Mělo by z toho na tebe koukat pět drátů (aspoň ten GT 300 to tak měl):
1) +12V spínaných spínačkou - aby to fungovalo jenom po otočení klíčku
2) GND neboli "-" neboli kostra
3) signál otáček
4) signál rychlosti
5) programovací drát, kterej se připojuje dle návodu na kostru a tim se nastavujou různý funkce (barvy podsvětlení) a pak se tim musí celá tahle jednotka naprogramovat
Možná to zní složitě pro úplnýho laika, ale neboj - podle návodu to zvládne každý, fakt to není nic složitýho.
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti PZ racing
Jinak já si ten ukazatel sehnal novej za 1500,-Kč takže to ani nebylo tak hrozný. Koupil jsem ho proto, že jsem se v šestistupňový převodovce, v kombinaci s dost silným motorem Caponorda, při vyšších otáčkách občas úplně ztrácel a neměl jsem ani páru, na jakej jedu kvalt. Když jsem jel v klidu a motor jsem moc netočil tak jsem to věděl naprosto přesně, ale jak se to roztočilo tak to byl konec - rychlost třeba někde mezi 100 a 150 km/h, otáčky někde za středním pásmem a já věděl prd, co tam mám za kvalt. Teď mám umírněnější Yamahu a ke všemu jednobuch, s pěti foframa, a tam teda nemam problém, že bych nevěděl, na jakej fofr jedu. Je to tim, že tenhle motor nemá tak široký spektrum využitelných otáček, neni taková pila a neni to takovej silák. V neposlední řadě to nejede tak rychle takže ukazatel jsem prodal.