1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>Ano zřejmě právěže má ale já ani assassin jsme to nevěděli
ja myslim ze tam Gpack funguje stejne jako jinde, jen ta motorka je poladena, kratsi prevody - tam se pak na 1,2 kde by mel Gpack delat rozdil asi moc nepozna, protoze tam bude mit clovek co delat sam se sebou.. navic je to zalezitost mensich otevreni plynu... na full gas to nema vliv...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>Moje K1-2 na brzdě předchozímu majiteli ukázala 155koní na motoru bez náporu. Nápor udělá cca 5-8 kobyl navíc. Nicméně já se zas neřídím brzdama jelikož jim nevěřím krom křivky. Stačí se podívat na stránky DK racing a je to k smíchu.
jiste, pises na motoru-coz je po prepoctu toho dyna....+- to bude tech 140 na zadnim kole...
je blbost porovnavat vykon z ruznejch brzd, ale na stejny brzde to porovnat muzes....
obcas tu udelaj test mezi novou a starou motkou....treba R1, Faros z toho 01-02 meli kolem 130 na zadnim kole
a vubec, Murkin by mohl promluvit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
assassin>ja myslim ze tam Gpack funguje stejne jako jinde, jen ta motorka je poladena, kratsi prevody - tam se pak na 1,2 kde by mel Gpack delat rozdil asi moc nepozna, protoze tam bude mit clovek co delat sam se sebou.. navic je to zalezitost mensich otevreni plynu... na full gas to nema vliv...
když jsme to zkoušeli tak měla jen o zub vzadu navíc takže převodama to nebude. Já myslím že je to tou elektrikou, proč by tam jinak nedali gpack už v základu jako spousta týmů?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>když jsme to zkoušeli tak měla jen o zub vzadu navíc takže převodama to nebude. Já myslím že je to tou elektrikou, proč by tam jinak nedali gpack už v základu jako spousta týmů?!
no jestli tam je naka jina elektrika tak to bude jasny, otazka je co dovoluji pravidla ale kdovi co v tom vsechno ma:)
Londoner>jiste, pises na motoru-coz je po prepoctu toho dyna....+- to bude tech 140 na zadnim kole...
je blbost porovnavat vykon z ruznejch brzd, ale na stejny brzde to porovnat muzes....
obcas tu udelaj test mezi novou a starou motkou....treba R1, Faros z toho 01-02 meli kolem 130 na zadnim kole
a vubec, Murkin by mohl promluvit
Jojo, je to možný a fakt nevím. Jen říkám co ukázala ta moje. Každopádně mluvím o přímém srovnání zrychlení atd vs jiný bajky.
assassin>no jestli tam je naka jina elektrika tak to bude jasny, otazka je co dovoluji pravidla ale kdovi co v tom vsechno ma:)
No tyhle motorky z AMA jsou prej něco mezi stockem a bajkem, takže taky nevím co je tam povolený. Vím jen že to má jiný vačky, jiný ventilový pružiny, suchou klikovou skříň a dál už nevím. Jen to že už jen z toho zvuku jde mráz po zádech. Je to hrozná píčovina.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Londoner>jiste, pises na motoru-coz je po prepoctu toho dyna....+- to bude tech 140 na zadnim kole...
je blbost porovnavat vykon z ruznejch brzd, ale na stejny brzde to porovnat muzes....
obcas tu udelaj test mezi novou a starou motkou....treba R1, Faros z toho 01-02 meli kolem 130 na zadnim kole
a vubec, Murkin by mohl promluvit
podle me je hodne rozdil v tom jak clovek na moto vnima "tah" ... zalezi hodne na posedu a geomtrii moto.. K1 ktera se furt stavi na zadni vypada ze strasne jede a dost mozna pojede hur nez naka klidnejsi moto co pocitove vypada ze nejede(treba naky cebro) :)
me treba ted pocitove prislo ze stevovo VTR v serii jede o dost lip nez me TL... tak se taky chlocholim odlisnym posedem... jestli to jede tak jak to vypada pocitove tak je TL jeste vetsi srac nez sem si myslel:) ale zase jsem jezdil s kamosem co mel taky seriove VTR a na motor sem byl na tom o neco lip....
assassin>podle me je hodne rozdil v tom jak clovek na moto vnima "tah" ... zalezi hodne na posedu a geomtrii moto.. K1 ktera se furt stavi na zadni vypada ze strasne jede a dost mozna pojede hur nez naka klidnejsi moto co pocitove vypada ze nejede(treba naky cebro) :)
me treba ted pocitove prislo ze stevovo VTR v serii jede o dost lip nez me TL... tak se taky chlocholim odlisnym posedem... jestli to jede tak jak to vypada pocitove tak je TL jeste vetsi srac nez sem si myslel:) ale zase jsem jezdil s kamosem co mel taky seriove VTR a na motor sem byl na tom o neco lip....
Naprostej souhlas,ty pocity strašně zkreslují samotnou realitu,navíc ty rozdílný motorky musí testovat a srovnávat jeden člověk na stejným úseku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Londoner>jiste, pises na motoru-coz je po prepoctu toho dyna....+- to bude tech 140 na zadnim kole...
je blbost porovnavat vykon z ruznejch brzd, ale na stejny brzde to porovnat muzes....
obcas tu udelaj test mezi novou a starou motkou....treba R1, Faros z toho 01-02 meli kolem 130 na zadnim kole
a vubec, Murkin by mohl promluvit
Murkin už promluvil.
