mám vyhlédnutou Suzuki GS 500E 2003 a rád bych se zeptal vás zkušených na jednu věc. Po zkušební projížďce začal z dolní části levého krytu motoru vytékat olej. Dle manuálu vypadá, že pod víkem (na straně řadičky) by měl být generátor, takže olej tam snad neměl být žádný, proto by mě zajímalo, o co by mohlo jít, nebo pokud se jedná o simeringy, kterými by mohl vytékat, tak na kolik by mohla vyjít oprava (Případně přetěsnění motoru,..). Moto má najeto kolem 50 tis. a vypadá, že žádným větším servisem neprošlo. Jen pro info, od oleje je zadělaný skoro celý stojan. Jsem v tomto úplný laik, proto budu rád za každou informaci.
Předem každému moc děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Teče olej z motoru
Prakticky to stačí přetěsnit - zkus na tom stáhnout cenu, že to jsou výdaje a práce navíc - pak si kup těsnění a nechej/nebo sám si to udělej - ve výsledku třeba ještě ušětříš.
Jedinný co podotknu, tak se podívej proč to teče - může to prostě už jen sáknout, ale jestli to není na to víko padené a ono není zkoroucené, vařené, špatně přetěsnované ( pak -> proč už do toho někdo lezl ?) apod ... ale nemaluju čerta na zed - je to prostě banalita na 15minut práce.
to zkroucené víko mě nenapadlo, a to že altík pracuje jak sardinka v oleji, také ne ;) Holt jsem si zvolil trefný nick ;)
Nevíš, na kolik by mohla přijít výměna simeringů (pokud by to bylo jimi)
(olej má světlou nažloutlou barvu
Díky)
- brzdovka - dava se tam to samy co do auta DOT4, či DOT5, na nadrzce je to napsano, kdyz daš vyšší dot nic se nedeje - je to teplota varu , tedy začne se vařit později ..
- chladici kapalina neni - odpada udrzba
- novej olej + filtr - paklize mas doklad ze byl menenej pred sezonou a nebyl prekrocenej servisni interval, tak to nech na jaro , at to tam prez zimu neni novej olej - ale uprimne, ono by se taky nic nestalo, tak kdyz to pro sichr vymenis nic se nestane..
- vymena svicek - jestli jede dobre a chyta dobre nemusis ... ale muzes
- zkouknout jak vypada vzduchovej filtr, pripadne muzes vymnit
- jinak zkouknout kolik zbejva brzdovejch desticek..
jinak samo kontrola VIN + typ motoru dle TP
tak at se kup zadari a nenajde se nic vaznyho
1 reakcí na tento příspěvek Teče olej z motoru
Brzdovka DOT 4 a DOT 5 jsou zásadně NEMÍSITELNÉ. DOT 5 je na základě silikonových olejů a do normálních systémů nesmí a ani obráceně. Ale aby to nebylo moc logické, tak DOT 5.1 už zase je mísitelná s DOT 4 a nižšími ale nikoli s DOT 5.
1 reakcí na tento příspěvek Teče olej z motoru
Ještě bych se zeptal, jak je vhodné zkontrolovat zadní kolo? V zatáčkách zdá se být trochu nestabilní, na rovině, když pustím řidítka, tak jede krásně rovně. Možná bych to přisoudil starší gumě (možná i přefouknuté), že na nerovnostech trochu poskakuje, nebo je na zvážení skontrolovat zadní tlumení? Měl by někdo radu, jak ho zkontrolovat? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Teče olej z motoru
1 reakcí na tento příspěvek Teče olej z motoru
1 reakcí na tento příspěvek Teče olej z motoru
diky za napady
Jaw
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |