technicka aspon za 10 piv mate nekdo predelanou gsx-r 600 K6/K7 na okruh, ze vaham , s proklemovanym spinacem spojky?????? Mam problem, jak jinak ze, motorka ma celych uzasnych 60 koni ani vymena cdi ktere bylo vadne to nevyresilo, od par chytrych hlav jsem se dozvedel ze u suzuki je to veliky problem a ma to vliv na vykon moto pres ecu, na zahranicnim foru jsem nasel u 750 07 skoro minus 25 koni pri proklemovanym spinaci spojky. Moto byla na brzde a diagnostice v suza moto, ale jedine co se podarilo zjistit je ze "nefunguji" horni vstriky, ale diagnostika nic nehlasi, takze kolik ze zo bude tech piv . Dulezity je jestli to nekdo ma, je info zda tam ma puvodni cdi bez power commanderu a atd...... pripadne je to s tim spojkovym spinacem pravda ? Byl by mi nekdo ochoten pujcit cdi na 600 K6/K7, aby se vyloucilo dalsi vadne cdi
Diky za poznatky a nabidky k snatku
Pazout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
vldouš>Plnej souhlas s Murkinem i Ermolenkem. Taky mám Ignitech a nevidím důvod proč ten spínač vyndávat.
V Litrech ze spínačem spojky není problém !!
řeší se to u 600-750 K6-7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
gorkin>V Litrech ze spínačem spojky není problém !!
řeší se to u 600-750 K6-7
U litru je taky problém,ale až od K7
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
technicka aspon za 10 piv mate nekdo predelanou gsx-r 600 K6/K7 na okruh, ze vaham , s proklemovanym spinacem spojky?????? Mam problem, jak jinak ze, motorka ma celych uzasnych 60 koni ani vymena cdi ktere bylo vadne to nevyresilo, od par chytrych hlav jsem se dozvedel ze u suzuki je to veliky problem a ma to vliv na vykon moto pres ecu, na zahranicnim foru jsem nasel u 750 07 skoro minus 25 koni pri proklemovanym spinaci spojky. Moto byla na brzde a diagnostice v suza moto, ale jedine co se podarilo zjistit je ze "nefunguji" horni vstriky, ale diagnostika nic nehlasi, takze kolik ze zo bude tech piv . Dulezity je jestli to nekdo ma, je info zda tam ma puvodni cdi bez power commanderu a atd...... pripadne je to s tim spojkovym spinacem pravda ? Byl by mi nekdo ochoten pujcit cdi na 600 K6/K7, aby se vyloucilo dalsi vadne cdi
Diky za poznatky a nabidky k snatku
Pazout
Tak vyřešeno,všechno funguje jak má,to bude piv,se asi uchlastám
Naposledy editováno 22.09.2010 11:34:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
Murkin>Cus vsem,
technicka aspon za 10 piv mate nekdo predelanou gsx-r 600 K6/K7 na okruh, ze vaham , s proklemovanym spinacem spojky?????? Mam problem, jak jinak ze, motorka ma celych uzasnych 60 koni ani vymena cdi ktere bylo vadne to nevyresilo, od par chytrych hlav jsem se dozvedel ze u suzuki je to veliky problem a ma to vliv na vykon moto pres ecu, na zahranicnim foru jsem nasel u 750 07 skoro minus 25 koni pri proklemovanym spinaci spojky. Moto byla na brzde a diagnostice v suza moto, ale jedine co se podarilo zjistit je ze "nefunguji" horni vstriky, ale diagnostika nic nehlasi, takze kolik ze zo bude tech piv . Dulezity je jestli to nekdo ma, je info zda tam ma puvodni cdi bez power commanderu a atd...... pripadne je to s tim spojkovym spinacem pravda ? Byl by mi nekdo ochoten pujcit cdi na 600 K6/K7, aby se vyloucilo dalsi vadne cdi
Diky za poznatky a nabidky k snatku
Pazout
Tak vyřešeno,všechno funguje jak má,to bude piv,se asi uchlastám
a co vypacime tady z tebe cast tveho know how? :) jakoze cim to bylo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
assassin>a co vypacime tady z tebe cast tveho know how? :) jakoze cim to bylo?
No tak pažout mi říkal, že na půjčeném Ignitechu to jelo jak mělo, jen by mě zajímalo jestli se to rozjelo i na původní ECU.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
Dalos76>No tak pažout mi říkal, že na půjčeném Ignitechu to jelo jak mělo, jen by mě zajímalo jestli se to rozjelo i na původní ECU.
Orig jednotce nic neni,jede to i na ni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
Murkin>Orig jednotce nic neni,jede to i na ni.
Tak máme tipovat, který drátek upadnul?
Edit: jinak tedy samo gratulace ke zprovoznění...
Naposledy editováno 22.09.2010 13:10:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
Dalos76>Tak máme tipovat, který drátek upadnul?
Edit: jinak tedy samo gratulace ke zprovoznění...
Zadny dratek,ale v Suzamoto by si meli sahnout do svedomi odbornici.
Cela sezona v haji a ked som hovoril ze motorka nejde tak si vsetci mysleli ze sa vyhovaram.
Bol som asi na piatich brzdach a vsade mi namerali 120-125 koni a podobne hovadiny, vzdy som zaplatil a radostne som isiel motorku vyskusat na okruh ale motorka stale nesla a seriove R6 okolo mna leteli ako 1000.
Aj ked uz sme zistili ze jednotka sa po odpojeni dolezitych cidiel da do nejakeho nudzoveho rezimu. Tak by nas nenapadlo ze ju treba aj po napojeni vsetkych cidiel a privier a co ja viem coho(uz som dal aj seriovy vyfuk) nechat v servise Suzuki vymazat chyby.
Ako hovorim ,trvalo mi to asi rok nez sme sa to dozvedeli stacilo ju v Suzuki napojit na diagnostiku a vymazat chyby - cca 5 min.
Ale tu mozno bol iny problem lebo o tom prepnuti sa do nudzoveho rezimu urcite Murkin vie..
Naposledy editováno 22.09.2010 13:48:04
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
pazout>P.S. napoveda, spinac v tom jel taky, ale tomu druhymu neuverite
uz vim:) a verim protoze jsem to videl:) , ale taky bych nad tim asi docela badal, protoze to jsem netusil ze se to taky stava, sem holt se zkusenostma zamrzl na starejch sracich kam se tohle nedavalo:)
Naposledy editováno 24.09.2010 07:31:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
assassin>uz vim:) a verim protoze jsem to videl:) , ale taky bych nad tim asi docela badal, protoze to jsem netusil ze se to taky stava, sem holt se zkusenostma zamrzl na starejch sracich kam se tohle nedavalo:)
No táááák ven s tím Z toho děláte kovbojku
takze ponauceni je jen jedno, zlaty cesky tedy spis murkin rucicky aneb uroven znackovych servisu v cr je
69,89 Nm pri 11314 ot. a 123,41 PS pri 13881 ot. na motoru na kole 108/63
ja tam mam ignitech, vyfuk RP GP RACING STYLE, KN, iridiove svicky a smitec
jen pro info DK dela neco podobnyho, ale ta cena
Kompletní výfukový systém Yoshimura, vzduchový filtr K&N, Dynojet Power Commander
112/63 na kole 41.850,-
takze MURKINE klobouk dolu.........
[img]
Naposledy editováno 20.10.2010 21:04:12