1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
Naposledy editováno 12.09.2010 22:49:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
Riman>MrňaM> Tvůj názor chápu.Ale nechápu proč zrovna CBR....chceš se vyblbnout v zatáčkách dobře...Ale s gumama co sou na CBR a jeho podvozek celkově...řeknu popravdě bál bych se na tom do zatáček
máš recht chlape tydle dvácy maj gumy 2,75 /17 nebo se pletu ?to mám to samý na mojí padině.Já bych doporučoval to XRko to má ve předu 3x18 vzadu salám1 reakcí na tento příspěvek nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
Riman>Já sem chtěl taky rychlou 125ccm ale teď mě čeká takovejch oprav přes zimu...většina jen kvůli zlatým českým cestám (Tlumiče,ložiska přepákování) pak ještě řetězovka :D hold na každodení ježdění do školy to mito moc stavěný není
no a jaký ty tam máš gumy jinak já najezdil 2500 km a no problemo a že sem nešetřil hold cenduro2 reakcí na tento příspěvek nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
Riman>MrňaM> Tvůj názor chápu.Ale nechápu proč zrovna CBR....chceš se vyblbnout v zatáčkách dobře...Ale s gumama co sou na CBR a jeho podvozek celkově...řeknu popravdě bál bych se na tom do zatáček
pri koupi motorky jsem se tech galusek popravde taky bal, ale neni s tim problem to v zatacce prihnout. a proc zrovna cbr? mam na tom neco najezdeny a treba osobne mi ty vlastnosti motorky vyhovuji. proto navrhuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
letec11>no moc pěkný kde to bylo ?
Tk je z Varů vole, tk tenhle kraj asi moc nezná ne Se koukni do mapy, ty taky budeš hovno znát bečovský zatáčky nebo Karlovarskej klikatej stoupák, kde se zabil Hlinka...
Tom_Riddle>Tk je z Varů vole, tk tenhle kraj asi moc nezná ne Se koukni do mapy, ty taky budeš hovno znát bečovský zatáčky nebo Karlovarskej klikatej stoupák, kde se zabil Hlinka...
píčo vole dyt sem z Varů ale buchláky mi nic neříkaj cipe1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
posmiros>blbost, ta motorka je na ten výkon konstruovaná
RS a Mito musí nejmiň 25 tisíc km vydržet a NSR a TZR aspoň o 10t víc bez toho aby se někdo hrabal v motoru
Ale ve chvili kdy ten 2T otevres tak de vydrz do haje a musis delat vybrus kazdejch 10 az 15k kilaku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
SirIndy>Ale ve chvili kdy ten 2T otevres tak de vydrz do haje a musis delat vybrus kazdejch 10 az 15k kilaku...
sem f kontaktu z člověke kerej ze 125 aprilie rs dělal zkoušky na vějšcejenuje se ing. Hojka a ten mi řekl že vodevřená má neuvěřitelnejch33 kw apak vydrží hovno těch 10tkm ale když dáš jen ladˇák tk těch 30 dáš a u 2 taktu je ten ladˇák sakra znát a stačí to když jen vyměníš vejfuk nemusíš měnit karburátor ani trysky ani kliku třeba ta moje padina se dá vytáhnout na 15kw někde sem četl že i víc ale tomu nevěřím2 reakcí na tento příspěvek nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
A z toho vyplývá že ta nejlepší motorka nemusí bejt ta nejrychlejší.
letec11>sem f kontaktu z člověke kerej ze 125 aprilie rs dělal zkoušky na vějšcejenuje se ing. Hojka a ten mi řekl že vodevřená má neuvěřitelnejch33 kw apak vydrží hovno těch 10tkm ale když dáš jen ladˇák tk těch 30 dáš a u 2 taktu je ten ladˇák sakra znát a stačí to když jen vyměníš vejfuk nemusíš měnit karburátor ani trysky ani kliku třeba ta moje padina se dá vytáhnout na 15kw někde sem četl že i víc ale tomu nevěřím
Samotnej ladak zveda vykon minimalne (pokud puvodni vyfuk nema naky ucpavky), hlavni vykonovej narust je zvetsenim trysek, lepsi vyfuk jen umoznuje vyuziti potencialu motoru, ne ze by sam tolik vylepsil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
pernik92>Kurna take diskuze miluju. Nejakej maník si umane že chce mít hnedka s řidičakem tu nejlepší motorku a vubec ho nezajímá nic ostatní. Ja jsem mel v 16 ridicak na 125 a jezdil na Jawe 21 a proc??? Protože tatík nemel prachy a ja tez ne tak sme pockali do 18 a az pak mi ji kupil. Jenže tedkom lituju toho že sem fichtla prodal.
A z toho vyplývá že ta nejlepší motorka nemusí bejt ta nejrychlejší.
Ja si zase delal ridicak az v osmnacti a pritom sem si koupil (kompletne za svoje) pouze 125ccm starsi opryskany 2T na nauceni i kdyz jsem mohl mit daleko lepsi a vykonnejsi motorky. O pul roku pozdeji po ziskani zkusenosti sem pridal 650ccm 4T jednoval a ted po dalsim roce 650ccm dvouval (taky vsechno za svoje). Kdyz vidim nadpis tohoto threadu tak odhaduju, ze kdyby zacinal v 18ti tak si poridi do zacatku R6 papirove zavrenou na 25kW
pernik92>Kurna take diskuze miluju. Nejakej maník si umane že chce mít hnedka s řidičakem tu nejlepší motorku a vubec ho nezajímá nic ostatní. Ja jsem mel v 16 ridicak na 125 a jezdil na Jawe 21 a proc??? Protože tatík nemel prachy a ja tez ne tak sme pockali do 18 a az pak mi ji kupil. Jenže tedkom lituju toho že sem fichtla prodal.
A z toho vyplývá že ta nejlepší motorka nemusí bejt ta nejrychlejší.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
Riman>SirIndy> Pravdu máte oba výfukem a upravením karburátoru se u 2T přidá hodně a když se to sladí dohromady pak to je peklo
Jeste pokud ma priveru tak se musi sladit a kdyz se pak otevre tak s vama zamava i 125ccm :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
Riman>SirIndy> Pravdu máte oba výfukem a upravením karburátoru se u 2T přidá hodně a když se to sladí dohromady pak to je peklo
jasně ale nejjednodušší je vymšnit vejfuk a další laborování už vyžaduje praxi a to vim zkus jen tak nahodile koupit novou trysku nebo karbec pak už to jede nová klika a tunning na brzdě kerej si každej nemůže dovolit1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší/nejrychlejší silniční 125cc od 16let
letec11>jasně ale nejjednodušší je vymšnit vejfuk a další laborování už vyžaduje praxi a to vim zkus jen tak nahodile koupit novou trysku nebo karbec pak už to jede nová klika a tunning na brzdě kerej si každej nemůže dovolit
Vetsinou je u 125ccm ten vykon nejak srazen na tech 11kW, vetsinou jinejma klapkama a ucpavkama ve vyfuku, to chce jako prvni vyndat a vetsinou staci, komu nestaci tak jak rikas laborovat s karbcem a dat ladak. Ja mam odstraneny limitace a koncovku z krosky a staci mi to, zmena trysek je slozitejsi a muzes hodne snizit zivotnost motoru.
SirIndy>Vetsinou je u 125ccm ten vykon nejak srazen na tech 11kW, vetsinou jinejma klapkama a ucpavkama ve vyfuku, to chce jako prvni vyndat a vetsinou staci, komu nestaci tak jak rikas laborovat s karbcem a dat ladak. Ja mam odstraneny limitace a koncovku z krosky a staci mi to, zmena trysek je slozitejsi a muzes hodne snizit zivotnost motoru.
A přesně to sem měl na mysli výěna trysek bo karbec je sakra složitá a málo kdo to umí