1REKAMACE-UZNANA-plexi tri bubliny uprostred-nove plexi
2REKAMACE-UZNANA-praske calouneni spodni strane limce-nove calouneni
3REKAMACE-NEUZNALI-poskarabane ze vnitrku u zamku z obouch stran,DUVOD-poskrabani plexi vzniklo zrejmne kvuli prachovym casticim usazujicim se mezi plexi-JAKO VYRAZ DOBRE VULE NOVE PLEXI
4REKLAMACE-NEUZNALI-odreny lak u zamku plexi-kolem vsech pohyblivych casti dochazi k opotrebeni jedna se o klasicky jev,tomuto lze zabranit pouze pouzitim maziva
5REKLAMACE-NEUZNANA-povysunuty nosni deflektor nesel zacvaknout-aby bylo mozne reklamovat nosni deflektor musi byt nefunkcni,nicmene malou upravu jsme deflektor zasadili do prilby presne tak aby byl zakaznik spokojeny.

TO JE PARADA,CO MAM DELAT......CEKAT AZ NECO NAJDU NA HELMNE ZA ZAVADU
Koupena 19.1.2009 cena 10.900kc.......dekuji za info
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace helma bell

14.5.2009 v 10:13 | Nahoru | #31
Hmm, tak to je jediný, co jsem zatím z tohohle tématu pochopil.

(reakce na) Reklamace helma bell

14.5.2009 v 16:49 | Nahoru | #32
torgau> No konecne

Reklamace helma bell

15.5.2009 v 12:58 | Nahoru | #33
Já jsem letos na výstavě koupil BELL M4R Indy a zatím naprostá spokojenost. Trochu jsem čekal na náhradní čirý plexi a na kouřový, ale asi po měsíci Japaco dodalo. Jinak ten nosní deflektor se jen nasouvá, nikam se nezacvakává, tudíž to asi není závada. Helma sama je super, lehoučká, tichá, netlačí. Jinak mám AGV AirTech a BELL je jednoznačně lepší.

(reakce na) Reklamace helma bell

18.5.2009 v 15:34 | Nahoru | #34
Vážený pane, rád bych dostal kopie Vašich e-mailů kde jste reklamoval uvedené závady.Žádný z pracovníků firmy o nich nic neví a buďte si jist, že já reagovat budu. J.Pavlíček jednatel JAPACO s.r.o

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace helma bell

18.5.2009 v 21:07 | Nahoru | #35
Vazeny pane,to jsem rad mozna dostanu trosku rozumnou odpoved na moje reklamace,nenom v bodech dostal jsem dopis zadne e-mail,za vasi firmu zastupce p.Jan Pazourek,jinak helmu jsem koupil v PSI v Praze kde tuto helmu maji na reklamaci,moje tel 777 603 200.....dekuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace helma bell

19.5.2009 v 07:56 | Nahoru | #36
Dobrý den, moje reakce směřovala ke kolegovi pod značkou ZEBYHONDA.Ten tvrdí, že od nás nedostal žádnou odpověď. Vy jste odpověď dostal písemně. Závady, které se na přílbě vyskytly, byly vždy obratem odstraněny a to i v případě, že Vaše reklamace nebyla shledána jako důvodná. Bohužel Vám nemohu pomoci v tom, že se Vám přílba nelíbí a že jste si již vybral jinou. S odpovědí kterou jste dostal od pana Pažourka se zcela ztotožňuji. JP

Reklamace helma bell

19.5.2009 v 09:29 | Nahoru | #37
Vazeny pane,
nevím kde jste vzal ze se mi helma nelíbi,kupoval jsem si ji po pečlivém uvázení.
Jeste jednou pokud reklamace jak pisete nebyla shledana jako duvodna, nechapu proc to opravujete nebo davate novy dil. Celou vec ma prodejna PSI Praha, ktera tuto helmu ma na reklamaci,jako prodejce vaseho zbozi bude ona ktera reklamaci řeší.

(reakce na) Reklamace helma bell

19.5.2009 v 20:33 | Nahoru | #38
japaco> jo aha, tak to já to samozřejmě pošlu.

Reklamace helma bell

8.6.2009 v 18:03 | Nahoru | #39
Tak jenom pro info.Potom co jsem se díky tomuto foru spojil s p. Pavlíčkem, byla moje reklamace vyřízena k mému uspokojení. Původní stížnosti mi byly rozumně vysvětleny a bylo mi i nabídnuto případné řešení. Já jsem se jentak mimochodem zmínil o tom, že mě v helmě tlačí ušiska. Následně mi byly domů doručeny jiné výplně do helmy, které komfort zvedly o třídu vejš. To vše zcela zdarma, ještě jednou děkuji p. Pavlíčkovi.

Reklamace helma bell

20.7.2009 v 15:12 | Nahoru | #40
ahoj, jak pokračuješ?
tady http://www.motorkar...id=22&&pgr=2 čtu, že je přilba na prodej, platí to ještě? kde si ji můžu prohlídnout?

Reklamace helma bell

2.11.2009 v 20:34 | Nahoru | #41
Tak to dopadlo,vracene penize a budu hledat jinou helmu.......

(reakce na) Reklamace helma bell

14.10.2010 v 16:56 | Nahoru | #42

torgau>To myslíš tohle? :
5REKLAMACE-NEUZNANA-povysunuty nosni deflektor nesel zacvaknout-aby bylo mozne reklamovat nosni deflektor musi byt nefunkcni,nicmene malou upravu jsme deflektor zasadili do prilby presne tak aby byl zakaznik spokojeny.
Ten kryt nosu byl nefunkční nebo co? Pokud funguje, tak není co řešit. Jestli netrčel ven z přilby, potom nechápu, o co ti jde. O kolik byl povysunutý? O půl metru? V Kauflandu taky kontroluješ vajíčka, jestli jsou stejně kulatý?
Nic proti tobě, jen mi připadá, že se ti prostě Bellka přestala líbit, koupil sis novou přilbu a teď ti je jen líto peněz a chceš Bellku za každou cenu vrátit a dostat zpátky prachy. To docela lituju prodejce škorpiků, až se ti přestane líbit ta jejich přilba...



už se stalo, škorpík se už vrací, fakt pecka

Naposledy editováno 14.10.2010 16:58:02

(reakce na) Reklamace helma bell

15.10.2010 v 17:02 | Nahoru | #43

Cooker>sakaljs .... BELLku mám a je na 1*...ty budeš asi patřit k těm co přitahujou smůlu a s tím neuděláš ani prd

Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist