Téma: Přestavba crossky na supermoto
Zdravím, chtěl bych se zaptat co obnáší přestavba crossky např. Hondy CRF 450 na supermoto. Zajímalo by mě co všechno je k tomu potřeba a co to zhruba bude stát. Dál jak je složité to zpátky přestavět na cross. Je to jen o přehození kol, nebo se musí měnit brzdy atd..Chtěl bych se svézt v terénu ale i po silnici. Uvítám každé info. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba crossky na supermoto
no boužel jen přehození kol to není minimálně musíš přitvrdit tlumiče a brzdy by byli taky lepší jiný ....
tak záleží na vkusu každého někdo tam nacpe motardovou vidlici, antihop spojku, kovaný kola- nový excely, komplet překope brzdy...
na občasné projetí po silnici ti stačí kola, který se pohybujou kolem 15cti tisíc jetý... většinou to koupíš i s kotoučema, ve předu je 320 mm, stačí jen mezikus na třmen kvůli tomu kotouči... pumpu můžeš nechat stávající nebo koupit druhou... dá se koupit radiální pumpa+ pancéřovka a třmen za 6 tis.... nevím na čem CRF jezdí ani čím brzdí takže to beru všeobecně a aby to ladilo dej dopředu sm blatník
ale myslím že na silnici tě to chytne víc a i na sm kolech se dá na mx trati jet jak prase... ale to já neumim
na občasné projetí po silnici ti stačí kola, který se pohybujou kolem 15cti tisíc jetý... většinou to koupíš i s kotoučema, ve předu je 320 mm, stačí jen mezikus na třmen kvůli tomu kotouči... pumpu můžeš nechat stávající nebo koupit druhou... dá se koupit radiální pumpa+ pancéřovka a třmen za 6 tis.... nevím na čem CRF jezdí ani čím brzdí takže to beru všeobecně a aby to ladilo dej dopředu sm blatník
ale myslím že na silnici tě to chytne víc a i na sm kolech se dá na mx trati jet jak prase... ale to já neumim
Nemám sice čistý kros, ani čistýho motárda, ale mám teréní a silniční kola. Myslím že na občasné sklouznutí stači jiná kola, dopředu jiný kotouč neni od věci a jiná řetězovka. Osobně mám adaptér na brzdič kvůli věčímu kotouči, a pár článků navíc na nastravení řetězu kvůli jiným převodům a stačí. Víc neřeším. Ale v dnešní době snad de koupit i alá motárdová guma na 21".
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba crossky na supermoto
Díky za info, ještě kdyby byly nějaké ty ceny, případně hodnota celé přestavby.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba crossky na supermoto
PepaR1> tak si to přečti pořádně...
KOLA- na motoinzerci +-15-20 tis. nový za 30 drátěný- většinou už s kotoučema a rozetou
BRZDY- jak píšu viděl sem už i komplet jetej celek- rad. brzda, pancéřovka, náhradní destičky a 6ti pístek Nissin za 6 tis.
TLUMIČE- tot otázka... zda stačí jen "poklikat" nebo to bude chtít něco úplně jiného...
takže každopádně počítej min. tu dvacku
a jinak jestli tě zajmá jaká raketa se do toho dá nasypat ptej se TADY
Naposledy editováno 16.08.2010 21:40:48
KOLA- na motoinzerci +-15-20 tis. nový za 30 drátěný- většinou už s kotoučema a rozetou
BRZDY- jak píšu viděl sem už i komplet jetej celek- rad. brzda, pancéřovka, náhradní destičky a 6ti pístek Nissin za 6 tis.
TLUMIČE- tot otázka... zda stačí jen "poklikat" nebo to bude chtít něco úplně jiného...
takže každopádně počítej min. tu dvacku
a jinak jestli tě zajmá jaká raketa se do toho dá nasypat ptej se TADY
Naposledy editováno 16.08.2010 21:40:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba crossky na supermoto
Lion> Moc ti dík. A co myslíš, je lepší koupit krosku třeba dva roky starou (možná bych sehnal od kluka co jezdí závodně jeho náhradní motorku CRF 450 2008 za dobrý peníze) a přestavět, nobo koupit rovnou motárda, třeba nějakou Husku nebo KTM.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba crossky na supermoto
PepaR1> tak samozřejmě je lepčí koupit hotovýho, ale hlavně v případě že ti jde o papíry pokud ne tak je to víceménně cajk.... intervaly stejný jak u MX... znám pár borců co jezdí MX 450 na motárdech a krom kol, brzd a poklikáním tlumičů a již zmíněnýho předního plastu aby to vypadalo nic víc neřešili a že by to byli loudalové se říct nedá a jezdí všade možně
TomekKX2> takovej rozdíl v ceně to není... nejvíc dáš za ty kola těch 15 určitě, ale vem si že ti zbydou krosový a za ty případně taky nějakej bakšiš dostaneš pokud je budeš chtít prodat jen by mě zajmalo co myslíš tou zárukou??
TomekKX2> takovej rozdíl v ceně to není... nejvíc dáš za ty kola těch 15 určitě, ale vem si že ti zbydou krosový a za ty případně taky nějakej bakšiš dostaneš pokud je budeš chtít prodat jen by mě zajmalo co myslíš tou zárukou??
Zdravim, mam te 610 r.v. 2000 ostra na motardech z duka 600 a mam problem, ze mi dre predni pneu o vidle pri propruzeni a to mam rozmery pneu jaky se na sm pouzivaj. Hubenejsi pneu pry kvuli sirce rafku nema smysl. Tak se snazim sehnat sirsi brejle a nejspis i osu kola. Nevite co by tam mohlo pasovat, naky zkusenosti ? Nikde jsem se o tom nic nedocet. Jinak pozor na to pritvrzovani tlumicu, zacal mi praskat ram u prepakovani :) asi spatnej modela :) . Jinak je to jen otazka penez a co koho bavi, zas tak hrozna ta prestavba neni. Dekuju za help
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.