Bohužel se mi to tolik nelíbilo....
Mě se líbí zátah K1-K6 protože to jede už odspoda hodně a až nahoru. Mezitím ti jinej litr příjde jak šestka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>Murkin už promluvil.
Bohužel se mi to tolik nelíbilo....
I tak je RSV4 fakt stylovka která udělá víc parády a vyjímečnosti než BMW s 1000rr a ten zvouček je krásnej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>I tak je RSV4 fakt stylovka která udělá víc parády a vyjímečnosti než BMW s 1000rr a ten zvouček je krásnej.
Mě spíš zajímá,jestli je ta ovladatelnost o tolik lepší,aby to zastínili deficit motoru.
assassin>podle me je hodne rozdil v tom jak clovek na moto vnima "tah" ... zalezi hodne na posedu a geomtrii moto.. K1 ktera se furt stavi na zadni vypada ze strasne jede a dost mozna pojede hur nez naka klidnejsi moto co pocitove vypada ze nejede(treba naky cebro) :)
me treba ted pocitove prislo ze stevovo VTR v serii jede o dost lip nez me TL... tak se taky chlocholim odlisnym posedem... jestli to jede tak jak to vypada pocitove tak je TL jeste vetsi srac nez sem si myslel:) ale zase jsem jezdil s kamosem co mel taky seriove VTR a na motor sem byl na tom o neco lip....
tak to jasne, ja mluvil jen o brzde a dokazatelnejch velicinach....
pokud se bavime o pocitu, tak me po pul roce nejezdeni(teda jezdeni na CBR125R ) prisel monster jako letadlo .....o vikendu jsem jel na vymazleny 999R....no a uz to (jako monstrik)je zas motka tak na kafe
verybusy>Mě spíš zajímá,jestli je ta ovladatelnost o tolik lepší,aby to zastínili deficit motoru.
Já myslím a slyšel jsem že jo a navíc tam si to můžeš nastavit sám pokud vím upřímně já bych do ní stejně šel z těch novejch litrů nejradši. I když K9 s jedním laufem se mi líbí kurevsky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>Mě spíš zajímá,jestli je ta ovladatelnost o tolik lepší,aby to zastínili deficit motoru.
to chce vyzkouset, takhle je to k nicemu:) ja myslim ze neco co ma 160koni pojede az az, ale ve spouste rezimu to bude vypadat slabsi nez ta FZ1.. s tim nic nenadelas, to bys musel koupit nakej vetsi objem... a nebo pokud jde o masakr po tom co to preleze 10tis rpm.. tak na to jsou tu asi taky jini... ono na motorce co ma citelnej plynulej prubeh budes rychlejsi nez na necem co se na 8mi strasne splasi..jen to v porovnani vypada lineji...
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
assassin>to chce vyzkouset, takhle je to k nicemu:) ja myslim ze neco co ma 160koni pojede az az, ale ve spouste rezimu to bude vypadat slabsi nez ta FZ1.. s tim nic nenadelas, to bys musel koupit nakej vetsi objem... a nebo pokud jde o masakr po tom co to preleze 10tis rpm.. tak na to jsou tu asi taky jini... ono na motorce co ma citelnej plynulej prubeh budes rychlejsi nez na necem co se na 8mi strasne splasi..jen to v porovnani vypada lineji...
No jo,ale to si můžu tu FZ1 rovnou nechat.Ona stíhá všem SS,jenom douhý rovný pasáže jsou na betla a člověk to pak musí nahánět v zatáčkách.Tudíž se mi vzhledem k proklamovaný ovladatelnosti a velikosti (jsem celkem malej) RSV4 jevila jako ideální kandidát,navíc se mi neuvěřitelně líbí.Budu muset pořešit testování,kdybyste někdo o něčem věděl,budu rád. Ve Vrbovce jsou kyselý jak citróni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
[img] jem moc hezká,ten výfuk je super!!! Mě o chlup utekla tahle,jak se mi GSXR moc nelíbí,tak jsem o ní zcela seriózně uvažoval.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
[img] to je " vejfuk" ?? není to něco jako " mejdlo "??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> téměř každá motorka stíhá každé ne však každej pilot stíhá každému
O tom žádná,ale motorka dokáže strašně ovlivnit,rozdíly ve výsledným jízdním projevu jsou propastný.Každýmu sedne něco jinýho,to je stará známá vesta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Dina>co to je " vejfuk" ?? není to něco jako " mejdlo "??
aaaa lingvista se dostavil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
assassin>aaaa lingvista se dostavil...
nezjem šatnjy lynkfysta,sem Jehofysta , cype AN!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Dina>nezjem šatnjy lynkfysta,sem Jehofysta , cype AN!!
super, taky mam kamose jehovistu, uplnej magor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
assassin>super, taky mam kamose jehovistu, taky uplnej magor
dovolil jsem si drobnou korekci
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R | Takheshi_Haka | 3 | 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90 |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R | sasos69 | 81 | 7.4.2019 v 08:45 psenap |
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MotoBuldocek | 3 | 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek |
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... | MirecekRSV | 3509 | 20.5.2018 v 15:48 hudec |