Bubrak ZX10R>hele uz o tom pisou na idnesu, ze je tam bordel, ja si nevymejslel
http://zpravy.idnes.cz/novy-okruh-spatne-zametli-ridici-si-rozbijeji-celni-skla-pem-/domaci.asp?c=A100920_135518_domaci_hv
jo, já zas slyšel něco o ocelovejch šponách v pneumatikách, tak si dávejte bacha
1 reakcí na tento příspěvek Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
Velka cast cesty je betonova, ale minimalne ve smeru D5->D1 se mi zdalo, ze panely by mohly byt lepe slicovany (pokud srovnavam napr. s D11) - misty charakteristicke drncani v rytmu D1 bylo asi vetsi nez jsem cekal. Krizovatka s D1 byla docela zatizena, exit z okruhu na kruhac na Ricany stal (je mozne, ze toto bude pravidelny stav). Zpatky jsem mel z povrchu trochu lepsi pocit (jak toto videli ostatni?).
Ze Slivence dolu k rece byl traffic v pohode (ale bylo to mimo spicku, cca v 16 hod), Jizni spojka smerem k D1 taky, zpatky se stalo tradicne pred mostem kratce na semaforu (resp. kratce diky motorce )
1 reakcí na tento příspěvek Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
tuffy>samy radary, prasata jedny :/
Jéééééééééé,to budu mít foteček ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
danik1>Jéééééééééé,to budu mít foteček ...
To jsme dva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
Roubi_R1>Skalda> Ještě jsem neviděl panelovou dálnici...
Pojem "panelova konstrukce dalnice" vystupuje napr. tomto dokumentu o D1. Pojem "panelova dalnice" napr. v tomto clanku. Spojeni "panelova dalnice" se da najit leckde (coz samozrejme neni zarukou spravnosti).Pokud nesouhlasis s terminologii, predstav si misto mnou pouziteho slova "panely" spojeni "pravouhle sekce" a pokus se mi objasnit pricinu onoho bludu (bez urazky - ja se rad poucim). Vic by me ale zajimala zkusenost z R1...
2 reakcí na tento příspěvek Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
Prvni co me po sjeti z D1 uvitalo byly hned na prvnim moste dve podelny propadly vlny (pravdepodobne premosteni II/101, zrejme 2 samostatna mostni telesa), takze vitejte doma
Dal pak uz ale dobry, povrch vetsinou betonovej (vcetne tunelu), minimalne mosty vsak asfaltovy.
Komunikace dalnicnich parametru - 2 siroky jizdni pruhy + odstavnej v kazdem smeru, oba smery oddeleny delicim pasem se svodidly (novej typ kdy pod "hlavnim" svodidlem je jeste jedno mensi trochu zapusteny), dostatecne pripojovaci a odpojovaci pruhy.
Tunely bez odstavnych pruhu (mozna ze dolu je jen takovej miniaturni), z kopce dvoupruhovy,
do kopce (od reky na obe strany) tripruhovy (treti pruh vznika z pripojovaciho pruhu od Strakonicky),
se svetelnym rizenim jizdy v pruzich (takovyto ze je pruh otevrenej nebo zavrenej).
Na vrcholech stoupani (jiz mimo tunely) se uzavira nejrychlejsi pruh.
Promenne znaceni maximalni rychlosti:
v otevrene krajine 100 km/h
v tunelech pritroublych 80 km/h (fakt nevhodna rychlost pro komunikace s pritomnosti tezke nakladni dopravy!!!!)
(Vim ze to se u nas nestane, pac u nas se uzdy zasadne nepovoluji, ale kdyby ty rychlostni omezeni casem trochu povolili, tak by to bylo jen lepsi.)
V tunelech usekove mereni rychlosti a la Strahovsky tunel apod. (pravdepodobne to bude v reziji PCR), mimo jsem si niceho nevsim.
Provoz:
Zatim dodrzovani rychlosti, je to novy, ridici se "s terenem" seznamuji.
Vzhledem k rychlostnim limitum v pripade vetsiho mnozstvi ruzne rychle jedoucich vozidel (predjizdeni nakl. vs. osob.) dost nepruzny provoz.
Tripruh stoupani v tunelech v limitu 80 km/h des bez - "hradba" pres tri pruhy a vsichni nahnacany na sebe a hlavne cumet na rychlomer.
Predevsim v tripruhu v tunelech rada ridicu pusobi dojmem ze to pojimaji jako na jizni spojce - komunikace v obci alias jizda v pruzich.
(Znamej nesvar jako na triproudym useku D1, vubec se nedivim ze v nejaky studiji psali, ze pro nas jsou triproudy dalnice neefektivni.)
Ad bordel:
Misty bordel jak se tu pise, ale pocitam ze se to rychle "vyjezdi".
(Kdyby to opravdu poradne uklidili a pak uz tam zadny stavebni auta nepoustely, tak tam podle me nebude nic. No ale hlavne ze pani mluvci pohotove vi ze skoda pujde z pojisteni "vinika", to jsme prece potrebovali slyset.)
Krizovatka nad Strakonickou - je to navrzeny tak ,ze ti co z okruhu sjizdi a budou chtit "vlevo" se budou muset vykrizovat s jinym "proudem", prejetim si navzajem z pruhu do pruhu proti sobe. Snad to bude klapat, lidi si budou muset vyhovet.
Jinak lze jet odkudkoli kamkoli i nazpatky (nekdy vsak s pouzitim "Zbraslavskyho" kulatacku).
No tak hlavne at to slouzi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
Hugo.R>... Predevsim v tripruhu v tunelech rada ridicu pusobi dojmem ze to pojimaji jako na jizni spojce - komunikace v obci alias jizda v pruzich.
(Znamej nesvar jako na triproudym useku D1, vubec se nedivim ze v nejaky studiji psali, ze pro nas jsou triproudy dalnice neefektivni.)
jo, toho jsem si taky vsimnul. Je ted vubec nejaka cast Prazskyho okruhu (vnejsiho) uvnitr obce?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
A co tě zajímá o R1? Na dálnici skáče jako každá jiná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražsky okruh jsem zvědavej jdu ho projet...
Skalda>jo, toho jsem si taky vsimnul. Je ted vubec nejaka cast Prazskyho okruhu (vnejsiho) uvnitr obce?
To jeste nemam uplne pod kontrolou, skoro tusim ze v tom bude maglajz,
ale vyhledove by to bylo rozumny cely to dat jako komunikaci mimo obec.
E:
Tak je to cely (od D1 az plynule do R7) udelany jako komunikace mimo obec, na sjezdech a najezdech jsou znacky konec nebo zacatek obce - dobry!
Ty "dvojty" svodidla jsou jen nekde, v rizikovejsich mistech.
Povrch beton, vyjma mostu, ty jsou asfaltovy. A ty musim rict ze nejsou nic moc, vsechny od D1 az k velkymu tunelu s klesanim k Vltave jsou vice ci mene nerovny.
Ten prvni most od D1 jak jsem psal, celkem dlouhej, je asi nejvic. Skoro bych rekl, ze je to na pomery dalnic s silnic I. tridy stav kdy se takovy veci uz davaj opravovat!
V tunelech nekdy docela silnej hluk.
Jinak je to perfektni , tohle melo byt uz davno!
Naposledy editováno 21.09.2010 22:14:16