globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
 
20.9.2010 v 12:12
co vy?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 15:51 | Nahoru | #31

Bubrak ZX10R>hele uz o tom pisou na idnesu, ze je tam bordel, ja si nevymejslel

http://zpravy.idnes.cz/novy-okruh-spatne-zametli-ridici-si-rozbijeji-celni-skla-pem-/domaci.asp?c=A100920_135518_domaci_hv



jo, já zas slyšel něco o ocelovejch šponách v pneumatikách, tak si dávejte bacha

(reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 15:52 | Nahoru | #32
Bubrak ZX10R> Ne ty dělaš zpravodaje pro idnes

1 reakcí na tento příspěvek Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 18:02 | Nahoru | #33
vyrazil jsem tam asi ve 3, projel smer na Brno az k D1, nasledne zpatky s otockou v Ricanech, a potom jeste ze Slivence na Sporilov pres Barrandovky most a po Jizni spojce (meric traffic po "stare").

Velka cast cesty je betonova, ale minimalne ve smeru D5->D1 se mi zdalo, ze panely by mohly byt lepe slicovany (pokud srovnavam napr. s D11) - misty charakteristicke drncani v rytmu D1 bylo asi vetsi nez jsem cekal. Krizovatka s D1 byla docela zatizena, exit z okruhu na kruhac na Ricany stal (je mozne, ze toto bude pravidelny stav). Zpatky jsem mel z povrchu trochu lepsi pocit (jak toto videli ostatni?).

Ze Slivence dolu k rece byl traffic v pohode (ale bylo to mimo spicku, cca v 16 hod), Jizni spojka smerem k D1 taky, zpatky se stalo tradicne pred mostem kratce na semaforu (resp. kratce diky motorce )

1 reakcí na tento příspěvek Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 18:32 | Nahoru | #34
samy radary, prasata jedny :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 18:34 | Nahoru | #35

tuffy>samy radary, prasata jedny :/



Jéééééééééé,to budu mít foteček ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 18:53 | Nahoru | #36

danik1>Jéééééééééé,to budu mít foteček ...



To jsme dva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 20:24 | Nahoru | #37
Skalda> Ještě jsem neviděl panelovou dálnici, tenhle blud je ale koukám mezi lidma hodně rozšířený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 20:52 | Nahoru | #38
Roubi_R1> plocha betonoveho povrchu silnice neni kontinualni jako asfalt, ale ma mezirky po nekolika metrech... dobre je to videt, kdyz se na takovem miste zastavi provoz. Podle teto (nebo jine) definice nevidim duvod, proc by se onem obdelnikovym sekcim tvoricim povrch nemohlo rikat "panely", at uz technologie jejich vyroby/pokladky je jakakoliv.

Roubi_R1>Skalda> Ještě jsem neviděl panelovou dálnici...

Pojem "panelova konstrukce dalnice" vystupuje napr. tomto dokumentu o D1. Pojem "panelova dalnice" napr. v tomto clanku. Spojeni "panelova dalnice" se da najit leckde (coz samozrejme neni zarukou spravnosti).

Pokud nesouhlasis s terminologii, predstav si misto mnou pouziteho slova "panely" spojeni "pravouhle sekce" a pokus se mi objasnit pricinu onoho bludu (bez urazky - ja se rad poucim). Vic by me ale zajimala zkusenost z R1...

Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 21:18 | Nahoru | #39
tak zkouška ok, zatim max. 240, de to, super bude první delší tunel z kopce (ten od d1) až nebude provoz, a pak ta rovinka přes most do 2.tunelu jo jinak fizzi pozooor, sem slyšel že tam prej nějakej starej dědek háže připínáčky pod kola, tak tam radši nejezdi

2 reakcí na tento příspěvek Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 22:33 | Nahoru | #40
Jel jsem to od D1 az na Slivenec ke spojce K Barrandovu, pak zpatky, trochu projel tu megakrizovatku(jak prohlasovali) na Strakonicky a jel na sjezd na starou Benesovskou a pak vecer odtamtud zpet na D1.

Prvni co me po sjeti z D1 uvitalo byly hned na prvnim moste dve podelny propadly vlny (pravdepodobne premosteni II/101, zrejme 2 samostatna mostni telesa), takze vitejte doma

Dal pak uz ale dobry, povrch vetsinou betonovej (vcetne tunelu), minimalne mosty vsak asfaltovy.
Komunikace dalnicnich parametru - 2 siroky jizdni pruhy + odstavnej v kazdem smeru, oba smery oddeleny delicim pasem se svodidly (novej typ kdy pod "hlavnim" svodidlem je jeste jedno mensi trochu zapusteny), dostatecne pripojovaci a odpojovaci pruhy.
Tunely bez odstavnych pruhu (mozna ze dolu je jen takovej miniaturni), z kopce dvoupruhovy,
do kopce (od reky na obe strany) tripruhovy (treti pruh vznika z pripojovaciho pruhu od Strakonicky),
se svetelnym rizenim jizdy v pruzich (takovyto ze je pruh otevrenej nebo zavrenej).
Na vrcholech stoupani (jiz mimo tunely) se uzavira nejrychlejsi pruh.

Promenne znaceni maximalni rychlosti:
v otevrene krajine 100 km/h
v tunelech pritroublych 80 km/h (fakt nevhodna rychlost pro komunikace s pritomnosti tezke nakladni dopravy!!!!)
(Vim ze to se u nas nestane, pac u nas se uzdy zasadne nepovoluji, ale kdyby ty rychlostni omezeni casem trochu povolili, tak by to bylo jen lepsi.)

V tunelech usekove mereni rychlosti a la Strahovsky tunel apod. (pravdepodobne to bude v reziji PCR), mimo jsem si niceho nevsim.

Provoz:
Zatim dodrzovani rychlosti, je to novy, ridici se "s terenem" seznamuji.
Vzhledem k rychlostnim limitum v pripade vetsiho mnozstvi ruzne rychle jedoucich vozidel (predjizdeni nakl. vs. osob.) dost nepruzny provoz.
Tripruh stoupani v tunelech v limitu 80 km/h des bez - "hradba" pres tri pruhy a vsichni nahnacany na sebe a hlavne cumet na rychlomer.
Predevsim v tripruhu v tunelech rada ridicu pusobi dojmem ze to pojimaji jako na jizni spojce - komunikace v obci alias jizda v pruzich.
(Znamej nesvar jako na triproudym useku D1, vubec se nedivim ze v nejaky studiji psali, ze pro nas jsou triproudy dalnice neefektivni.)

Ad bordel:
Misty bordel jak se tu pise, ale pocitam ze se to rychle "vyjezdi".
(Kdyby to opravdu poradne uklidili a pak uz tam zadny stavebni auta nepoustely, tak tam podle me nebude nic. No ale hlavne ze pani mluvci pohotove vi ze skoda pujde z pojisteni "vinika", to jsme prece potrebovali slyset.)

Krizovatka nad Strakonickou - je to navrzeny tak ,ze ti co z okruhu sjizdi a budou chtit "vlevo" se budou muset vykrizovat s jinym "proudem", prejetim si navzajem z pruhu do pruhu proti sobe. Snad to bude klapat, lidi si budou muset vyhovet.
Jinak lze jet odkudkoli kamkoli i nazpatky (nekdy vsak s pouzitim "Zbraslavskyho" kulatacku).

No tak hlavne at to slouzi!

(reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 22:47 | Nahoru | #41
Hugo.R> Sakra takovej roman

(reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 22:49 | Nahoru | #42

FandaTrumpeta>To jsme dva.

a půl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

20.9.2010 v 22:51 | Nahoru | #43

Hugo.R>... Predevsim v tripruhu v tunelech rada ridicu pusobi dojmem ze to pojimaji jako na jizni spojce - komunikace v obci alias jizda v pruzich.
(Znamej nesvar jako na triproudym useku D1, vubec se nedivim ze v nejaky studiji psali, ze pro nas jsou triproudy dalnice neefektivni.)


jo, toho jsem si taky vsimnul. Je ted vubec nejaka cast Prazskyho okruhu (vnejsiho) uvnitr obce?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

21.9.2010 v 08:23 | Nahoru | #44
Skalda> Děkuji za přednášku, ale vzhledem k tomu, že mám vystudovanou stavební fakultu včetně dopravních staveb, tak mě pojem panelová dálnice bez použití uvozovek rozesměje. Použití oné terminologie v dokumentech je pěkné, ovšem pod pojmem panel si představuji prefabrikovaný betonový dílec ukládaný v hotovém stavu na dané místo. Což dálniční povrch, aspoň jak nás učili na škole, není, neboť ony mezery jsou dilatační spáry vniklé prořezáváním pokládaného litého povrchu. Ono už užití slova beton není přesné, neboť povrch není 100% beton, ten je ve Strahovském tunelu. Nejsem sice odborník přes silnice, ale prostě PANELOVÁ dálnice je úsměvná. Panelovou komunikaci určitě každý viděl někde v lese, nebo jako příjezdovku na stavbu.
A co tě zajímá o R1? Na dálnici skáče jako každá jiná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

21.9.2010 v 11:32 | Nahoru | #45

Skalda>jo, toho jsem si taky vsimnul. Je ted vubec nejaka cast Prazskyho okruhu (vnejsiho) uvnitr obce?



To jeste nemam uplne pod kontrolou, skoro tusim ze v tom bude maglajz,
ale vyhledove by to bylo rozumny cely to dat jako komunikaci mimo obec.

E:
Tak je to cely (od D1 az plynule do R7) udelany jako komunikace mimo obec, na sjezdech a najezdech jsou znacky konec nebo zacatek obce - dobry!

Ty "dvojty" svodidla jsou jen nekde, v rizikovejsich mistech.

Povrch beton, vyjma mostu, ty jsou asfaltovy. A ty musim rict ze nejsou nic moc, vsechny od D1 az k velkymu tunelu s klesanim k Vltave jsou vice ci mene nerovny.
Ten prvni most od D1 jak jsem psal, celkem dlouhej, je asi nejvic. Skoro bych rekl, ze je to na pomery dalnic s silnic I. tridy stav kdy se takovy veci uz davaj opravovat!

V tunelech nekdy docela silnej hluk.

Jinak je to perfektni , tohle melo byt uz davno!

Naposledy editováno 21.09.2010 22:14:16

(reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

21.9.2010 v 12:04 | Nahoru | #46
Roubi_R1> ok, nic proti stavarske definici (ja pouzil jen obecnejsi "geometrickou"). To, ze povrch je lity, je jasne (je to zblizka i videt), ale netusil jsem, ze ty mezery jsou dilatacni spary... letosni leto se dilatace silnice (asfaltove tedy) projevila v plne krase na D5 . Pokud spary vznikaji az dodatecnym prorezavanim, mely by jimi ohranicene kousky na sebe licovat dobre... pak zatim nevim, proc se mi zda, ze tento typ povrchu nekde skace vic a nekde mene (nejaky tip?). BTW jak jsou ty spary hluboke a proc nevadi (predpokladam), ze do nich muze vniknout voda (a za nizkych teplot mrznout). A jeste by me zajimalo (jestli to vis z hlavy), co je ve smesi tohoto povrchu navic krome betonu a proc v tunelu je cisty beton a venku ne...

Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

24.9.2010 v 01:20 | Nahoru | #47
jo a dale jsem si vsimnul, ze v nekterych mistech najezdu na R1 je dodatkova tabulka "bez poplatku" (pod znackou silnice pro motorova vozidla) a pritom jsem vsude cetl, ze vnejsi okruh ma byt (a je) zpoplatnen...

(reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

24.9.2010 v 20:16 | Nahoru | #48
[quote]Hugo.R>
V tunelech nekdy docela silnej hluk.

hahaa ejakuluju kdyz se tunelem rozleha muj Termix

Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

17.10.2010 v 03:31 | Nahoru | #49
tak ohledne tabulek "bez poplatku" se uz pracuje na jejich odstranovani

Roubi_R1> dik za odpovedi (hlavne, ze jsem byl poucen stran aplikovatelnosti pojmu panel)

(reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...

29.3.2011 v 19:42 | Nahoru | #50

Skalda píše: ... Vic by me ale zajimala zkusenost z R1...


Roubi_R1 píše: ... A co tě zajímá o R1? Na dálnici skáče jako každá jiná


ne ze by to bylo dulezity, ale pod zkratkou R1 jsem v tomto kontextu myslel prazsky okruh (rychlostni silnice cislo 1), nikoliv tvoji motorku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist