Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

(reakce na) Gasgas 250 07

30.9.2010 v 07:54 | Nahoru | #451

Uvalak>mam tam nabastleny voditko z KTM, jak je presne uchyceny nevim, daval mi ho tam kamos, kdyz mi rovnal jelito a chladic, ale muzu to vyfotit


jestli můžeš vyfotit, budu rád

kixs2: běžný spotřebák není problém - páčky maj všude (brzdová je dtto. jako Honda??, spojková je speciál pro GG), brzd. destičky, gufera do vidlic a řet. sada dtto., plasty dělá Polisport, stupačky jsou dtto. jako na WR450, píst je Vertex už v originálu - víc mě nenapadá. Měl jsem EC300/08, ale bude asi stejné pro všechny modely

Gasgas 250 07

30.9.2010 v 10:04 | Nahoru | #452
Originál písty jsou S3.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

30.9.2010 v 10:14 | Nahoru | #453
Taky bych potřeboval poradit - konkrétně kde koupit koncovku DEP na GG 300 2008? Psal jsem do Elmota, kde jí nabízej, ale tam se neobtěžovali mi za tejden odpovědět ...a Hora je neprodává. nějaká jiná možnost nákupu? Koukal jsem že jí na GG má dost lidí a je docela levná. Nebo ještě - neválí se někomu doma nějaká použitelná koncovka? Zničil jsem si svoji na posledních závodech ...dík za info .

Gasgas 250 07

30.9.2010 v 10:49 | Nahoru | #454
* originál píst jsem měl Vertex
* DEP jsem kupoval v Elmotu, dovozce do ČR je asi Razzo

Gasgas 250 07

30.9.2010 v 20:09 | Nahoru | #455
Spotřebák je v pohodě. Spíš mě zajímaly odkud berete těsnění motoru a tak.. nebo je standartně děláte z termasilu o,5 nebo podobnejch zdrojů..

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

30.9.2010 v 20:13 | Nahoru | #456
Na kolik vás vyšly gufera do vidle a kde ste je brali. Dík

macecha 45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

30.9.2010 v 20:19 | Nahoru | #457
PetrTM> Razzo

(reakce na) Gasgas 250 07

30.9.2010 v 20:24 | Nahoru | #458
Uvalak> Nahlášena útočná stránka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

30.9.2010 v 21:28 | Nahoru | #459
maras> Ještě řekni, že ti tečou vidle, když to nemá moc najeto . Jestli jo, zkus přitáhnout pružinky na guferech. Já jsem to použil na radu kámoše (už nevím, jestli se jen přitáhnou nebo jsem je nějak zkracoval? - někdo by to tu mohl napsat) u Pragy - tam byly klasické Paioli a tekly dost brzy, asi po 3/4 roce. Po téhle operaci už netekly až do doby, kdy jsem to prodal, a to byly další 2 roky. Samozřejmě nesmějí být poškozené kluzáky ani gufera a jestli mají najeto milión (což ty tvoje určitě nemají, já vím), tak by to asi nepomohlo.

(reakce na) Gasgas 250 07

30.9.2010 v 21:29 | Nahoru | #460
Itall> Hold prevence

Gasgas 250 07

5.10.2010 v 13:24 | Nahoru | #461
Tak řetězové kolečko se přecejen odporoučelo, abyste tak nezáviděli . Nové zakoupeno v ELMOTO. Tam jsem se též ujistil, že řetěz přepnutý nemám ani zdaleka, takže trhání spojek tím zapříčiněno není. Také jsem z rozhovoru usoudil, že nýtovat nebudu, páč je stále lepší, když povolí spojka na řetězu, než aby povolilo něco jiného jinde.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

27.3.2011 v 22:49 | Nahoru | #462
Tak jsem ji po pěti měsících zas vytáhl z garáže. Jak je zvykem, šla na první "ostré" šlápnutí, dokonce se udržela napoprvé a po pár sekundách už blafala bez sytiče. No, však má také najeto teprve 7500 km a 183 mth s původním pístem, zkrátka zánovní motorka . Kámoš mi poradil, že trhání řetězu by mohlo být zapříčiněno šroubem, co drží nožku stojánku. Je tam dost nešikovně. Po zevrubné prohlídce jsem zjistil, že na něm skutečně jsou stopy po styku s řetězem. Tak jsem ho zkrátil a dal tam obyčejnou užší matku. Uvidíme. Moc se mi to nezdá, že by se o něj řetěz trhl. Zas tak moc tam nekoukal. Jinak motorka funguje a jezdí dobře .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

28.3.2011 v 13:50 | Nahoru | #463
Itall> Já na gase dal origo řetěz (sundaný po koupi) a prakticky nový řetěz prasknul 3x během jedné vyjížďky!! pak došly náhradní spojky lidem z celý party a startovala pro gáje dodávka.. všiml jsem si, že praskl pokaždý čep přesně uprostřed, nikdo mi nevymluví, že to neni vada materiálu, Reginu už nikdy, dal se ČZ orm a od té boby přesně dle očekávání bez problému..

Naposledy editováno 28.03.2011 13:51:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

28.3.2011 v 14:12 | Nahoru | #464

Troj11 píše: Itall> Já na gase dal origo řetěz (sundaný po koupi) a prakticky nový řetěz prasknul 3x během jedné vyjížďky!! pak došly náhradní spojky lidem z celý party a startovala pro gáje dodávka.. všiml jsem si, že praskl pokaždý čep přesně uprostřed, nikdo mi nevymluví, že to neni vada materiálu, Reginu už nikdy, dal se ČZ orm a od té boby přesně dle očekávání bez problému..


Nemáš za to tolik tahat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

28.3.2011 v 15:58 | Nahoru | #465
Carlos.> Já s ČZ ORM také nikdy neměl problém, podle mě jsou to jedny z nejlepších řetězů. Narozdíl od těch ČZ bez kroužků. Ale jezdím stéle ten původní Regina, trhaly se spojky, to nebyla vada řetězu. Něco tam působí příliš velký tah.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

28.3.2011 v 16:47 | Nahoru | #466
Itall> Jen ještě k tomu šroubu co drží stojan - něměla by na něm bejt chycená rolnička po kterej ten řetěz běží ?

(reakce na) Gasgas 250 07

28.3.2011 v 17:05 | Nahoru | #467
Jezi> Na šroubu, co drží stojan, je rolna. Ale tohle je šroub, na kterém je nožka, tzn. nedrží celý stojan.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

21.4.2011 v 19:45 | Nahoru | #468
Potřebuju do té moji hujdy co nemá nic nalítáno píst. Značka? Doporučení? Budu rád za každej tip, dík

(reakce na) Gasgas 250 07

21.4.2011 v 20:41 | Nahoru | #469
maras> Mám dobrou zkušenost s vertexy.

Gasgas 250 07

21.4.2011 v 20:49 | Nahoru | #470
taky jsem tam daval Vertex

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

21.4.2011 v 21:25 | Nahoru | #471
A kde ste je sháněli?

(reakce na) Gasgas 250 07

21.4.2011 v 21:42 | Nahoru | #472

maras píše: A kde ste je sháněli?

u Edy z ElMota

Gasgas 250 07

21.4.2011 v 22:32 | Nahoru | #473
MEFO Jinín

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

23.4.2011 v 18:35 | Nahoru | #474
Chlapi je normální, aby v Gasíkoj EC300 byl po 120Mth třetí píst?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

23.4.2011 v 19:57 | Nahoru | #475
Fanda29> já měnil originál po 100mth. - na doporučení GG prodejce,když jsem kupoval novou - a byl ještě s velkou rezervou v poho. 3 písty na 120mth. asi nebude moc reálné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

23.4.2011 v 20:38 | Nahoru | #476

Monix píše: Fanda29> já měnil originál po 100mth. - na doporučení GG prodejce,když jsem kupoval novou - a byl ještě s velkou rezervou v poho. 3 písty na 120mth. asi nebude moc reálné



Já právě našel takový inzerát, tak jsem se zhrozil, že by Gas měl tak krátké intervaly na výměnu Díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

23.4.2011 v 22:17 | Nahoru | #477
Fanda29> Mám najeto 185 mth. Kolikátý píst mám napsat, až budu dávat inzerát?

(reakce na) Gasgas 250 07

23.4.2011 v 22:46 | Nahoru | #478

Itall píše: Fanda29> Mám najeto 185 mth. Kolikátý píst mám napsat, až budu dávat inzerát?



No minimálně pátej

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

23.4.2011 v 22:51 | Nahoru | #479
nutný to není, ale čím častěji se písty mění tím míň se vydírá nicasil.

(reakce na) Gasgas 250 07

23.4.2011 v 22:56 | Nahoru | #480

Vespa píše: nutný to není, ale čím častěji se písty mění tím míň se vydírá nicasil.



jasně, ale u třístovky po 40 mth?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist