globalmoto_kveten





Téma: Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
2.9.2010 v 07:48
Pro příští rok plánuji něco udělat se sebou,-12-15kg,posilovna,bazén,fitko,míň žrát,omezit vychlažené dvanáctky a podobné nesmysly a taky pak provést něco biku.
V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.


Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 18:37 | Nahoru | #91
Corela91>
Burdez> Joooo, jasne, jasne Hlavně když jsi o tolik lepší jezdec, tak mi vysvětli, proč jsi na tom Eybisu jel ve stejné skupině, stejný den, stejné časy jako já?? Ty jsi se povedl teda, to ti povím

Nori> Omlouvám se, že jsem se ti namotal nemístně do vlákna.. Toto je můj poslední příspěvek.. škoda ztrácet čas na tomto fóru

Naposledy editováno 07.09.2010 18:39:00

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 18:39 | Nahoru | #92
.Padre.> Protoze me brzdili takovi jako ses ty wole.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 19:09 | Nahoru | #93
GRASSEL> Čéče já když dám magnéziový místo kovanejch hliníkovejch tak mám pocit jako by to o chloupek líp brzdilo. Ale je to tak minimální rozdíl, že bych byl opatrnej to nějak dogmaticky tvrdit. Zkušenej jezdec to ale asi pozná. Já má spíš radost z pěknejch závodních věcí na motorce . Takže asi tak......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 19:13 | Nahoru | #94
radi5> Jojo to chápu ty věci jsou kolikrát hezčejší než funkční To je jako s vidlema Öhlins nápis ti samozřejmě nezaručí že bude fungovat líp než jiný ale ty zlatý vidle s tím nápisem jsou těžce stylový

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 19:14 | Nahoru | #95

Burdez>Perňa_81> A ze se seres do takoveho mrdala jako jsem ja... Proc tu zamrdavas vlakno svyma urazkama a kecama jak nejsi dobrej a jaky ja jsem kokot ze mam takove a takove cile.... Proc si nezamrdavas radsi svuj koutek a seres se kde muzes.. Od toho to forum je aby clovek prispel svym nazorem a treba i plany na novou sezonu.... Rikam ze chci zajet 2:10 pristi sezonu mas s tim nejaky problem...? Mozna jsem mrdal ale oci mi jeste slouzi neboj, jel si osamocene takze cizim zavinenim to urcite nebylo.... To ze ty musis mit za kazdou cenu pravdu s Murkinem to vime protoze ses proste nejlepsi a Murkin mluvi jednou tak a zase onak..



myslel jsem že to budu jen číst a bude mi smutno (vážně se tou debatou nebavim) , ale musim do toho vstoupit a to jen kuli tomu, abych se zastal Perni (né že by to potřeboval). Myslim že ho napadáš naprosto nemístně a zbytečně. Já Perňu poznal oobně jako mnozí jiní přispivatelé a můžu jen říct, že NIKDY nikoho neurážel, nesrážel a nenapadal. Naopak si myslim, že na to, jak ten kluk umí, tak je až nebývale skromnej a když může, tak neni problém aby ti pomohl se stopou, nebo radou. I všechny jeho stávající příspěvky (do určité chvíle) mi spíše vyznívaly jako snaha ti poradit a objasnit, že je velký rozdíl jet 14 a nebo 10. On tou cestou prošel, tak asi ví o čem píše. Nezpochybňuji tvoje jezdecké kvality ani v nejmenšim a tvůj čas se mi jeví jako super a tvoje předsevzetí ještě víc, ale ta arogance s jakou to podáváš se mi prostě příčí Nekopej prostě do lidí okolo sebe, jezdi a si splníš svůj cíl, tak sem napiš žes to dokázal a ať si políbíme prdel . A teď mi klidně vynadej taky, já už odpovídat nebudu, ale určitě si to přečtu

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 19:27 | Nahoru | #96
Souhlasím, Perňa je super kluk a i když ho neznám osobně tak ho mám moc rád

Perňo počítáš pro mě s tou brzdovou pumpou?!

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:19 | Nahoru | #97
týýýýýý vole tady to žije no jak na to tak koukám tak aby místo 2.10 nebyl z jara spíš přeraženej rypák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:28 | Nahoru | #98

GRASSEL>radi5> Jojo to chápu ty věci jsou kolikrát hezčejší než funkční To je jako s vidlema Öhlins nápis ti samozřejmě nezaručí že bude fungovat líp než jiný ale ty zlatý vidle s tím nápisem jsou těžce stylový



Ono to samozřejmě funkční je, ale to bych musel víc tahat za plyn a míň přemejšlet . Takže mám spíš psychologickou výhodu, řekněme, větší bezpečnostní rezervy. Ale vypadá to kurva hezky, ty věci. To jo.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:34 | Nahoru | #99

GRASSEL>Tady se mi to líbí stejně jste všichni mrdalové sranda

Hele kucí, mě by spíš zajímalo kdo máte zkušenosti s lehkýma kolama?! Tím chci říct to že by mě zajímalo jak moc je to znát v přímém porovnání s normálníma kolama. Dost by mě to zajímalo jelikož v některých testech se ve většině případů zmínili o tom že to není třeba ani poznat. Třeba Gary McCoy o yamaze R1 SP a normální verzi

Myslíte že je to hodně znatelnej přínos kterej porychlý?!



auto x moto......vliv stejný

Výměnou plechových kol za kola z lehkých slitin nevylepšíme jen vzhled ale i jízdní vlastnosti vozu. Nasazením alu kol získáme lepší chlazení brzd a snížení rotačních hmot. V praxi to znamená, že pokud nasadíme lehčí kola, zlepšíme tím dynamiku při akceleraci a brzdění. Jestliže nasadíme lehčí kola je to jako bychom vůz odlehčily. To znamená, že asi jeden kilogram rotujícího kola se rovná zhruba pěti kilogramům statických hmot přepravovaných ve vozidle. Prakticky to znamená, že pokud namontujete kola o jeden kilogram lehčí, je to jako by jste odlehčily vůz o dvacet kilo, kola lehčí o tři kila pak udělají asi šedesát kilo a pokud zvolíte závodní magnesiová kola odlehčíte vozidlo o zhruba sto kilo.

Na výběr máte několik druhů kol. Nejběžněji používané jsou kola z hliníkové slitiny, dále pak máme již zmiňovaná kola z hořčíkových slitin, kovaná kola a jako zlatý hřeb zde máme skládané ráfky. A to ze dvou až třech dílů. Každý díl bývá vyroben z jiného materiálu a tím vyhovují požadavkům kladeným na různé části ráfku. Např.: loukotě z lehkých slitin našroubované do prstenců z nerezové oceli válcované za studena. Takto poskládané ráfky vynikají nízkou hmotností a výbornou pevností límců. Odolnost oproti obyčejným hliníkovým ráfkům je nesrovnatelně vyšší. Z toho samozřejmě plyne i delší životnost, a hlavně vyšší cena (není problém za jeden skládaný ráfek zaplatit i padesát tisíc).

technologie

Naposledy editováno 07.09.2010 20:37:29

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:34 | Nahoru | #100

radi5>Ono to samozřejmě funkční je, ale to bych musel víc tahat za plyn a míň přemejšlet . Takže mám spíš psychologickou výhodu, řekněme, větší bezpečnostní rezervy. Ale vypadá to kurva hezky, ty věci. To jo.....



No dyť o tom mluvím nejen že to funguje ale hlavně je to i HUSTÝ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:37 | Nahoru | #101
2LEKO> Díky Leko ale zajímalo by mě fakt slovo člověka kterej na stejným typu motorky zaznamenal rozdíl jiných kol fakt by mě to hrozně zajímalo protože třeba i u RSV a RSV factory každej testovač psal že to poznat není.

Ale díky za ten rozbor Motorku s plecháčema v záloze nemáš?! To by mě taky zajímalo

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:39 | Nahoru | #102

GRASSEL>2LEKO> Díky Leko ale zajímalo by mě fakt slovo člověka kterej na stejným typu motorky zaznamenal rozdíl jiných kol fakt by mě to hrozně zajímalo protože třeba i u RSV a RSV factory každej testovač psal že to poznat není.

Ale díky za ten rozbor Motorku s plecháčema v záloze nemáš?! To by mě taky zajímalo



...já jezdil GSX R 1000 K6 a KTM RC R8 s kovanýma kolama Marzechini ....a poznal jsem "hovno"!

strojírenská technologie

Naposledy editováno 07.09.2010 20:40:07

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:41 | Nahoru | #103
stepos79> Tak letos jsem si ho prerazil dva krat uz....

2 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:56 | Nahoru | #104
Koukám že se hádáte o časy 2:10 kdyby tam jezdil každej dokolečka každej týden jako vy tak to dá každej druhej tenhle čas není o talentu ale najít si čas a hlavně spoustu peněz ať vás trochu naseru

Naposledy editováno 07.09.2010 21:01:02

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 21:08 | Nahoru | #105
Tady to zrychlovací vlákno mělo přijít v prosinci. Nechci vidět, kolik pojedeme v únoru

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 21:13 | Nahoru | #106

tigerbou>Koukám že se hádáte o časy 2:10 kdyby tam jezdil každej dokolečka každej týden jako vy tak to dá každej druhej tenhle čas není o talentu ale najít si čas a hlavně spoustu peněz ať vás trochu naseru



V zásadě máš pravdu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:17 | Nahoru | #107

tigerbou>Koukám že se hádáte o časy 2:10 kdyby tam jezdil každej dokolečka každej týden jako vy tak to dá každej druhej tenhle čas není o talentu ale najít si čas a hlavně spoustu peněz ať vás trochu naseru



No právě. Proto jsem se býše ptal na to, jestli jede i jinde

Burdez> hele neznám tě, ale tvoje prezentace tady, řeknu ti klobouk dolu. Jezdím mrdal časy, jezdím prvním rokem stejnou motorku jako ty a o časech pod 20 se mi jen zdá ( snad zatím). Ale snažím se to prostě užívat a jezdíme s kolegou celý CEC2. Většina okruhů pro mně byla naprosto nová, motorka je úplně jinak. Když jsem ještě loni měl B12, taky jsem jezdil jenom na volné do Brna, alespoň jednou v měsíci na 2 jízdy a skončil na 2:28 stabilně. Prostě jsem se ho na něm naučil a bylo. Ale tím to končilo. Jinde jsem zase začínal odznova. A letos to samé. Myslel jsem si, jak s K6 porychlím a ono hovno. Prostě to tak je. Asi nejsem ten správný talent, ten správný střelec. O to víc mě ale žene dopředu každé zlepšení. Ale vím jedno: nebudu tady urážet lidi, kteří si tím stejným jako já prošli. Jezdili nejdřív kolem 2:20 a postupně to stahovali. A vydřeli. A přeju jim to, snad i trošku závidím. Ale je to dlouhá cesta. A tobě se třeba 2:10 podaří. A klidně i na serii. Ale pojeď s náma do Mostu, na Hungáč, nebo někam, kde nejsi 2x v měsíci. A tam sám poznáš, jaký jsi pilot. Teda alespoň já to poznal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:23 | Nahoru | #108
Jiřina97> Jo jezdim obcas Brno a max jeste do Mostu v ramci moznosti... Jak rikam je to o financich... Kdybych mel prostredky tak se rad podivam i na Hungac nebo Slovakiii ale proste na vic jak Brno nebo Most nemam penize...

Naposledy editováno 07.09.2010 22:38:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:25 | Nahoru | #109

GRASSEL>Tady se mi to líbí stejně jste všichni mrdalové sranda

Hele kucí, mě by spíš zajímalo kdo máte zkušenosti s lehkýma kolama?! Tím chci říct to že by mě zajímalo jak moc je to znát v přímém porovnání s normálníma kolama. Dost by mě to zajímalo jelikož v některých testech se ve většině případů zmínili o tom že to není třeba ani poznat. Třeba Gary McCoy o yamaze R1 SP a normální verzi

Myslíte že je to hodně znatelnej přínos kterej porychlý?!


Zdarec No jako porychlí tě to určitě v cestě k přezouvačce, protože je fakt o dost lehčí a nemusíš se s tím tak drbat Jinak že bych v tom viděl nějaký zasadní rozdíl to ne, to bude ale dáno tím, že jsem mrdal Jediné co jsem vypozoroval je to, že se s tou motorkou úžasně padá do zatáčky a celkově mění směr, ale jestli je to dáno geometrií, nebo typem pneumatik, nebo tím, že jsem zlepšil techniku jízdy, to fakt nevím. Nemám možnost srovnání dvou různých typů kol na jednom motocyklu za stejných podmínek...

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:26 | Nahoru | #110
Pristi rok chci jet na hungac ale vesmes kdyz vis jak si najizdet do zatacek a mas trochu plyn v ruce tak zajedes po jednokm dvou dnech treba na Hungaci jen o dve vteriny horsi cas nez ti co tam jezdi pravidelne...

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:37 | Nahoru | #111
sorry za OT - Nori máš dobrej smysl pro humor

Naposledy editováno 07.09.2010 22:38:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:41 | Nahoru | #112

.Padre.>Zdarec No jako porychlí tě to určitě v cestě k přezouvačce, protože je fakt o dost lehčí a nemusíš se s tím tak drbat Jinak že bych v tom viděl nějaký zasadní rozdíl to ne, to bude ale dáno tím, že jsem mrdal Jediné co jsem vypozoroval je to, že se s tou motorkou úžasně padá do zatáčky a celkově mění směr, ale jestli je to dáno geometrií, nebo typem pneumatik, nebo tím, že jsem zlepšil techniku jízdy, to fakt nevím. Nemám možnost srovnání dvou různých typů kol na jednom motocyklu za stejných podmínek...



No čus
tak si koukej dát na to tvoje kotě nějaký normální kola a ty pro zbohatlíky na chvilku sundej ať mi o tom můžeš poreferovat mě by to fakt strašně zajímalo
Určitě se ti válej doma nějaký plecháče ze škodovky ne?!

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:41 | Nahoru | #113
...tak si myslím,že Filla,Mikšovský,Dražďák, klidně spáti nebudou!!
.

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:45 | Nahoru | #114
to all: Jen jestli ty casy za to stoji...

2LEKO>...Prakticky to znamená, že pokud namontujete kola o jeden kilogram lehčí, je to jako by jste odlehčily vůz o dvacet kilo, kola lehčí o tři kila pak udělají asi šedesát kilo a pokud zvolíte závodní magnesiová kola odlehčíte vozidlo o zhruba sto kilo..



Jinak tohle je drobatko nepresne. Chce to spocitat moment setrvacnosti danych kol a zredukovat na translacni pohyb. Lisi se to v desitkach procent v zavislosti na geometrii rafku a distribuci hmoty po polomeru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 23:14 | Nahoru | #115
Burdez> Neboj, Hungáč je skoro blíž než Most

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 23:20 | Nahoru | #116
Jiřina97> Ja mel v Moste holku tak jsem jezdil tam... Uvidime pristi sezonu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 03:29 | Nahoru | #117

Burdez>Jiřina97> Jo jezdim obcas Brno a max jeste do Mostu v ramci moznosti... Jak rikam je to o financich... Kdybych mel prostredky tak se rad podivam i na Hungac nebo Slovakiii ale proste na vic jak Brno nebo Most nemam penize...



..tamto už přecházím, myslím, že Majkl to shrnul tak nějak správně (za což mu díky ), já tě nijak neurazil a neseru se do tebe, to nemám zapotřebí.. Narozdíl od tebe se já za žádnýho talenta nepovažuju, ikdyž stále jsem přes 4s rychlejší, než ty! A není to tím, že na to mám prachy - loni jsem prakticky netrénoval a na okruhu jezdil jen při závodech MČR..což je ta nejlepší škola a k tomu na různých okruzích.
Bylo mi jen divný, jak to sem servíruješ (ta suverenita!). Tys ale napadl mě...což jsem čekal. Zapomněl si, že i tobě jsem s něčím poradil přes PM, když jsem věděl a ty se ptal. No to je jedno.. Jen se mi příčí tvoje pohrdání lidma, co maj na motorce "Ohlinsy" a na "sériovce" by byli 5s za tebou. Chlape, trochu pokory by neuškodilo! I ty hodně dobrý závodníci se navzájem respektují

