1 reakcí na tento příspěvek při brzdení odskakuje predni kolo.
1 reakcí na tento příspěvek při brzdení odskakuje predni kolo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
SCANDAL>Maiff> sou to tisíciny mm...tak je to možný
co jsou tisiciny mm ??
kdyz to pri prudkem brzdeni stale vibruje tak je casto nestejnomerne sjety kotouc.. duvod bejvaj zatuhly pistky..
kazdopadne to ale muze byt i cokoliv dalsiho ze zminenych veci a jejich kombinace.. pneu, rafek, tlumice, loziska....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
Dawe02>co jsou tisiciny mm ??
miliontiny m ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
assassin>miliontiny m ?
Ne ne, tady jen slovni obrat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
SCANDAL>Dawe02> Tak abych to upřesnil, ten kotouč by neměl mít větší vůli jak 0,15mm u některých motorek to ale může být v poho i při 0,25mm...mám něco dál vysvětlit?
ted zas nemas napsany jakou vuli... v kterem smeru... btw spousta suzucich kotoucu je mimo toleranci a tohle nezpusobuji... v vuli bych problem nevidel..
assassin>ted zas nemas napsany jakou vuli... v kterem smeru... btw spousta suzucich kotoucu je mimo toleranci a tohle nezpusobuji... v vuli bych problem nevidel..
No já sem pevně převědčenej, že víš o který vůli mluvim, pouze co nejjednodušeji, tedy laicky sem mu chtěl poradit, nee tu slovíčkařit
No nevim, ale mě při křivejch kotoučích pulsuje brzda a odskakuje kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
Nicmene i tato cisla jsou k diskuzi, pokud jsi tedy myslel celkove celni hazeni!
Suzuki napr. stanovuje 0.3mm jako povoleny freeplay axialniho smeru jen v nytech plovoucich kotoucu. Cili muzes namerit tutez hodnotu i u kotouce velmi rovneho, jen posunuteho na nytech.
Moje zkusenosti mi ukazaly ze ani 0.5mm celkoveho celniho hazeni nemusi delat neplechu, ale jiny kotouc s hazivosti do desetiny naproti tomu muze. Pri cca stejne "rychlosti" teto deformity pri rotaci.
Kopani tedy zjevne nezpusobuje axialni vule v nytech ani celkove celni hazeni plochy pod deskami, jak by se mohlo zdat. Tyhle deformity byvaji obvykle "pomale" a jejich fce pri rotaci je prvniho, maximalne druheho radu... a dusledkem je rozhazovani desticek.
To popsane tazatelem byva mnohem casteji nestejnou tloustkou kotouce, tzv. vybrzdenim. Cili musi se merit tloustka, nikoliv jen hazeni. Takze dva uchylkomery naproti sobe a tolerance do cca 5 stovek. Proto jsem se ptal jake stovky mas na mysli
Toto tu presne popsal assassin nade mnou.
Samozrejme se muze objevit kotouc ktery bude zpusobovat problemy tohoto druhu (buzeni, kopani) svym celnim hazenim , ale vsadim se ze ten musi mit lokalni kopanec od padu nebo narazu apod. Neni to typicke poskozeni opotrebenim.
Dale to muze byt nefunkcni tlumeni, rafek, hlavova sestava, pneu atd. atd. Chce to brat postupne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
1 reakcí na tento příspěvek při brzdení odskakuje predni kolo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
nazlobenej>Ahoj,tak jak to popisuješ tak je to volnej krk řízení.Dělá to jen někdy,ale intenzívně,nebezpečně.To právě odlišuje od zvlněných kotoučů.Postav se vedle motocyklu,dej ji prosimtě ze stojanu,vem pevně řidítka,silně zmáčkni přední brzdu,a koukej z boku při tahu tam a zpět kde se co hýbe.Zaměř se na uložení krku řízení nahoře i dole.Má být bez viditelné vůle,jen tak,aby šly lehce řidítka.Pokud je tam vůle-dej na stojan,přední kolo ve vzduchu,povol středovou matici bez ojebání,povol svorníky u vrchních brýlí,povol dvě kontramatky do leva,nejdříve vrchní,spodní dotáhni lehce klíčem nebo doklepni měkkým materiálem(hliník),následně povol,dotáhni znova pouze rukou nebo spíš skoro jako rukou doklepni hliníkem,tak aby netáhly řidítka,dotáhni horní matku kontramatku,zkontroluj jestli netáhne znova krk,pokud ano zopakuj postup s jen o něco větší vůlí.Pak sklepni brýle,dotáhni středovou matici-a jako poslední svorníky vidlí.Lepší trochu vůle než aby krk táhl,ale ne zas tak velká aby se objevil Tvůj problém.
Si myslím, že vůle v krku ne. Při prudkým brzdění se kolo jakoby posune s klepnutím dozadu(do polohy jako když je pření kolo ve vzduchu) a tam při intenzivním brzdění zůstane. Vůle v krku se projevuje při mírným brzdění (jedním prstem) na nerovným povrchu. Když jede kolo z díry tak se posune vzad a klepne ložisko, když jede do díry posune se vpřed, protože proti němu působí menší odpor.
SCANDAL>Dawe02> Standart u Suzuki je 0,2mm, ale servisní limit sou 0,3mm u čelního házení, ale samozřejmě je to o diskusi...má odpověď byla úměrná otázce
Ano, 0.3mm je limit, jak jsem psal. Ty jsi psal o setinach mm coz je udaj nikoliv umerny ale neumerny diskusi predchazejici. Ja jen aby tu zase priste nekdo nehazel cisla jako "slovni obraty"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brzdení odskakuje predni kolo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |