ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
PRETORIAN88>co je to za WRko, 250 nebo 450?
prej krossová 2501 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
roberto.cz>prej krossová 250
WR 250F 2007
Má to jenom sundany světla, ale ty zitra nasadim
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
záááávist!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
[img]
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
a neríkejte mi Makaronek, mám z toho červené oči pak
PRETORIAN88>Navrc.TT-R> prosimtě a cítíš někdy nedostatek výkonu nebo je těch 250 dostatečnejch, při výjezdech, v bahně a tak...?
Tak zatim pociťuju jenom super ovladatelnost a dostatek vykonu. Sem zjistil že to ani zbytečně nevytáčím a když už otáčky nechám jít dál, tak to leti jak raketa. ve výjezdech když si tam nekopneš vyšší kvalt jak já, tak vyjedeš všechno s přehledem. Bahno sem zatim moc nezkoušel, ale v hodně hlubokym bahně už to asi nebude uplně ono, ale to stejně nevyheldávám
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
jezdim treba v tydnu za mladou po dalnici 40 tam a 40km z5 a to na ostre by nešlo, proto znovu říkám, pro me neni stvořená žádná motorka
Myslite že by fungovalo kdybych jako rybí oko použil na optiku foťáku kukátko ze dveří?
v čase cca 9.20 je vidět jak to jde snadno nahodit na zadni a na zadním kole se otočit když už není místo. To mě dneska obzvlášť bavilo To je neuvěřitelny jak mi ta motorka sedí. A zitra až bude z krosky enduro tak to bude teprv paráda Kua já bych jezdil aji ze spaní
Naposledy editováno 11.10.2010 23:34:30
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Z těch fotek z mobilu je houby vidět, ale zahučel jsem do nečekané bažiny, na povrchu tvrdé, ale kola se propadly a pod voda a bahno, nešlo se nikde o nic zapřít, více než metr na každou stranu jsem se bořil po kolena, nemohl jsem vytáhnout novy, natož pak kola, pomohlo až položení na bok a půl hodinové tahání do metr vysokého srázu nahoru, no nějaké šestikilo bych teda tahat nechtěl Bylo mi jasné od prvního okamžiku, že to už nevyjedu, prostě konečná, tak jsem zastavil benál, nechál motor dojet zbytek v karbci. Po téměř hodině na boku, někdy kolama nahoru a řídítky dolů jsem ji postavil, pustil benzín a na druhé šlápnutí jela