globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
6.6.2010 v 02:57
Zdravím chlapi,

vzhledem že jsem rekonstrukci svýho VTR vzal z gruntu a budu sahat do motoru od základu, přemýšlím nad jednou věcí. V podstatě jen o chlup dráž než originály mohu mít pístní sadu od JE pistons na své VTR používanou pro sportovní účely - písty jsou kované a především kompresní.

Nárust komprese je tam z původních tuším 8,5-9:1 na 11.5:1. Kdopak má zkušenosti s podobnými úpravami ? Zatím je jisté, že motor dostane laděný výfukový trakt, přetryskování, průchozí filtry a drobné úpravy jako např. leštěné kanály apod.

Ptám se, protože na stavbu motoru nespěchám, peníze neřeším a klidně si nechám projít hlavou i jiné úpravy. Jde mi především o zkušenosti, připomínky, ale nebráním se novým nápadům. Tankování lepšího paliva jako zabránění detonacím je mi jasné, o životnost bych se taky až tak nebál.

E: Vrtání zůstává stávající, žádný bigbore kit to není.

Díky diskutujícím, Radus



Naposledy editováno 06.06.2010 03:21:51
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

23.6.2010 v 10:18 | Nahoru | #121
dargas: jo da se rict ze to ma souvislost s pruzinou.. vaha jezdce- odpovidajici pruzina, odpovidajici valving, ikdyz jak rikas neni to uz uplne prima souvislost jako vaha vs pruzina.

u tech otvoru je problem ze proudeni kapaliny malym otvorem se chova trosku nestandartne... se zvysujici se rychlosti se zvetsuje odpor az temer do stavu kdy se to chova jako "zamcene"... tzn pri prejezdu nrovnosti ve velke rychlosti, nebo nerovnosti s ostrou hranou v male.. proste velke zrychleni kola ve vertikalnim smeru.. je pozadavek na prutok oleje moc velkej a dirka lowspeed komprese se chova jakoby tam nebyla.. vidle te kopne do rukou..
kdyz je tam okruh hi-speed tak se v tomto okamziku tim narustem tlaku otevrou planzetky... a olej protejka vetsim prurezem.

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

23.6.2010 v 10:23 | Nahoru | #122
assassin>
jo jasně, to chápu, já narážel na tu větu že nalladit hispeed okruh na silnici je unreal.
cos tim myslel?

holt to asi stejně dopadne na ten emulátor, třeba i nějak vylepšenej ve smyslu user friendly a ještě nejlépe nějakej rebound ventil....
(stejně má ta vidlice asi největší slabinu právě v absenci hispeed a to ten emulátor řeší.
možná to člověk nebude ladit tak často, nevim.

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

23.6.2010 v 10:30 | Nahoru | #123
s tim ladenim je to tak ze je obtizne rozpoznat projev tlumeni pri jizde, jednoznacne priradit pocit z jizdy tomu ze se hi-speed otvira moc brzo/pozde, pripadne ze se otevira moc/malo....

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

23.6.2010 v 11:09 | Nahoru | #124
njn, s tim nemám zkušenosti žádný....
vycházel jsem jen z porovnání chování vidlice na "malých táhlých" hrbolech a "náhlých vysokých"

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

23.6.2010 v 12:09 | Nahoru | #125

Dargas>njn, s tim nemám zkušenosti žádný....
vycházel jsem jen z porovnání chování vidlice na "malých táhlých" hrbolech a "náhlých vysokých"



ja sem si s tim hral na sjezdovem kole kde mam stelovani hi-lo speed komprese, vzduchova pruzina tzn nafoukas na vahu + stelovani lo-speed rebound a jako je to celkem orisek vypozorovat co ktera zmena dela na pocitu z ovladani kola... a to u offroad jezdeni jeste spoustu veci poznas snaze nez na silnici. vicemene uz jde spis o to mit trat kde zajedes stabilni cas a jestli ses s danou zmenou rychlejsi nebo ne... a testovat a testovat:)

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

16.8.2010 v 11:04 | Nahoru | #126
Tak jak se má VTR? Už to máš?

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

16.8.2010 v 12:23 | Nahoru | #127
Ďuričko> hodil to ze skale a koupil si poradnou motorku..

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

16.8.2010 v 12:41 | Nahoru | #128
VTR je projekt na dlouhý večery.. ve výsledku chci jít od té přestavby na 1200ccm, ale bude mse bavit o nějakejch 80tkč jen za motor, a jako student to nespíchnu do měsíce dohromady, když si živím ještě jiný motorky a V8 Bawko ... ale všecko bude klucí, a první představení bude na m.cz .

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

31.8.2010 v 09:23 | Nahoru | #129
Když už se tu nakouslo i moje vtr tak to dokončím kdyby se do toho náhodou chtěl ještě někdo pustit

Assassin mi tam přehodil novej zadní centrál a ještě si trochu pohrál s tlumením předku. Celkově je to rozdíl hodně velkej, ten centrál funguje o moc líp a předek už je taky dobrej, to jsem poznal i padesátikilometrový couračky. Brzdy taky výborný, silný a pěknej cit na páčce.

Když to shrnu:
tak na předku jsou nový péra Racetech 0,85, komprese Racetech - nastavení podložek asi C35, olej Motorex 5W hladina 130 mm, úprava odskoku
brzdy z CBR 954, hadice Lucas a desky Ferodo STAC,
zadek upravenej centrál z CBR600F4 tak aby pasoval s nastavitelným útlumem, vnitřek Racetech a nový péro, zvedlá výška o 5mm

Celkově velká spokojenost

[img] ještě malé doplnění

Naposledy editováno 31.08.2010 11:58:38

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

31.8.2010 v 09:36 | Nahoru | #130
good work, boys

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

31.8.2010 v 09:38 | Nahoru | #131
tak super ze si dobre dojel a ze ti to vyhovuje, me projizdka proti mymu TL pekne nastvala, protoze ti vse funguje o rad lip, ten podvozek je na okresky bomba, zajimalo by me co reknes po navsteve okruhu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

31.8.2010 v 09:40 | Nahoru | #132
assassin> nevím, to až někdy příští rok ale myslím že to bude dobrý, chtělo by to ty nový kotouče, cesta byla v pohodě až na hladový oko v hostomicích, ale dojel jsem Fakt jsem takovej rozdíl v chování s novým centrálem nečekal, předtím to bylo úplně jiný a horší. Ještě jednou dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

1.9.2010 v 08:37 | Nahoru | #133
Stev> Tak gratulace Je příjemný slyšet že se to povedlo k takovej spokojenosti... Bylo by super kdyby ses víc rozepsal o tom co je jiný/lepší > jestli to jako přesnějc zatáčí,víc "dřepí" a tak

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

1.9.2010 v 08:50 | Nahoru | #134
Ďuričko> najel jsem jenom 50 km couracím tempem tak nemůžu nic moc říct a ono se to dost těžko popisuje, ale konkrétně když teď jedu tak to jde o něco líp do zatáček asi kvůli 5mm na zadku a pokud je trochu hrbolatější silnice tak mě to nevyklepe ale normálně přes to přejedu a pořád mám pocit kontroly a jistoty. Je to všechno takový plynulejší a jistější včetně brzd. Víc napsat nemůžu, až to pořádně projedu.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist