globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
 
21.9.2010 v 07:07
Ahoj jedná se o Yamaha YZF-R125 mám možnost koupit padlou motorku asi za 50 000 Kč.(najeto 8320 km) (plasty odřený z jedný strany) .... a můžů koupit Yamahau YZF-R125 za 60 000 Kč.(nepadlou... najeto cca stejně 8 500 km) .... do čeho byste šli ? Do nepadlý nebo pro začátek může bejt padlá tudíž za menší cenu ?? Děkuju
Anketa: Mám vzít bouranou nebo nebouranou ?
Ber nebouranou
66%
42
Ber bouranou
34%
22
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

22.9.2010 v 18:49 | Nahoru | #31

Creck>Si delate kozy ? Vy nekdo znate nepadnutou motorku co ma vic jak dva roky provozu za sebou ?



ale jo, sem tam se naaahodou nejaka ukaze

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

22.9.2010 v 19:06 | Nahoru | #32

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

22.9.2010 v 19:11 | Nahoru | #33

Stiflik>Odřená http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/447012-yzf-r125.html tady to máš ...



tak ta neni bourana ani nahodou je jen padla na plasty, a podle velikosti oderek tipuju ze v docela maly rychlosti... nevahej a bez do ni, ty skrabance tomu vykon neuberou... ty s tim stejne taky flaknes, a nebude te to tak srat kdyz uz bude odrena.. a usetrene prachy vraz do kvalitnejsi vybavy

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 00:35 | Nahoru | #34
ty vago, za pade bych si to koupil taky na blbnutí místo skutra.

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 07:10 | Nahoru | #35
S výjimkou funglovky vybalený z bedny je každá padlá.Jenže někdo to přizná, nekdo ne!

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 07:46 | Nahoru | #36
Tak jak pisou, vem padlou
Protoze po par dnech bude padla stejne
Stejny jako u mne, 2 metry od baraku na plesnivim jabku, no mozna tam byl i slimak

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 08:15 | Nahoru | #37
kde ze se prodavaj nepadly ojety motorky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 08:21 | Nahoru | #38

Fofrer>kde ze se prodavaj nepadly ojety motorky?



Jistotu nemas nikde, urcite jim pada uz ve fabrice

Takze jistotu budes mit, kdyz si objednas dily a slozis jako lego

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 14:44 | Nahoru | #39
Rachot> jistotu nemáš nikdy. jinak u ojeté motorky bych to nějak extra neřešil. jede to rovně, nic z toho nechčije, není to nijak bastlené...kámoš si koupil luxusního blada 2 roky starý serviska, origo gumy, skoro nejetá, hafo věcí k tomu,dal za to 250. jezdil 3 sezony, leštil to, pečoval o to a nakonec se blbci srazili a všechno včoudu. letos to prodal za 110 takže pokud je padená pořádně to okouknout a klidně to vzít

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 14:54 | Nahoru | #40

pesastor>S výjimkou funglovky vybalený z bedny je každá padlá.Jenže někdo to přizná, nekdo ne!



Přijeď se podívat předvedu Ti hned čtyři nebourané motorky k dnešku mají najeto dohromady
230 000 km.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 17:36 | Nahoru | #41
to záleží jak je padlá) pokud to jsou jen plasty a nějaká ta stupačka je to v poho ale pokud se to dotkne motoru rámu atd je to průser:)zas je taky otázka zda chceš machrovat nebo jezdit))

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 17:39 | Nahoru | #42
po prohlédnutí foto doporučuji padlou
Ušetříš 20táců a na vyježdění to stačí a plasty opravíš max do 5tis.

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 17:49 | Nahoru | #43
Radši padlou a neopravovanou, než "nepadlou" a spravenou blbě. Viděl jsem kytovaný ocelový rám. A přišlo se na to, až když se nechal opískovat, normálně to pod lakem nešlo vidět... Jetá nepadlá motorka je sci-fi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 21:10 | Nahoru | #44

Starous68>Radši padlou a neopravovanou, než "nepadlou" a spravenou blbě. Viděl jsem kytovaný ocelový rám. A přišlo se na to, až když se nechal opískovat, normálně to pod lakem nešlo vidět... Jetá nepadlá motorka je sci-fi.



naprostý souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 21:21 | Nahoru | #45
Buellxb9S> No, moje vlastní zkušenost, po dvou (až třech) původních majitelích jsem já sám došel na to, že moje VFR má ohnuté vidle. Do té doby všichni jezdili - včetně mě - a nic se nedělo. Až mi loni na jaře začal utíkat olej z jedné šavle. Tak jsem to rozhodil - a hele! - obě šly okamžitě nové. Nikdo na to nepřišel, ani já, že je něco v nepořádku. Kdybych to koupil, tak, jak to bylo po havárii, hned bych tlumiče vyhodil...

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 21:52 | Nahoru | #46

Starous68>Buellxb9S> No, moje vlastní zkušenost, po dvou (až třech) původních majitelích jsem já sám došel na to, že moje VFR má ohnuté vidle. Do té doby všichni jezdili - včetně mě - a nic se nedělo. Až mi loni na jaře začal utíkat olej z jedné šavle. Tak jsem to rozhodil - a hele! - obě šly okamžitě nové. Nikdo na to nepřišel, ani já, že je něco v nepořádku. Kdybych to koupil, tak, jak to bylo po havárii, hned bych tlumiče vyhodil...



Já měl úplně na chlup to samé s rozdílem, že moje se nechaly narovnat a přebrousit.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 21:59 | Nahoru | #47
Taky jsem si myslel, ale ty moje byly tak pokrčené, že to tam nešlo nechat. Nové v akci - obě za pět tisíc, to šlo. Už jsou tam dva roky a spokojenost.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 22:53 | Nahoru | #48
Asi záleží na tom jak jsi zručnej a jak tě ta práce baví. Pokud ti nevadí u toho nějaký ten čas strávit, šel bych do té padlé.

Není problém si ty plasty doma svařit pokud jsou polámané, není to nic těžkého. Barvu si necháš udělat do spreje a sám si to i nalakuješ. Nějaké chybějící nálepky bych neřešil.

To že je motorka padlá hned neznamená že se musejí koupit nové plasty ...

Já svojí chybou zlámal většinu plastů a protože nebyli peníze jsem si to celé sám opravil, nějaké peníze stál jen ten lak. A to že jsem jezdil bez nálepek, mi bylo úplně jedno.

DJwasabi>Za nalakování plastů dáš minimálně 5litrů...Ber zdravou...



Tolik mě vyšlo nechat si namíchat metalízu i s bezbarvym lakem na auto

Kde na to chodíte

Naposledy editováno 23.09.2010 22:56:58

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

23.9.2010 v 23:58 | Nahoru | #49

Lexa999>nikdy nevíš, co je u padnutý zmrvenýho, co neni na první pohled vidět..a jakto rozdíl 20tis? chápu dobře, že 60-50tis = 20tis?


NO JASNE 10 000 mit nebo nemit je preci 20 000

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

24.9.2010 v 07:36 | Nahoru | #50
Můj názor je, že nikdy nevíš, jak se k tý který mašině konkrétně majitel choval, takže ta padlá může bejt celkově v daleko lepšim stavu než ta nepadlá

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že jsem měl taky padlý CBRo a nebyl s tim nikdy žádnej problém GSX-Ro bylo dokonce bouraný na předek, ale protože to majitel dal dokupy a nechal vše zkontrolovat a poškozený díly vyměnit za nový, tak taky šlape jako hodinky

Je to holt o štěstí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist