Tak pozor na tohoto hajzla.Takto se vydělávají peníze.Nic neprodat,zboží mu zůstane na krámě a on si pěkně vydělá.Jednoho krásného dne ho stejně navštívím a to bude tanec...
Máte někdo podobné zkušenosti???
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na podvodníka
Na vše jsou doklady - dokonce online sledování (jak pošta, tak i ppl a ostatní přepravní společnosti) - udává se vždy přesný čas a datum příslušné operace, případně důvod nepvzetí.
Myslím že i tobě kubo, kdyby takhle někdo ,,bral,, peníze bránil by jsi se.
Už se mi to stalo opravdu mockrát - pokud je to jednou a zákazník uvede rozumný důvod, tak to hodím za hlavu. Párkrát se mi stalo, že tvrdili, že o tom nevěděli, ať to pošlu znovu, a vrátilo se to zasejc - to už bohužel řeším.
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na podvodníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na podvodníka
zx6rmichal>Hm ?! Ať už je to vymahatelne, nebo ne .... Za prve Ti někdo musí dokazat, ze jsi to byl Ty kdo zboží objednal existuje dost moznosti, jak je poslat do ...... (objednávka z počítače, který používá cela rodina - i když jako majitel bytu - počítače vím, kdo to objednal - využiji prava nevypovidat proti osobe blízké - čestné prohlášeni ze Ty jsi nic neobjednal- kamarad právník , který udělá bububu na dotyčnou firmu) A s poplatkem je konec ....
Myslel jsem že se tu nemůže objevit horší rada jež "udělal jsi dobře, že jsi zaplatil".
Na ojebávání odpovědět ojebáváním, když se to celé dá prokazatelně vysvětlit - není to ten "český přístup"?
c.j.>Hlavně že vy jste chytří jak rádio..
Tohle má spousta eshopů v podmínkách a věřte, že dluhy vymáhají..
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.
Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek ve výši 600,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny právnímu oddělení k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené.
a kdyz uz jsme u toho, s tema obchodnima podminkama si muzou leda tak vytrit vis co.. objednaval to tvuj desetilety syn, nebo kocka kdyz sla po klavesnici a hlavne tam neni PODPIS.. je to delane presne na tu skupinu lidi, kteri se sebou nechaji zametat.. a za to bohuzel nemuze nikdo..
Maverick-77>Hoši hoši. Zakladetel očividně lže jak když tiskne. Podle mě to bylo tak - objednal, rozmyslel si to, nedal nikomu nic vědět, odmítnul to.
Na vše jsou doklady - dokonce online sledování (jak pošta, tak i ppl a ostatní přepravní společnosti) - udává se vždy přesný čas a datum příslušné operace, případně důvod nepvzetí.
Myslím že i tobě kubo, kdyby takhle někdo ,,bral,, peníze bránil by jsi se.
Už se mi to stalo opravdu mockrát - pokud je to jednou a zákazník uvede rozumný důvod, tak to hodím za hlavu. Párkrát se mi stalo, že tvrdili, že o tom nevěděli, ať to pošlu znovu, a vrátilo se to zasejc - to už bohužel řeším.
asi si nepostrehl, ze ja taky tvrdim, ze zakladatel placa nesmysly ja bych nikomu sve penize jen tak nedal... Co se tyce tohoto konkretniho pripadu, tak tezko soudit, protoze zakladatel evidentne nerika pravdu, takze z toho se pak dela spatny zaver...
2.Proč ses s ním nedohodl at ti to pošle eventuálně znovu?Platil bys akurát dvakrát poštovné a možná nějaký manipulační poplatek ale ne hned pokutu?
3.Proč tys po něm nechtěl číslo zásilky aby jsi zjistil u PPL kde je chyba a jestli ti to vůbec poslal a eventuálně u nich reklamoval?Tak víš prd a třeba to zdrbli u PPL.
A jinak mám zkušenost,že se dobírka za 16 tisíc kterou mi poslali ztratila.U České Pošty.Poslali mi dva balíky najednou,jeden velký a druhý malý.Velký mi došel,ten malinký ne,ale byla v něm faktura na dobírku za oba,těch 16 litrů.Evidentně to někdo šlohnul a ten balík se prostě nedohledal.Balíky jsou pojištěné,tak to cákla pojištovna.Celý týden jsem se ale musel chechtat.V tom balíčku,který se už nevešel do toho velkého balíku,byla jen sada obyčejných plastových propisovaček za pár korun no ale jakože to stálo 16 tisíc.No a ten kdo to ukrad asi musel čumět,když to otvíral v domění,co v tom za ty prachy bude.Úplně jsem to v duchu plasticky viděl,jak otvírá ten balík a něvěřícně čumí na ty tužky
Popis průběhu událostí:
O půl sedmý večer volá řidič: "pane XY, za půl hodiny jsem u vás!" Já odpovídám: "měl jste tu být do pěti, teď už jsem na druhém konci Prahy" řidič: "nojo, máme toho moc, to víte-vánoce! Domluvte si s naším oddělením nový termín doručení."... A znovu s mírnou obměnou to celé třikrát dokola...
PPL už pro mě přestala existovat
MxDan>Myslel jsem že se tu nemůže objevit horší rada jež "udělal jsi dobře, že jsi zaplatil".
Na ojebávání odpovědět ojebáváním, když se to celé dá prokazatelně vysvětlit - není to ten "český přístup"?
Ano bezesporu ANO na ojebavani vzdy jen ojebavanim aneb kdo po tobe kamenem, ty na nej cihlou ...slusnost je krasna ale na mrchy nefunguje a fungovat nebude
c.j. píše: Jste zatím trochu mimo..
Podle nového zákoníku může firma nárokovat ušlý zisk po zákazníkovi - právě kvůli nevyzvedlým zasilkám. Hodně firem to má přímo v obchodních podmínkách, s objednáním souhlasíte s pokutou, pokud zásilku nevyzvednete. (ani to nemusí mít v podmínkácj, je to posvěceno zákonem..) Pokuta se nevymáhá sopudně exekucí, ale vymáhačskou firmou.. bohužel to je zcela zákonu vyhovovující postup..
Přesně tak, máš úplnou pravdu.