globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátory GS 500
24.9.2010 v 21:48
Ahojte kolegové motorkáři, potřeboval bych jednu radu. Mám GS 500 r.v. 2000 a nějak se mi vysypali karburátory a našel jsem na netu jiné za rozumnou cenu ale jsou z geesa z r.v. 1994 a jiné z r.v. 1997 karburátory jsou kompletní. Myslíte že je tam můžu dát a bude to jezdit v pohodě? moc vám děkuju za odpovědi.

Uzavřeno 11.07.2011 v 12:40 uživatelem Suzak1

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 21:57 | Nahoru | #1
Ahoj, r.v. 2000 byl mezitypový, doporučuji porovnat tvé a nabízené karburátory, rozdíly jsou patrné již na první pohled. Jinak změna karburace nastala až od modelového roku 2001, další 2003 nebo 2004 (teď si nejsem jist).

Naposledy editováno 24.09.2010 21:57:47

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:02 | Nahoru | #2
No ani v suzuce v Praze nepoznali co mám přesně za karburátory, neví jaký tam mají přijít správný šroubky na štelování směsi :( takže starší by tam myslíš šly?

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:09 | Nahoru | #3
Tak jenom kvůli těm jehlovým šroubkům bych nové karby asi nekupoval...i když ta cena možná bude srovnatelná. Nemáš fotku těch karbů? Pokud mají kulaté plovákovky, budou to ty staré.

Jinak se servisy mám vlastní zkušenost, doporučuji veškeré díly hledat na partsdepot podle roku výroby (ideálně podle VINu, či určit r.v. z vinu)

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:11 | Nahoru | #4
Každopádně jiné karby by tam jít měly, pokud bude sedět rozteč příruby a otvorů do airboxu.

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:12 | Nahoru | #5
No to je právě to, dal jesm jim VIN a vyjel jim úúúplně jiný šroubky než tam mám já, a tvrdili mi že podle vinu je to na 100 % správně tak jsem je tam dal a je to ještě horší.

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:16 | Nahoru | #6
Leda bys měl jiné karby. Nemáš fotku těch tvých? Já teď hledal fotky mých ale nenašel jsem je zatím...

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:17 | Nahoru | #7
Nejlepší by ovšem byl mnodel karburátorů, je vyražen na těle karbu.

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:19 | Nahoru | #8
A co podle tý fotky poznáš? mám je zítra vyfotit a ukázat ti ty moje a i ty který bych tam eventuelně dal?

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:19 | Nahoru | #9
Takhle vypadají karburátory z modelu 2001:

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:22 | Nahoru | #10
mám jiné

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:22 | Nahoru | #11
A takhle do roku 2001:

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:24 | Nahoru | #12
JJJJJJ tyhle mám

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:26 | Nahoru | #13
Tak potom to v suzuce jenom neumí seřídit A ty jehlové šrouby, jsou vůbec jiné, nebo tě jenom tahají za nos?

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:28 | Nahoru | #14
Nicméně v tomto případě můžeš koupit kterékoliv starší karby, budou sedět (teda nejsem si jist u úplně prvních modelů, tam mohly být nějaké změny, ale z 94 a 97 budou sedět na sto procent)

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:28 | Nahoru | #15
nee oni mi to neseřizovali víš? já sem si u nich jen objednal šroubky podle vinka a když jsem si pro ně přišel zjistil jsem že jsou jiný než tam mám já ty starý

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:32 | Nahoru | #16
aha a jak se vůbec liší? je to nějak zásadní? Bude to chtít seřídit tím starým známým způsobem...

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:36 | Nahoru | #17
no 1. ty nové jsou delší
2. ta jehla nahoře je tlustší
3 mají kratší závit
4 jdou našroubovat hloubš

Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:44 | Nahoru | #18
aha, tak to bude záviset jenom na seřízení, jiný rozdíl by tam být neměl. I když mě trošku zaráží změna kuželovitosti, kterou popisuješ. Zkus to zeštelovat, určo to půjde

1 reakcí na tento příspěvek Karburátory GS 500

24.9.2010 v 22:46 | Nahoru | #19
mekde dmes jsem to zkoušel podle tvého návodu asi 3 hodiny :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory GS 500

24.9.2010 v 23:15 | Nahoru | #20
Suzak1> první den mi taky došly po pár hodinách sprostá slova Zítra už to určo půjde Ještě kukni na jehly, 2-3 zářez bez podložek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory GS 500

24.9.2010 v 23:22 | Nahoru | #21
JyrkaFM> jak to myslíš bez podložek? a jinak je mám na druhém

(reakce na) Karburátory GS 500

24.9.2010 v 23:46 | Nahoru | #22
Suzak1> no já měl na svých jehlách ještě pod segrovkou takovou plastovou podložku a někdy se tam dávají ještě kovové malé podložky, když je třeba seřídit polohu mezi zářezy.

Karburátory GS 500

25.9.2010 v 11:20 | Nahoru | #23
jj to tam mám taky ty plastové

Karburátory GS 500

25.9.2010 v 18:25 | Nahoru | #24
Pokud máš stejné osazení na válec,délku a pruměr do airboxu,jdou přetryskovat na aspoň podobné trysky tak bych v tom neviděl problém.
Kdysi jsem se pokoušel a sprinty, laboroval jsem s několika motory,
karburátory, tryskami a pod.
Nevěřil bys co všechno je schopno jezdit...
Karbce je v tomto případě výhra, dají se dělat neuvěřitelné věci.
Se stříkačkou je to už o něčem jiném....
Neboj se toho...

Karburátory GS 500

26.9.2010 v 22:47 | Nahoru | #25
http://www.tipmoto.c...6216-karburator.html

Clapí půjde mi tam tenhle když mám r.v. 2000 ???

Karburátory GS 500

26.9.2010 v 23:21 | Nahoru | #26
sim tě a proč chceš kupovat karburátory? co to dělá, co tam chybí?
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist