paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Guma na dlouhé užití
16.8.2010 v 10:35
Vzdar lidi, lámu hlavu až to křupe co nazout na Inu 750 GSX, zkoušel jsem různé levné gumy, protože peněz je furt málo, ale nakonec jsem zjistil, že mi vše sleze do 5000,-Km a asi to nemá cenu. Trpíme na zadek....nemůže te mi někdo doporučit gumu co mě vydrží aspoň 10000,-Km. Neba mě to přezouvat každej druhej měsíc. Cena tak do 4000,-Kč a nejlépe vlastní zkušenost. Díky moc.

Zatim a hodně šťastnejch Km.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 11:08 | Nahoru | #91
ze St.Moritz spodem na Merano je absolutni narez a moc peknej je taky neplacenej Julierpass z Lichtenštejnska směr Mořic. Celkove Mořic a okoli je masakr, velmi doporučuju. Jen je tam pekelně drahy jidlo a pití, chce to mít sváču s sebou. Už nebudu plevelit, jen jsem zavzpomínal na letošní 2 motovýjezdy

(reakce na) Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 11:38 | Nahoru | #92

Danxx>petrvtr_new> upřímně řečeno chtěl bych vidět kombinaci VTR, 15000km na pneu a styl jízdy.



Kdyz se podivas na zkusenosti s pneu PR2 zde na foru tak zjistis, ze to neni nic neobvykleho. Dokonce si pamatuju nejakyho cloveka s CBR 600 ktery na nich dal 20...

EDIT: ted jsem si ty recenze prochazel, je tam Blackbird kde na nich nalital 12000 km nebo XJR s 15000 km ale i VFR s pouhyma 3500 km coz nedokazu pochopit...
Leda snad kdyz nekdo akceleruje a brzdi jako blazen v primem smeru nebo lita na dalnici soustavne pres 200.. To ja holt nedelam. Z tech 15000 km ma ta guma 4000 najeto ve 2, s baglama a se stanem

Naposledy editováno 20.08.2010 11:53:49

Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 11:46 | Nahoru | #93
na PR1 dává borec na CBR1000F 17-19 000km a to je těžkej,motorka taky a docela tahá

Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 13:23 | Nahoru | #94
vítěz Michelin PR 2 - 3500,-Kč-zadek, díky všem.

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 14:41 | Nahoru | #95
Taky mě v budoucnu čeká nová guma, se zaměřením hlavně poměr cena/kilometry jelikož jezdím jenom kochačky beze spěchu. CO v takovým případě vyjde lepší? PR2, contiroad attack 2, nebo ještě něco jinýho?

Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 21:14 | Nahoru | #96
Tak jsem byl dneska na okruhu a teda strady si vedly uplne vyborne. Mam je sjety uplne az do kraje, drzely paradne a limitem v nakolnech byly stupacky. Dal uz bych ty gumy sice nepokousel ale na obcasny pojezdeni stacej. Plynem jsem je utrhnul na vyjezdu ze zatacky akorat jednou a to jen lehce. Holt to chce zbytecne to nepokouset. Na brzdach jsem si taky nebyl uplne jistej kolik jeste muzu ale neprebrzdil jsem je ani jednou. Sice to nejsou supersportovni gumy ale na tohle stacej a s najezdem kolem 10000 no neberte to. Jinak na vyjezdech opatrne, kousek predemnou dostal kluk na hypermotardu hasana a pekne si tu machnu vyvalel.

(reakce na) Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 21:35 | Nahoru | #97

vhml>Taky mě v budoucnu čeká nová guma, se zaměřením hlavně poměr cena/kilometry jelikož jezdím jenom kochačky beze spěchu. CO v takovým případě vyjde lepší? PR2, contiroad attack 2, nebo ještě něco jinýho?



Z tohohle vyberu bych vzal misaky .. ale podle me je to v tech sportovne/cestovnich plastich vyrovnane. Ja mam osobni averzi vuci continentalum, nevim proc (na aute je jezdim) ale cokoli jineho bude dobra volba. Bt21/23, PR2, roadsmarty nebo Andilky nebo Z6int ... podle vkusu kazdeho soudruha. Vynikajici gumy :)

Guma na dlouhé užití

21.8.2010 v 00:07 | Nahoru | #98
tak jak někdo jezdí za 6ltr/za sto tak někdo dá na gumách víc jak 10 tis. Mě aj novota dvojměsovka nedala víc jak 6000 km a to nejsu hyperstřelec,lehce jetý nikdy víc jak 3 - 5 tis.a hotovson.

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

21.8.2010 v 11:19 | Nahoru | #99
Já jezdím za 5,5 a přijde mi to zbytečně moc

(reakce na) Guma na dlouhé užití

21.8.2010 v 12:19 | Nahoru | #100

vhml>Já jezdím za 5,5 a přijde mi to zbytečně moc



Ja jel posleni nadrz za 6.6, a vzhledem k tomu ze jsem ji rval skoro furt v plnejch, tak mi to prijde fantasticky malo ....

Guma na dlouhé užití

21.8.2010 v 12:35 | Nahoru | #101
Sorry kluci ze vam tady skacu do tech gum.Ale mam problem
Nedavno jsem rozdelaval budiky a musel jsem schodit i predni svetlo.Pak mi do toho casove neco prislo.Ted po tydnu to davam zase do kupy a ejhle.Zustali mi v ruce dva plastem potazeny uchyty na 6 sroub kteri pravdepodobne drzi nejaky kabely ci bovdeny.Typuji to ze to je uchyceny na tom sroubu ze zadu jak drzi parabolu v nastaveny poloze.Nejsem si ale jist.Nerad bych neco nekde skripnul Chci to dat zpet ale nevim KAM!Jen tak to tam nebylo.
Tak mooooooccc PROSIM o foto kde ,nebo jak to tam je za tou lampou udelane.V manualu nic vyfocenyho neni.Budu rad za kazdou fotecku.Diky,Diky,Diky moooc vsem .
Prosim poslete mi to na:
deep.star@seznam.cz

Diky predem.
Marek

Mam rad veci na svem miste...

Naposledy editováno 21.08.2010 12:36:21

Guma na dlouhé užití

21.8.2010 v 21:10 | Nahoru | #102
ber to v uvozovkách. každý dva měsíce ujet 5 tkm?? neříkej. nečetl jsem celý forum, ale jestli to jsou nové gumy, tak asi špatná značka. přidávám se za dunlop roadsmart. kámoš jezdí na litrovým dvouválci a bere qualifiry II a vydrží mu kolem 9-10.

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

21.8.2010 v 22:30 | Nahoru | #103
BT021 190/50 ZR 17 (73W) nazutá na Hayabuse vydržela 14000 km a ještě by takovou tisícovku možná dvě sloužila nebýt defektu způsobeného malým hřebíkem. Včera jsem přezouval na BT023 a zatím paráda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití

22.8.2010 v 10:57 | Nahoru | #104

Petřičák>BT021 190/50 ZR 17 (73W) nazutá na Hayabuse vydržela 14000 km a ještě by takovou tisícovku možná dvě sloužila nebýt defektu způsobeného malým hřebíkem. Včera jsem přezouval na BT023 a zatím paráda.



BT021 se mi na zadku an NTV docela sjíždí na středu a to už by to měla být dvousměs. Mám 2,5mm střed, 4 mm kraje. Je pravda, že jezdím víceméně jenom za mladou a to je 10 pořád rovně, tam jí naberu a pak už ve dvou nikam neženu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití

22.8.2010 v 11:02 | Nahoru | #105

vhml>BT021 se mi na zadku an NTV docela sjíždí na středu a to už by to měla být dvousměs. Mám 2,5mm střed, 4 mm kraje. Je pravda, že jezdím víceméně jenom za mladou a to je 10 pořád rovně, tam jí naberu a pak už ve dvou nikam neženu...



Já bych ji reklamoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití

22.8.2010 v 17:35 | Nahoru | #106

Ladis1>Já bych ji reklamoval



Je mi jasný, že můj styl není ideální pro rovnoměrný opotřebení gumy. Právě proto scháním nějakou, která vydrží a je na středu výrazně tvrdší

(reakce na) Guma na dlouhé užití

22.8.2010 v 20:33 | Nahoru | #107

vhml>Je mi jasný, že můj styl není ideální pro rovnoměrný opotřebení gumy. Právě proto scháním nějakou, která vydrží a je na středu výrazně tvrdší



Nic trvrdsiho na stredu nez Bt021 asi nenajdes. Pokud nesjedes do kulata turistickou gumu, se zadnou jinou se ti to nepovede.

Guma na dlouhé užití

23.8.2010 v 00:20 | Nahoru | #108
O to mi hlavne jde. Jestli teda jit znova do 021, nebo PR2, popr road attack 2

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

23.8.2010 v 09:29 | Nahoru | #109
Pánové, až někdy uvidíte rovnoměrně sjetou pneu od kraje ke kraji z provozu na silnici, tak mi dejte vědět. Já nikoho takového neznám. Pokud si někdo nenazuje pneu s odrbanejma bokama z okruhu...

(reakce na) Guma na dlouhé užití

23.8.2010 v 09:52 | Nahoru | #110

Danxx>Pánové, až někdy uvidíte rovnoměrně sjetou pneu od kraje ke kraji z provozu na silnici, tak mi dejte vědět. Já nikoho takového neznám. Pokud si někdo nenazuje pneu s odrbanejma bokama z okruhu...



No, nebudes mit rovnomerne ojetou stylem, ze na boku bude stejne ozrana jako na kraji. Ale je KURVA rozdil na jizdnich vlastnostech masiny, jestli mas na stredu placku a pak hranu, a nebo jestli mas plynulej oblouk, od stredu ke kraji.

Kdyz to zplacatis (a na predku mas strechu, coz je klasika), tak ti predek do zatacky pada, a zadek drzi na ty hrane, takze to musis rvat, a pak to tam prepadne, coz je na rozbiti huby.

Taky sem nevidel nikoho kdo to ojede na silnici na bocich stejne jako na stredu, ale jestli to zplacati nebo to ma i bez vzorku na stredu porad do kulata je velkej rozdil.

Guma na dlouhé užití

23.8.2010 v 10:38 | Nahoru | #111
Kouknětě do mého profilu, je tam jedna fotka, kde vzadu není na stredu nic a na bocích samo vzorek zbyl, ale řekl bych že je ta pneu ojetá celkem do kulata..

Guma na dlouhé užití

23.8.2010 v 11:13 | Nahoru | #112
Předpokládám, že kraj a bok je jedno a totéž Ale chápu jak jsi to myslel
Ano máš pravdu, že na placatý gumě se určitě nedá jezdit.
Jenomže to nevyřeší druh pneu, ale způsob užívání

Guma na dlouhé užití

23.8.2010 v 16:30 | Nahoru | #113
Tak na mazlikovi jsou novy papucky se slonikama, tak jsem zvedavej. Na podnizmi pocasi by to mela byt lepsi volba nez Supercorsy a na sucho a hezky by mi meli taky bohate stacit.


Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist