1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
Stiflik>Odřená http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/447012-yzf-r125.html tady to máš ...
tak ta neni bourana ani nahodou je jen padla na plasty, a podle velikosti oderek tipuju ze v docela maly rychlosti... nevahej a bez do ni, ty skrabance tomu vykon neuberou... ty s tim stejne taky flaknes, a nebude te to tak srat kdyz uz bude odrena.. a usetrene prachy vraz do kvalitnejsi vybavy
1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
Fofrer>kde ze se prodavaj nepadly ojety motorky?
Jistotu nemas nikde, urcite jim pada uz ve fabrice
Takze jistotu budes mit, kdyz si objednas dily a slozis jako lego
1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
Starous68>Radši padlou a neopravovanou, než "nepadlou" a spravenou blbě. Viděl jsem kytovaný ocelový rám. A přišlo se na to, až když se nechal opískovat, normálně to pod lakem nešlo vidět... Jetá nepadlá motorka je sci-fi.
naprostý souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
Starous68>Buellxb9S> No, moje vlastní zkušenost, po dvou (až třech) původních majitelích jsem já sám došel na to, že moje VFR má ohnuté vidle. Do té doby všichni jezdili - včetně mě - a nic se nedělo. Až mi loni na jaře začal utíkat olej z jedné šavle. Tak jsem to rozhodil - a hele! - obě šly okamžitě nové. Nikdo na to nepřišel, ani já, že je něco v nepořádku. Kdybych to koupil, tak, jak to bylo po havárii, hned bych tlumiče vyhodil...
Já měl úplně na chlup to samé s rozdílem, že moje se nechaly narovnat a přebrousit.
Není problém si ty plasty doma svařit pokud jsou polámané, není to nic těžkého. Barvu si necháš udělat do spreje a sám si to i nalakuješ. Nějaké chybějící nálepky bych neřešil.
To že je motorka padlá hned neznamená že se musejí koupit nové plasty ...
Já svojí chybou zlámal většinu plastů a protože nebyli peníze jsem si to celé sám opravil, nějaké peníze stál jen ten lak. A to že jsem jezdil bez nálepek, mi bylo úplně jedno.
DJwasabi>Za nalakování plastů dáš minimálně 5litrů...Ber zdravou...
Tolik mě vyšlo nechat si namíchat metalízu i s bezbarvym lakem na auto
Kde na to chodíte
Naposledy editováno 23.09.2010 22:56:58
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že jsem měl taky padlý CBRo a nebyl s tim nikdy žádnej problém GSX-Ro bylo dokonce bouraný na předek, ale protože to majitel dal dokupy a nechal vše zkontrolovat a poškozený díly vyměnit za nový, tak taky šlape jako hodinky
Je to holt o štěstí