2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>O tom žádná,ale motorka dokáže strašně ovlivnit,rozdíly ve výsledným jízdním projevu jsou propastný.Každýmu sedne něco jinýho,to je stará známá vesta.
Asi takhle, když je někdo rychlej tak rychlej bude pořád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>Asi takhle, když je někdo rychlej tak rychlej bude pořád
hm ale ty rovinky jsou takovej kompenzator... ja jezdil s kamosema s motardama a rovinky byla moje sance jak smaznout naskok co udelali v zatackach, ostrej motard na nakym normalnim prevodu ma 180strop a uz se to na ne tak nezene... takze tam sem mel sanci.. jinak to byli rychlejsi piloti nez sem ja, ale vykonem na rovinkach jsem se dokazal udrzet....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>Asi takhle, když je někdo rychlej tak rychlej bude pořád
To sice jo,pokud ovšem druhej nedostane stejně kvalitní náčiní. Pak zjistíš,že "rychlost" je relativní......
A neber to osobně,myslím to všeobecně. Jeden člověk na dvou papírově skro shodných motorkách-výslednej projev zcela rozdílnej,třeba takovej Wolf....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>assassin> samozřejmě že je to v rámci motorky ale když je někdo rychlej tak bude tahat jak magor za jakoukoliv motorku
no a very a jeho kamosi na SS jsou asi podobne rychli a na rovinkach mu tudiz ujizdi... to znam... ja bych si kvuli tomu ale rychlejsi moto nekupoval.. me stejne 250+po rovince neba... nebo se spis bojim... jak kdo chce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
assassin>no a very a jeho kamosi na SS jsou asi podobne rychli a na rovinkach mu tudiz ujizdi... to znam... ja bych si kvuli tomu ale rychlejsi moto nekupoval.. me stejne 250+po rovince neba... nebo se spis bojim... jak kdo chce
Mě taky ne,páč jsem nahatej!!! Kdo nedržel dlouhodobou 230+ na dálnici na naháčovi,ten nepochopí.
Stane se to dvakrát do roka,ale pak je to peklo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
No já co si pamatuju tak ti na rovinkách nikdo neujížděl krom jedný u Milevska kde i tak byla ale rychlost cca 200kmh. Já třeba když jedu s někým tak na rovince schválně neujíždím jelikož pak 99% lidí řekne, nojó rovinka ujíždím na akceleraci a v zatáčkách když jedu sám tak mám čistý svědomí a jedu jak chci
Nevím jak teď jezdí wolf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>Mě taky ne,páč jsem nahatej!!! Kdo nedržel dlouhodobou 230+ na dálnici na naháčovi,ten nepochopí.
Stane se to dvakrát do roka,ale pak je to peklo.
jo to znam, tele moc pred vetrem nechrani a jezdil sem i bez kapot.. a s lidma na SS... ale bud jeli rovinky 160-180 nebo jeli beze me no:)
assassin>no a very a jeho kamosi na SS jsou asi podobne rychli a na rovinkach mu tudiz ujizdi... to znam... ja bych si kvuli tomu ale rychlejsi moto nekupoval.. me stejne 250+po rovince neba... nebo se spis bojim... jak kdo chce
Nevím, třeba se to někde stalo. Já si ovšem nepamatuju že by někdo z nich jel na jejich trase 250
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> Já si to neberu osobně, mě se tohle netýká naopak rád jezdím s lidma co maj silnější a lepší motorky
No já co si pamatuju tak ti na rovinkách nikdo neujížděl krom jedný u Milevska kde i tak byla ale rychlost cca 200kmh. Já třeba když jedu s někým tak na rovince schválně neujíždím jelikož pak 99% lidí řekne, nojó rovinka ujíždím na akceleraci a v zatáčkách když jedu sám tak mám čistý svědomí a jedu jak chci
Nevím jak teď jezdí wolf
Čoveče moc dobře,ta Suza mu sedla nevídaně,úplně jinej člověk,proto to píšu. Třeba to ani nevnímáš,ale ty rovinky jsou prostě fakt.V zatáčkách většinou skoro všem najíždím na prdel,pak přijde rovinka a zase máš pár metrů v tahu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>V zatáčkách většinou skoro všem najíždím na prdel,pak přijde rovinka a zase máš pár metrů v tahu.
přesně... v zatáčkách mi vždycky někdo zavazel a já nemám koule na to brát někoho v zatáčce, a pak jak se to trošku narovnalo tak za to vzal a na motor jsem ho prostě nedal... a další zatáčka stejná situace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
FiZzeR>přesně... v zatáčkách mi vždycky někdo zavazel a já nemám koule na to brát někoho v zatáčce, a pak jak se to trošku narovnalo tak za to vzal a na motor jsem ho prostě nedal... a další zatáčka stejná situace
Ty seš divnej,tys porychlil na stejný motorce,vypadá to na doping!!!!
Ale dorazils vždycky s divným a nepřítomným výrazem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Co se týče těch rovinek, tak to bude pozdější akcelerací že ztrácíš. Michal se stejně výkonou R1 stíhal na všech úsekách a co si pamatuju tak se nikdy nikde na tom vašem úseku nejelo víc jak cca 200kmh.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
FiZzeR>přesně... v zatáčkách mi vždycky někdo zavazel a já nemám koule na to brát někoho v zatáčce, a pak jak se to trošku narovnalo tak za to vzal a na motor jsem ho prostě nedal... a další zatáčka stejná situace
FIZZi to byla ironie nebo to myslíš vážně?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> Já prostě těmhle věcem nevěřím, pokud porychlil tak to je jím a ne motorkou to svádění na motorku je v čechách dost obvyklý ale v opačném případě. Takže pokud porychlil tak jen z důvodu toho že se zlepšil on, ne motorka. To by musela bejt dost výrazně odlišná motorka aby to byl táááááááák razantní obrat k lepšímu.
Co se týče těch rovinek, tak to bude pozdější akcelerací že ztrácíš. Michal se stejně výkonou R1 stíhal na všech úsekách a co si pamatuju tak se nikdy nikde na tom vašem úseku nejelo víc jak cca 200kmh.
motorka dela dost, jak ja sem pekne jezdil na gsxr... na TL se to asi nenaucim nikdy, motam s furt, nevim jakej kvalt,kdy brzdit.. proto me to asi bavi, na gsxr to bylo moc jednoduchy, tzn bych se "zabavil" tim ze bych jel uz pres :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>FIZZi to byla ironie nebo to myslíš vážně?!
co konkréntě??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> Já prostě těmhle věcem nevěřím, pokud porychlil tak to je jím a ne motorkou to svádění na motorku je v čechách dost obvyklý ale v opačném případě. Takže pokud porychlil tak jen z důvodu toho že se zlepšil on, ne motorka. To by musela bejt dost výrazně odlišná motorka aby to byl táááááááák razantní obrat k lepšímu.
Co se týče těch rovinek, tak to bude pozdější akcelerací že ztrácíš. Michal se stejně výkonou R1 stíhal na všech úsekách a co si pamatuju tak se nikdy nikde na tom vašem úseku nejelo víc jak cca 200kmh.
Jenom detail,Michalova R1 má o 30 koní víc a kapotáž. Navíc mě dokázal předjet jenom na dlouhý rovině,v zatáčkách ani omylem,ale fakt je ten,že to většinou ani nejde.Jestli myslíš tu cestu tehdá s Fírem,tak jste mi pravda ujeli,cca o tři vteřiny na 30 km. Taky jsem se málem propad hanbou.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
assassin>motorka dela dost, jak ja sem pekne jezdil na gsxr... na TL se to asi nenaucim nikdy, motam s furt, nevim jakej kvalt,kdy brzdit.. proto me to asi bavi, na gsxr to bylo moc jednoduchy, tzn bych se "zabavil" tim ze bych jel uz pres :)
Tak to není motorkou ale tebou já když jsem z absolutně odlišný motorky sednul na RSV tak jsem měl oproti kolegům hodně výraznej defekt koní ale stíhal jsem a to byli opravdový střelci tak asi jsem jinej no
GRASSEL>Tak to není motorkou ale tebou já když jsem z absolutně odlišný motorky sednul na RSV tak jsem měl oproti kolegům hodně výraznej defekt koní ale stíhal jsem a to byli opravdový střelci tak asi jsem jinej no
jenže ty máš totálně vyhrabáno, tzn +30 koní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>Tak to není motorkou ale tebou já když jsem z absolutně odlišný motorky sednul na RSV tak jsem měl oproti kolegům hodně výraznej defekt koní ale stíhal jsem a to byli opravdový střelci tak asi jsem jinej no
hm ale u RSV se pely ody na podvozek a brzdy, jak vykonovej deficit timhle nahradi... prohodime si nekdy stroje a muzes se predvest:)
Naposledy editováno 10.09.2010 13:57:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>Jenom detail,Michalova R1 má o 30 koní víc a kapotáž. Navíc mě dokázal předjet jenom na dlouhý rovině,v zatáčkách ani omylem,ale fakt je ten,že to většinou ani nejde.Jestli myslíš tu cestu tehdá s Fírem,tak jste mi pravda ujeli,cca o tři vteřiny na 30 km. Taky jsem se málem propad hanbou.
Odkdy má R1 02 výkon 180 koní?! má stejnej výkon jako tvoje.
Kapotáž má ale jak jsem psal, pokud vím tak ta rychlost ve který jsme jezdili nebyla ta rychlost nic co by neměl zvládnout naháč nebo snad jo?! Jel to se mnou Štědra což je kámoš na šestce starým hornetu (zpřevodovaným) a v pohodě krom zatáček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>Odkdy má R1 02 výkon 180 koní?! má stejnej výkon jako tvoje.
Kapotáž má ale jak jsem psal, pokud vím tak ta rychlost ve který jsme jezdili nebyla ta rychlost nic co by neměl zvládnout naháč nebo snad jo?! Jel to se mnou Štědra což je kámoš na šestce starým hornetu (zpřevodovaným) a v pohodě krom zatáček.
hele vy tam kolem toho temelina to mate vschno trosku jinak jak to tak ctu... v ostrave to maj taky jiny...holt se smir s tim ze my pepici z prahe to mame jak rika very:) vidim to stejne jak pise on:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R | Takheshi_Haka | 3 | 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90 |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R | sasos69 | 81 | 7.4.2019 v 08:45 psenap |
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MotoBuldocek | 3 | 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek |
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... | MirecekRSV | 3509 | 20.5.2018 v 15:48 hudec |