V podstatě jde pouze o to,mít pořádnej vercajk,abys povolil spodní šroub v noze a abys řádně narazil nový gufero do kluzáku.
Vyšmátrávání gufera drátem a narážení pomocí šroubováku a kladiva je prasečina *yes*
Toť můj názor :)
2 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer ve vidli.
většinou stačí nerozdělaná vidlice , povolit, pak vyšroubovat tu matku nahoře a rozebrat (pružina má předpětí tak bacha)
a když to nejde tak buď násada , nebo jse m vzal šroubovicu na ni kontramatky do toho 12tihranu a šloto taky , to ae spíš při skládání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna gufer ve vidli.
Hodně štěstí *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer ve vidli.
Každá motorka si zaslouží při údržbě slušnej přístup a taky je dobrý vědět,jak to dělat.
Spodní šroub se ti pravděpodobně podaří vyšroubovat,když to uděláš ještě před odšroubováním horního šroubu nohy.
Ten horní šroub budeš muset oddělat,abys vylil olej z nohy (pravděpodobně nemáš vypoušťák) .Povol si ho,dokud máš nohu v brejlích,tj na motorce.Povol uchycení v horních brejlích a povol šroub.Pak bys to mastil bůhvíjak ve svěráku *no*
Je zbytečný tahat z toho ven střeva,jen vylej olej a zašroubuj to z5.
Spodní šroub už tam taky není,takže teď musíš trháním kluzáku a trubky od sebe vytrhnout gufero.
Sundat starý gufero,nasadit nový,PŘÍPRAVKEM ho nabouchat do kluzáku,složit nohu,utáhnout spodní šroub.
Teď znova odšroubuješ horní šroub,naleješ olej,zašroubuješ,nasadíš nohu do brejlí,utáhneš spodní brejle,utáhneš šroub nohy,utáhneš horní brejle a hotovo.
Pamatuj,že dobrá práce se pak chválí sama :)
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer ve vidli.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer ve vidli.
Vytahnout gufero a stiraci krouzek slo pak uz snadno , jemnym trhanim trubky a kluzaku od sebe.
Bohuzel jeste nevim jak jsem dopadl a jestli jsem to cele zvladl , protoze uz to mam slozene , ale jeste jsem na tom poradne nejel , pouze to parkrat properoval a vyzkousel...
No uvidime co to udela na tech nasich tankodromech , kterym nase vlada rika silnice...