Jinak co se týká prostředků na jiný okruhy, je to +- podobný, jediný náklady navíc jsou za cestování...a i to je individuální, podle toho, kde bydlíš (tímto zdravím Ermelenka a jeho nevýhodnou pozici v Plzni ). Naopak akce na Pannonii nebo SK-ringu vyjdou o něco levněji, než v Brně. Asi o dost levnější pronájem okuhu, si myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 03:38 | Nahoru | #118
GRASSEL> ..tenhle test mě snad brzy čeká, páč jsem si jako druhý kola pořídil z Aprilie RSV R a nechal je překopat na RC8. A proč zrovna z Aprilie? Protože vypadaly dost podobně těm Marchesini na KTM.. Jenže jsem zjistil, že jsou (přestože z verze R) o hodně těžší, než ty kovaný Marchesini a vlastně i v porovnání s kolama z R1. Zase ale vypadaj "masitěji" a takový míň křehký. Můj názor je, že to poznat půjde.. Hlavně při překlápění v rychlejších úsecích (v Mostě za vracákem, atd.).. Asi i na brzdách to bude "jiný" a trochu víc tlačit dopředu. No uvidíme, sám jsem zvědavej.

Jo jináč, ty "fando", pumpu mám doma a kdykoliv ti ji v obálce pošlu ..mrkneš na ni, zkusíš opravit a pak dej vědět, jak to pomohlo. Tak mi dej do PM adresu, hej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 10:16 | Nahoru | #119
GRASSEL> No ze škodovky ne, ale mohl bych zkusit rezervu z dodávky Jedny kola se mi nabízí, ale. Pokud nejedu MČR nebo CEC, tak si druhou sadu kol kupovat nebudu, protože na vodě stejně jezdit nebudu. Na 600ccm mě to bavilo a celkem mi to i šlo, ale na tom litru už mi to jako taková sranda nepřijde. Přeci jenom ten katapult a následné přistání na hlavu a rameno v Mostě mi stačilo.

2LEKO>

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 10:38 | Nahoru | #120
Grassel: ono u tech produkcnich kol je celkem malej rozdil v hmotnosti... serie vs naky kovany z limitovany edice... tam bejva pul kila, kilo rozdilu.. to je malo na to abys to poznal subjektivne pri jizde. kola ktery jsou lehci vyrazne jsou prodavany jen pro zavodaky, protoze Alu slitiny s velkym podilem horciku proste pro beznej provoz nejsou bezpecny, takovy kola bys mel pri jizde poznat, hlavne jde o lepsi akceleraci a brzdeni, melo by jit poznat i zmeny pri preklapeni. Cetl jsem test v nakym zahranicnim casaku, kde na okruhu nakej slusnej pilot co zajizdi stabilni casy odjezdil naky kola na seriovejch a naky kola na karbonovejch BST (asi nejlehci produkcni kola) byly tam znatelny rozdily v casech, redakce to tam prirovnavala k tomu ze sly casy dolu asi jako kdyz nasypes 1000-2000ecek do motoru, filtr, commander, vyfuk, odladeni... tzn kdyz dostanes z motoru cca 10-15koni ve spicce... ty kola byly asi jeste o 1000 drazsi...

samo nejde jen o samotnou hmotnost, ale o rozmisteni hmoty -moment setrvacnosti... diky tomu se delaj i malinky dvojity kotouce(beringer) atd atd... to uz je mimo znalosti vetsiny odbornych redaktoru, takze to bych asi moc nerozebiral, to bysme si tu pokecali s dawem a radimem a navic by se jeste zjistilo ze nic nevim

BTW na aute jsou kola znat fest, kamos na 200ps naftovyho golfa nacpal ty hnusny asi 19-20palcu kola z A8 a to auto skoro nejelo:) ten samej pripad cca 270PS leon z pochromovanejma 19kolama z RS4(podle me repliky) kterej na origo "malejch" hlinikach jel o dost lip. Lidi co jezdi sprinty docela casto z ruznejch bmw apod sundavaj ty krasny velky kola a na sprint hodej na to plechy na slikach:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist