Zjednodušeně: nejsem schopný zároveň brzdit, a házet kvalty dolů s meziplynem
Řešení?
Nekdo brzdi i do zatacky ale ja nevim taky to obcas delam ale treba v te sosnove se mi lip jezdi bez toho. Proste muzu zacit driv pridavat...
Naposledy editováno 21.08.2010 14:44:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
SVSkritek>Ano to je samozrejme spatne. Podrazuje se vzdy jen o 1 rychlost. Na 4 valci to tolik nevadi jako na 2V ale i tak to je spatne. Asi nejezdite moc velkou pilu. Kdyz jedete rychle tak nemas cas si hrat s nejakym pozvolnym poustenim spojky a sledovat jak moc tim brzdis kolo....
Jsi vedle jak ta jedle. Jednak se tu neda generalizovat a jednak i velmi rychli jezdci si prave spojkuji pri najezdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
pylot>Zkus to na okruhu na dvouvalci bez meziplynu a uvidis proc.
věř mi že zrovna s SV 650 na okruhu nemusíš podřazovat s meziplynem do každé zatáčky, maximalně tak v mostě do te vyfikundace po startu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Naposledy editováno 21.08.2010 14:58:59
1 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
dareckov>Jojo, taky jsem po asi 200km divil co všichni do toho vrkaj před kruháčem apod. Pak mi to kámoš vysvětlil a teď to dělám pořád, klidně ani nemusím jet agresivně a stejně to mám zažité už. Chce to cvik a pak je to automatika, s efektem Navíc to má smysl, při střelbě
když jedeš fakt kudlu tak na meziplyn čas prostě neni
Naposledy editováno 21.08.2010 14:49:34
Letos jsem toho moc nenajel tak už skoro teoretizuju ale myslím že takhle to celkem funguje.
DiegoGSX-R>věř mi že zrovna s SV 650 na okruhu nemusíš podřazovat s meziplynem do každé zatáčky, maximalně tak v mostě do te vyfikundace po startu
Ja mel na mysli okruh typu Sosnova nebo Mejto. Tam se jedou rychlosti 123 a obcas 4. A z dvojky na jednicku pred zatackou bez meziplynu je jasnej lehanec.DiegoGSX-R>když jedeš fakt kudlu tak na meziplyn čas prostě neni
Asi si nerozumíme. U mě kudla je trochu jiná kudla než u litra. Ale rozhodně už nechcu aby mi šmikovalo kolo...Když jsem začínal jezdit tak se mi to stalo a málem sem sebou fláknul, teď už se mi to prostě s meziplynem stát nemůže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Hummer>Fakes> Jedu rychle , Jdu na přední brzdu, máčknu spojku sklepnu o 2-4 kvalty dolu dle poloměru otáčky a pak pozvolna pouštím spojku a tím supluju zadní brzdu, kterou stejně nepoužívám. Když cítím, že kolo už brzdí tak spojku pouštím, tak akorád jdu do náklonu a uvolňuju přední brzdu, (brzdím i na začátku náklonu a pokud trafím rychlost tak od půlky otáčky už zase pomalu přidávám). Vše tak nějak časově slazeno, nic necuká, nemlátí. Nevím, ale mě to tak funguje.
dělám to nějak podobně-žádný meziplyn.....ale pochybuju,že je až taaaaaak hrozné podřadit o více jak 1 stupeň....Jáa to tedy dělám i směrem nahoru...1-2-3-někdy i 4 a rovnou 61 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Hummer>Fakes> Jedu rychle , Jdu na přední brzdu, máčknu spojku sklepnu o 2-4 kvalty dolu dle poloměru otáčky a pak pozvolna pouštím spojku a tím supluju zadní brzdu, kterou stejně nepoužívám. Když cítím, že kolo už brzdí tak spojku pouštím, tak akorád jdu do náklonu a uvolňuju přední brzdu, (brzdím i na začátku náklonu a pokud trafím rychlost tak od půlky otáčky už zase pomalu přidávám). Vše tak nějak časově slazeno, nic necuká, nemlátí. Nevím, ale mě to tak funguje.
Dělám to stejně. Na to moje cajdání naprosto dostačující způsob :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
pylot>KRM> A podrazujes taky nekdy v takovejch otackach ze po pusteni spojky se ti motor roztoci pres 9000? Nejlip jeste na brzdach ze mas nadlehceni zadni kolo? Jestli se ti ani pri tomhle bez meziplynu nesmykne zadni kolo tak budto umis poroucet fyzice a nebo kecas. Jinak razeni nahoru sem netahej to nema s meziplynem a brzdenim vubec nic spolecnyho.
řazení nahoru sem tahám proto,že se tu tvrdí,že to dolů škodí.....čemuž nevěřím.Napíšu ti příklad....předjíždím kamion před kruháčem.....mimo město(u Holic).....takže mu dávám a a potřebuju jít na brzdy a bych neprojel kruháč rovně....takže.....po zařazení se do pruhu.....přední brzda+spojka-podřazení třeba o ty dva stupně a spojku pouštím až před najezdem na kruháč....kde už mám rychlost na podřazený stupeň....takže žádné řvaní motoru.....asi špatně....ale těžko se to už přeučímSVSkritek>Ano to je samozrejme spatne. Podrazuje se vzdy jen o 1 rychlost. Na 4 valci to tolik nevadi jako na 2V ale i tak to je spatne. Asi nejezdite moc velkou pilu. Kdyz jedete rychle tak nemas cas si hrat s nejakym pozvolnym poustenim spojky a sledovat jak moc tim brzdis kolo. Nehlede na to ze ta spojka se opotrebovava rychleji a je to vic nebezpecne.
Tak na to nemám čas. To bych musel brzdit tak o 100 metů dřív, abych měl čas třeba z pětky na čtyřku a přitom si vrknout pak ze čtyřky na trojku a pak z trojky na dvojku pokaždý pustit spojku aby se neničila . No asi nejezdím pilu když brzdím o 100metrů dál sklepu dolu kvalty pustím spojku projíždím otáčku a přidávám plyn. No proto jsem asi momalej nó.
3 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
Swenus>Já tomu moc nerozumím tak mi hned nekamenujte, ale meziplyn má vliv i na to jestli se ti utrhne zadní kolo bo ne?! Je mi jasné, že při vysokých otáčkách dát nížší kval je lepší s meziplynem (pomůžu synchru), ale jakmile pouštím spojku tak už tam kvalt přeci mám a je jedno jestli jsem předtím dal meziplyn bo ne ne?!
Taky myslim..podle me na to ma vliv jenom jak rychle poustim spojku a necham srovnat otacky motoru a prevodovky..
Swenus>Já tomu moc nerozumím tak mi hned nekamenujte, ale meziplyn má vliv i na to jestli se ti utrhne zadní kolo bo ne?! Je mi jasné, že při vysokých otáčkách dát nížší kval je lepší s meziplynem (pomůžu synchru), ale jakmile pouštím spojku tak už tam kvalt přeci mám a je jedno jestli jsem předtím dal meziplyn bo ne ne?!
No to je jasný, ale tady stím neuspěješ . Tady jsou samí střelci a mi co jezdíme pomalu to nechápem.
1 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
radil pro street riding. Ale jem otevren vzdelavani.
Swenus,Hummer > Plynem nebrnkas kvuli synchru v prevodovce (ty myslim motorky ani nemaj?) ale kvuli tomu aby se srovnaly otacky motoru a kola aby jsi pak zadni kolo nebrzdil.
Navod :
Naposledy editováno 21.08.2010 20:52:23
SVSkritek>Dawe02> Mas pravdu s tim generalizovanim jsem to prehnal. Vim ze pri zavodech nebo velke strelbe se i spojkuje. Ale to uz clovek vi co a proc dela a nepta se tu na foru. Ale doporucil by jsi to nekde na normalni ceste, prumernemu jezdci podradit si o 3 kvalty dolu bez meziplynu a pak poustet spojku? Ja se rad necham poucit sam jsem zacatecnik.
Na normalni jezdeni na silnici staci vedet, ze mas ubrat, zmacknout spojku a podradit. Drobnosti si pak doladi kazdy podle sveho citu, jizdnich preferenci apod.
Ja jsem dospel do stadia, kdy na okruhu pred zatackou nakopu velmi rychle postupne na rs ktery chci a vyspojcim to dle potreby. Vse s minimem "vrkani". At si to antihop prebere (a on si to prebere). Ze pri tom trochu ci vic tancuje zadni kolo je jasne a vetsinou i ta zabavna cast jezdeni, kdyz si to umis uzit. Kuba Smrz treba poctive "vrka", Lukas Pesek spojci vic jak ja...takze opravdu kazdy podle sveho gusta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Naposledy editováno 21.08.2010 21:56:20