paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu
19.8.2010 v 18:45
Zdravím, po původním majiteli mám na motce Arrow i se svodama, který mě bohužel limituje v pravým náklonu, chytnu jím dřív než stupačkama, dneska mi kvůli tomu ujelo zadní kolo, naštěstí v malý rychlosti. Dost mě to sere, vím, že na normální silnici se do tak extrém. náklonu nedostanu, ale když vyrazím na okruh, bojím se abych sebou neplácnul. Mám k motce i původní origo svody a výfuk, ale nezdá se mi, že by byly menší. Takže majitelé K0-K2 máte taky takovej probém??

fota
Anketa: Škrtáte dřív výfukem než stupačkama?
škrtám výfukem
0%
0
škrtám stupačkama
29%
10
neškrtám ničím, protože jsem hovnař :-)
71%
25

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 18:53 | Nahoru | #1
Já mám fukar pod sedadlem ikdyž u té tvé by to nešlo bohužel ale je to lepší Jezdáš pěkně

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 18:59 | Nahoru | #2
U originalu jdou nejprve stupacky, pak dlouho nic. Ani s prepakovanim bezne neskrta vyfuk, to uz bys musel fakt spatne sedet. Bud nahrej svod a pozvedni ho, nebo dej original.

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 19:04 | Nahoru | #3
jojo, je to fakt divný. Musíš ho mít nějak divně přidělanej nebo nevím. K1-2 má dost vysoko stupačky, dokonce výš než třeba K5-6.
To s tím výfukem je fakt divný................
ještě mě napadnul podvozek, že bys ho měl měkej a motorka by si v náklonu dost sedla. Nebo že bys jí měl trochu sníženou........

Naposledy editováno 19.08.2010 19:05:42

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 19:12 | Nahoru | #4
teda ale povim ti......to vypadá jak vejfuk z fábie TDI to je vočouzený jako kráva, co s tím máš?!

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 19:15 | Nahoru | #5
mě příjde že to máš nějaký měký, tady je taky vidět jak ten vejfuk máš hodně u země a to máš náklon dost malej. Já bych fakt mrknul na ten podvozek

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 19:32 | Nahoru | #6
Jo, zkusím mrknout na ten podvozek, přitvrdit ho, dík.
Nevím co to je za vejfuk, podle mě ho někde sehnal z jiný motorky použitej a na gsx-r asi ani nepatří. Ono je vidět při pohledu zepředu, že je od motorky dost daleko vystouplej a logicky se musí škrtnout vejfukem dřív než stupačkama. Takže když to přitvrdím, mělo by bejt riziko menší, ale každopádně bude vystouplej víc než stupačky, to bych musel dát origo svody.

Naposledy editováno 19.08.2010 19:33:52

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 20:55 | Nahoru | #7
Já teda tomu rozumim jak koza jeteli...... tak je to možná kravina..Porovnaval jsi origo svod s tim laděnym??... pode me je blbě ten svod od tlumiče...... když kouknu na fotky ostatnich gsxer tak,, osa tlumiče je v ose stupačky a tlumič je posazenej vejš,,.....zkusil bych poladit svod od tlumiče.........

(reakce na) GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 21:12 | Nahoru | #8

bikerbigg>Já teda tomu rozumim jak koza jeteli...... tak je to možná kravina..Porovnaval jsi origo svod s tim laděnym??... pode me je blbě ten svod od tlumiče...... když kouknu na fotky ostatnich gsxer tak,, osa tlumiče je v ose stupačky a tlumič je posazenej vejš,,.....zkusil bych poladit svod od tlumiče.........


Jo to je jasný, že to je svodem, jak říkám, podle mě to je z úplně jiný motorky. Zkusím vše, díky za rady. Origo se mi tam dávat nechce, protože nesnáším motorky bez laďáku

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 21:30 | Nahoru | #9
Jeee sry Ty jsi to pisal já jsem trošku opoždenej......hledal jsem ty fota..... s tim podvozkem nevim .... ale byl bych opatrnej....... kamoš to taky chtel přitvrdit a ,,sikulaci,, ty jezději jen okruhy.....tak mu řekli že povozek už je nastavenej z fabriky.... at to nechá bejt..... ale zase od jinud vim že japonský motky jsou nastavený na 65 kg jezdce...tak takle ......origo nedavej.... zkuz ten svod.....upravit to nebude zas tak pracný.... ...

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 21:35 | Nahoru | #10
Buď s tím výfukem cosyk zrob nebo počkej až ho ubrousíš a upadne sám . Vždyť ho musíš furt o cosyk dřít. Ho tam namontoval nějaký rovinkář či co

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 21:41 | Nahoru | #11
Ahoj, odpověď je jednoduchá. Koncovka je špatně uchycená už na objímce. To je ale zapříčiněno špatným svodem, který jde až moc od kyvky. Stačí ti lehce přihnout svod. Možná by stařilo jen pootočit koncovku. Pravidlo je, že by koncovka neměla vyčuhovat za hranici okraje stupačky. Zde je jasné, že podvozkem to není.

(reakce na) GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

19.8.2010 v 22:29 | Nahoru | #12

saly.pce>Ahoj, odpověď je jednoduchá. Koncovka je špatně uchycená už na objímce. To je ale zapříčiněno špatným svodem, který jde až moc od kyvky. Stačí ti lehce přihnout svod. Možná by stařilo jen pootočit koncovku. Pravidlo je, že by koncovka neměla vyčuhovat za hranici okraje stupačky. Zde je jasné, že podvozkem to není.



Pootočit nepomůže, protože škrtám i svodem. Takže OK zkusím něco vymyslet s tím svodem, do toho podvozku se mi moc vrtat nechce

GSX-R výfuk arrow - jsem na limitu náklonu

20.8.2010 v 08:08 | Nahoru | #13
Svod přihnout jde v pohodě Je to nejjednodušší řešení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist