1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mechanický tempomat
Tafi.>ten na brzdu mi příjde nejvychytanější
taky stojí 200 dolarů :)
kuba - a jak se Ti bude vracet klapka? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mechanický tempomat
Němec>taky stojí 200 dolarů :)
kuba - a jak se Ti bude vracet klapka? :)
Já si myslím, že levnějc bys ho najít mohl ne?
pak už jen záleží na tuhosti nastavení - nastavit to tak, by šlo otočit rukovětí i při stažený objímce v nouzi, ale zároveň by to nebylo tak volný, aby to přes díry prokluzovalo a vracelo se.
na rukověti už to mám a nijak zásadně to nepřekáží - toho sem se trochu bál
1 reakcí na tento příspěvek Mechanický tempomat
140 objímka pod sedlo, 20 korun závitová tyč a nějaký matičky podložky.
Bohužel se větší objímky nedělaj, tak jsem musel trochu ohoblovat hefty - vyhřejvaný saita jsou docela tlustý.
vynešení jsem si nakonec udělal úplně nejjednodušeji jak to šlo - ze šroubu brzdy, kterej je průchozí.
zatím funguje naprosto dle představ, vypnout se dá během chvilky, v nouzi se s tím dá otočit i přes staženou objímku, takže bezpečnost taky ok. vzhledem k tomu, že sem technickej antitalent, jsem spokojen
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mechanický tempomat
Pokud bys to měl naopak, spínal bys pokrčením nataženého ukazováčku a vypínal cvrnknutím palcem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mechanický tempomat
problém totiž byl, jak vlastně napojit stahovací objímku na držák - originální vista to má uchycený v tom ovládacím palci.
no a napadlo mě to nejjednodušší řešení - dát tam místo původního šoubu v objímce závitovou tyč a z ní udělat celej držák. tím ale byla daná poloha objímky - osobně bych ji měl nejradši otočenou k sobě o 90 stupňů - při otočení plynem bych zajišťoval palcem dolů, ale tam bych to uchycení kvůli kablu od vyhřívanejch heftů nevymyslel (teda pokud vycházím z uchycení místo původního šroubu v objímce) - tak jak to mám já, tak jednodušeji už to nejde - dva ohyby a hotovo, žádný další upravování objímky pro uchycení - nic složitějšího bych stejně neudělal :)
a koukám tu vistu už taky někdo řešil jak uchytit spodem :)
Naposledy editováno 09.08.2010 09:00:56
1 reakcí na tento příspěvek Mechanický tempomat
číkus - on je právě problém, že tak by to uchytit nešlo - celej držák je závitová tyč v jednom kuse a tím by nešlo vlastně hýbat páčkou, protože by narážela do držáku - navíc bych to zajišťoval do protipohybu plynu a co jsem tak zkoušel, moc dobře by se tam nedostávalo - přeci jen je znát, že tohle je objímka ze sedla kola, ne určený jako tempomat - když koukneš na tu vistu, tak tam maj jen takový malý tlačítko.
jako ergonomie žádná sláva, ale dá se - a jak říkám, šel jsem cestou nejmenšího odporu - žádný úpravy nic - jen dva ohyby tý zavitový tyče a bylo to uchycený :)
akorát sem zvědavej jak si to bude rozumět s návlekama v zimě
1 reakcí na tento příspěvek Mechanický tempomat
Myslel jsem si při nákupu motorky, že toto zařízení používat asi nikdy nebudu - ale omyl. Jezdím poměrně dost, takže použití při dálničním přesunu je nasnadě - ale zjistil jsem i jednu super věc pro mě k nezaplacení. Toulám se většinou po Evropě a ani mě se pokuty za překročení rychlosti nevyhýbají - a když to má člověk platit v €, tak se ta dovolená trochu prodraží. Dnes si nastavím podle GPS rychlost na povolenou vesnickou, tam to potvrdím a zrychlení provádím heftem - když vidím vesnici, tak jen pustím heft - motorka sama zpomaluje a po dosažení vesnické ji po celý průjezd vesnicí striktně dodržuje, no a za vsí si zase potáhnu. Kdo nevyzkoušel, neví. Ale když mívám denní přesuny okolo 6 - 800km, tak to je příjemná věc.
Jen jsem reagoval na názory lidí - vyhřívané hefty jsou na prd, jezdím jen v teple
- GPS navigace je na prd, jezdím jen tam, kde to znám
- tempomat je na prd, mě točení plynem baví(mě asi tak jen 300km, potom mě to otravuje )
- automatickou převodovku v autě bych nesnesl, je na prd
- klimatizace je jen na anginu, takže také na prd atd.
Jinak na předchozím stroji jsem to řešil páčkou z přehazovačky na kolo - bylo to vyhovující, ale rychlost to udržovalo poplatnou zvlnění terénu - pouze aretace plynu - ale každá chvilka na protažení zápěstí bez nutnosti zastavení byla dobrá - jen na to člověk musel stále myslet, to elektronika je blbuvzdorná
e:písmeno
Naposledy editováno 18.08.2010 11:12:31
1 reakcí na tento příspěvek Mechanický tempomat
http://www.lellesmcd...p?products_id=164774
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mechanický tempomat
jtr píše: Ja mam tento tempomat a je to "bomba" na delsi cesty. Neuveritelne jednoduche.
http://www.lellesmcd...ts_id=164774 [/quote]
to je fajn